AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Langt innlegg, men trenger litt råd. Min mann og jeg har vært sammen i ni år, og har to barn på fem og tre. Jeg er gravid i fjerde måned, og har hatt det tøft hittil. Jeg er leder, og er under et enormt press på jobb, samtidig som jeg er kvalm og ekstremt trøtt på grunn av graviditeten. Alt dette har jeg tydelig kommunisert til min mann. Min mann har alltid vært ekstremt introvert, og bruker veldig lite tid på å sosialisere seg og bruke null energi på sladder og andres liv. Han er alltid rolig og trygg og er en super pappa og mann. Jeg har alltid satt pris på hvor rolig han er, da jeg har alltid følt meg trygg. I det siste har han begynt å snappe med to mye yngre kollegaer på jobb. Han har nevnt på hjemme at han synes de er plagsomme fordi de er mye, barnslige og vulgære. Jeg har tenkt at dette passer med hvordan jeg kjenner min mann gjennom årene, men blir forvirret nettopp på grunn av snappingen. Jeg spurte han om det, da han ikke legger skjul på det, og han sa at de bruker snap til å kommunisere med på jobb. Jeg kjøper det ikke helt, da jeg får rare blikk eller blir veldig oversett av de samme kollegaene dersom jeg ser de, i uansett setting. Jeg hadde en spesielt tung uke hvor jeg sa til min mann at jeg var helt utslitt gjennom hele uka, hvor han svarte med å gå på tre overtidsskift slik at jeg var hjemme med barna alene hele dagene. Når lørdagen kom var jeg så naiv at jeg trodde vi kunne ha en rolig kveld sammen, men da bryter han plutselig ut at han skal kjøre den ene kollegaen på en hytte - 2 timer unna. Den gitte kollegaen er en veldig pen dame, som alle får høre at er så godt likt, mest på grunn av utseende. Jeg ble rasende, fordi jeg følte med så lite sett og alene, men han brukte ikke en kalori på det, og satte seg i bilen for å kjøre henne, kun de to, klokken 21 på en lørdags kveld. Jeg synes det er uhørt av han å gjøre, men også uhørt av hun å spørre. Min mann påstår at de ikke kjenner hverandre godt, og tenkte at «jeg ikke ville bry meg om det da jeg er så åpen og akseptabel for alt». Jeg satt igjen sviktet og forvirret, men svar fra en mann om at han bare tenkte det ikke var noe big deal. Hva gjør jeg videre? Overreagerer jeg? Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med hvorfor han valgte å gjøre det, når for meg er dette noe som er helt utenfor hans karakter. Takk for alle tilbakemeldinger. Anonymkode: 7b83b...003 2 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Synes ikke du overdriver. Hun burde klare å finne noen andre som kan kjøre. Og han burde absolutt ha sagt nei til å kjøre henne. Du har min fulle støtte! Anonymkode: c8d62...2b9 13 2 7
Hengebuksvinet Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Dette hadde jeg ikke giddet. Du må bare sette deg i respekt. At han velger å gå på tre overtidskvelder, når du har sagt du er veldig sliten, det høres ut som litt trassig tenåring. Og at han videre insisterer på å kjøre denne kollegaen? Jeg hadde tatt en rolig prat med han, der jeg la frem mine behov. Jeg er ellers en raus dame, som ikke er redd for å være alene med barna. Og som alltid hatt gitt mannen en del egentid, men der må ligge en respekt. Og gi og ta i bunnen. 6 1 5
MizzVic Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Det er hun han snapper med, ikke flere kollegaer...... 6 2 2
Sannhetsøkende Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni (endret) Ikke godta dette. Hvis du vet hvem hun er så kan du snakke med henne personlig og si du ikke setter pris på at hun snapper så mye med din mann, og at det å spørre en opptatt kollega om å kjøre henne til hytta er overhodet ikke overkommelig. Kan hende hun ikke dro på hytta heller, men at de møttes hjemme hos henne for sex. To timer til hytta og to tilbake. Får de rundt 4 timer å holde på. Og krev at han sier nei også. Han skal respektere deg først og fremst. Hører han ikke på deg så er det best å flytte ut, selv om det heller ikke er bare bare. Men hva skal du bo med en sånn en for, som uansett lar deg sitte masse alene, gravid med hans barn? Endret 21. juni av Sannhetsøkende 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Ikke godta dette. Hvis du vet hvem hun er så kan du snakke med henne personlig og si du ikke setter pris på at hun snapper så mye med din mann, og at det å spørre en opptatt kollega om å kjøre henne til hytta er overhodet ikke overkommelig. Kan hende hun ikke dro på hytta heller, men at de møttes hjemme hos henne for sex. To timer til hytta og to tilbake. Får de rundt 4 timer å holde på. Og krev at han sier nei også. Han skal respektere deg først og fremst. Hører han ikke på deg så er det best å flytte ut, selv om det heller ikke er bare bare. Men hva skal du bo med en sånn en for, som uansett lar deg sitte masse alene, gravid med hans barn? Dette.... Anonymkode: b328f...518 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Det høres jo veldig ut som han er betatt av denne kollegaen. Det er ganske klassisk å snakke litt dritt om personen, for å vise motsatt oppførsel (man kjører ikke noen to timer om man ikke liker vedkommende). Å snakke med henne hadde jeg derimot IKKE gjort. Han er enten utro eller ønsker å være utro. Anonymkode: b564d...7cd 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni Han har en interesse for henne, hun har skjønt det og bruker han til det hun trenger, mens hun nyter oppmerksomheten. Anonymkode: 7c78f...334 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Han er helt åpenbart interessert i henne. Dette dårlige samarbeidet med deg gjennom uka tyder også på det, og hvorfor skulle han ellers kjøre henne så seint på en lørdagskveld.. Anonymkode: be46d...50c 10 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni Følg magefølelsen her. Tipper hun har vært pådriveren, han er blitt sjarmert. Kjenner kanskje på at hverdagen hjemme er tung og krevdende ( og det er den i småbarnstiden, man er mye sliten selv om det er magisk fint). At han bruker dette som er pustehull. Overhode ikke greit, og ett farlig spill. Pussig å starte kjøringa klokka 21, men det kan jo ha vært han, som har sagt han må ha noe kveld sammen med deg og hjelpe med legging. Aner ikke. Tror ikke, utifra hvordan du beskriver han, at han han er utro. Enda hvertfall. Kommer an på hvor pågående hun er. Ville tatt en skikkelig prat med han, og fortalt hva du mistenker. Be han kjenne etter selv hvordan det hadde føltes om du gjorde det samme med en yngre, mannlig kollega Anonymkode: 72919...9dd 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni Jeg ville fulgt litt med på kilometerne på bilen.. Eller hvis tilgang til hverandres mobil, så har mange på google maps tracking uten at man er klar over det. Der ser man alle steder man har vært. Forhåpentligvis er han ikke utro, men dette lukter veldig veldig fishy spør du meg... Anonymkode: b328f...518 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Langt innlegg, men trenger litt råd. Min mann og jeg har vært sammen i ni år, og har to barn på fem og tre. Jeg er gravid i fjerde måned, og har hatt det tøft hittil. Jeg er leder, og er under et enormt press på jobb, samtidig som jeg er kvalm og ekstremt trøtt på grunn av graviditeten. Alt dette har jeg tydelig kommunisert til min mann. Min mann har alltid vært ekstremt introvert, og bruker veldig lite tid på å sosialisere seg og bruke null energi på sladder og andres liv. Han er alltid rolig og trygg og er en super pappa og mann. Jeg har alltid satt pris på hvor rolig han er, da jeg har alltid følt meg trygg. I det siste har han begynt å snappe med to mye yngre kollegaer på jobb. Han har nevnt på hjemme at han synes de er plagsomme fordi de er mye, barnslige og vulgære. Jeg har tenkt at dette passer med hvordan jeg kjenner min mann gjennom årene, men blir forvirret nettopp på grunn av snappingen. Jeg spurte han om det, da han ikke legger skjul på det, og han sa at de bruker snap til å kommunisere med på jobb. Jeg kjøper det ikke helt, da jeg får rare blikk eller blir veldig oversett av de samme kollegaene dersom jeg ser de, i uansett setting. Jeg hadde en spesielt tung uke hvor jeg sa til min mann at jeg var helt utslitt gjennom hele uka, hvor han svarte med å gå på tre overtidsskift slik at jeg var hjemme med barna alene hele dagene. Når lørdagen kom var jeg så naiv at jeg trodde vi kunne ha en rolig kveld sammen, men da bryter han plutselig ut at han skal kjøre den ene kollegaen på en hytte - 2 timer unna. Den gitte kollegaen er en veldig pen dame, som alle får høre at er så godt likt, mest på grunn av utseende. Jeg ble rasende, fordi jeg følte med så lite sett og alene, men han brukte ikke en kalori på det, og satte seg i bilen for å kjøre henne, kun de to, klokken 21 på en lørdags kveld. Jeg synes det er uhørt av han å gjøre, men også uhørt av hun å spørre. Min mann påstår at de ikke kjenner hverandre godt, og tenkte at «jeg ikke ville bry meg om det da jeg er så åpen og akseptabel for alt». Jeg satt igjen sviktet og forvirret, men svar fra en mann om at han bare tenkte det ikke var noe big deal. Hva gjør jeg videre? Overreagerer jeg? Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med hvorfor han valgte å gjøre det, når for meg er dette noe som er helt utenfor hans karakter. Takk for alle tilbakemeldinger. Anonymkode: 7b83b...003 Nesten som jeg ikke har lyst å skrive dette her. Men, krevende lederstilling, graviditet og hektisk hverdag - og bare det at du ikke engang tenker tanken. Mannen din er utro🤍 Anonymkode: 7c451...8d1 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13 Skrevet 21. juni Sannhetsøkende skrev (9 timer siden): Hvis du vet hvem hun er så kan du snakke med henne personlig og si du ikke setter pris på at hun snapper så mye med din mann, og at det å spørre en opptatt kollega om å kjøre henne til hytta er overhodet ikke overkommelig. Det er mannen som må sette grenser. Han er i et forhold. Han beveger seg langt utenfor det som er akseptabelt. Ts, du kan ikke finne deg i sånn oppførsel. Anonymkode: e63b0...e09 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #14 Skrevet 21. juni Tipper også det er noe mer her, enn at han bare skulle kjøre henne 2 timer avgårde sent på kveld. Snapping, plutselig endret adferdsmønster, bruke tid på en annen dame fremfor gravid kone er dessverre klassiske tegn på utroskap. Ville gravd litt mer i denne kjøreturen og spurt om hvor og hvorfor. Anonymkode: e63b0...e09 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #15 Skrevet 21. juni Kjære vene. Nei, han skulle selvsagt ikke «kjøre henne på hytta» sent en lørdag kveld. Såpass må du vel skjønne? Anonymkode: b82eb...815 4 1 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni #16 Skrevet 21. juni Ufattelig og veldig merkelig at han skal kjøre henne på hytta. Anonymkode: 7a566...753 7 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #17 Skrevet 21. juni Vis han denne tråden her. Han virker som en som er oppegående nok til å innse hva det er han driver på med, hvis han får det beskrevet av deg og besvart av oss. For det der han driver på med er selvfølgelig helt koko. Høres ut som han er betatt uten å forstå det selv. Anonymkode: 57fd8...1ae 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #18 Skrevet 21. juni Hvem småbarnspappa med gravid kone prioriterer å kjører en de «nesten ikke kjenner» til hytta en lørdagskveld kl 2100? Og hvem drar egentlig på hytta sent på kvelden en lørdag (med fri kun søndag)? Og hvordan i helvete har vedkommende tenk å komme seg hjem fra hytta? Jeg er redd dette ikke handler om noen hytte… Anonymkode: 9a00d...1b2 10 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni #19 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem småbarnspappa med gravid kone prioriterer å kjører en de «nesten ikke kjenner» til hytta en lørdagskveld kl 2100? Og hvem drar egentlig på hytta sent på kvelden en lørdag (med fri kun søndag)? Og hvordan i helvete har vedkommende tenk å komme seg hjem fra hytta? Jeg er redd dette ikke handler om noen hytte… Anonymkode: 9a00d...1b2 Dette!!! Tviler egentlig på at hun er interessert i din mann til annent enn utnyttelse, men han kan joniske dette en ung og arbeidsfør kollega over egen kone og egne barn?? Det engelske begrepet her er «what a dick!» Anonymkode: 2fded...70d 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #20 Skrevet 21. juni Hvordan går det idag ts, fått snakket med ham? Anonymkode: fcc3e...752 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå