AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg trenger å bli tilfredsstilt. Godt voksen kvinne. Sjekket kondomeriet.no Synes det er vanskelig å velge. Hva anbefales? Jeg ønsker sexuell tilfredsstillelse. Ikke avansert og ønsker helt for nybegynner med sexleketøy. Har aldri prøvd før. Hvor bestiller jeg og hva? Anonymkode: 39a8c...b72
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Womanizer, og en helt ordinær dildo er min favoritt. K45 Anonymkode: 5cec9...e66
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Enig. Womanizer. Helt gull. K43 Anonymkode: fd4ec...be9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Womanizer er gull. Det gir meg superorgasmer og når jeg har tid, blir det så mange orgasmer at jeg kommer ut av tellingen😅 Anonymkode: e629c...449
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Womanizer, og en helt ordinær dildo er min favoritt. K45 Anonymkode: 5cec9...e66 Ja, og bruker begge samtidig. Anonymkode: 18717...cc7
AnonymBruker Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Ikke kjøp woomanizer, makan til opphypet leketøy skal man lete lenge etter. Jeg synes ikke den fungerer i det hele tatt, en helt vanlig billig med vibrering kan gi 8 på rad. Woomanizer var ekkel og fungerte ikke for meg. Så den er ikke for alle. Anonymkode: 09c95...21e
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ikke kjøp woomanizer, makan til opphypet leketøy skal man lete lenge etter. Jeg synes ikke den fungerer i det hele tatt, en helt vanlig billig med vibrering kan gi 8 på rad. Woomanizer var ekkel og fungerte ikke for meg. Så den er ikke for alle. Anonymkode: 09c95...21e Og altfor dyr.. Anonymkode: 18717...cc7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Womanizer duo anbefaler jeg absolutt, men tok litt tid å lære meg hvordan jeg skulle bruke den godt. Nå er den foretrukket, og jeg har det meste. Vi liker å utforske nytelse med diverse leketøy. Anonymkode: bb7ba...071
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Womanizer gir meg lite. Foretrekker en god kvalitetsrabbit. Anonymkode: 6c35c...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå