AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Alenemor her som har bestilt fem døgn i Dyreparken. Det ble svindyrt, så tenkte å spare litt inn på maten. Har hotellfrokost, og kommer til å kjøpe middag i parken hver dag. Men til de andre måltidene tenkte jeg å ta med knekkebrød og pålegg. Kjøpte inn leverpostei og makrell i tomat i dag (med Sabeltann motiv utrolig nok), men er det noe annet pålegg som fungerer uten kjøleskap? Barna er fem og seks. Anonymkode: 07d28...8dd
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Kvalitet smøreost tåler opp til 14 dager i romtemperatur. Kanskje det kan være noe? Utover det har du nugatti f.eks. Anonymkode: 63f68...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Ulike nøttepålegg, syltetøy, nugatti, skinkeost holder seg fint en dag i romtemp (etter min erfaring, finnes sånne små klemmetuber som man kan ha rett i matboksen) Anonymkode: 71dd6...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alenemor her som har bestilt fem døgn i Dyreparken. Det ble svindyrt, så tenkte å spare litt inn på maten. Har hotellfrokost, og kommer til å kjøpe middag i parken hver dag. Men til de andre måltidene tenkte jeg å ta med knekkebrød og pålegg. Kjøpte inn leverpostei og makrell i tomat i dag (med Sabeltann motiv utrolig nok), men er det noe annet pålegg som fungerer uten kjøleskap? Barna er fem og seks. Anonymkode: 07d28...8dd Tubeost. Anonymkode: 861eb...018 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Du kan jo gå innom matbutikken hver dag før du går på rommet? Da får du fersk vare. Anonymkode: 861eb...018 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Peanøttsmør, kaviar, tubeost, syltetøy Anonymkode: be87b...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Alenemor her som har bestilt fem døgn i Dyreparken. Det ble svindyrt, så tenkte å spare litt inn på maten. Har hotellfrokost, og kommer til å kjøpe middag i parken hver dag. Men til de andre måltidene tenkte jeg å ta med knekkebrød og pålegg. Kjøpte inn leverpostei og makrell i tomat i dag (med Sabeltann motiv utrolig nok), men er det noe annet pålegg som fungerer uten kjøleskap? Barna er fem og seks. Anonymkode: 07d28...8dd Herregud! Fem døgn...! Da skal du/dere være rimelig hekta på Sabeltann og Dyreparken, for å holde ut der i fem døgn. Anonymkode: adc81...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kvalitet smøreost tåler opp til 14 dager i romtemperatur. Kanskje det kan være noe? Utover det har du nugatti f.eks. Anonymkode: 63f68...0ea 14 dager?! Har hatt tubeost stående på kontoret i hylla i 2 år, fortsatt like god. Anonymkode: ba6c1...b9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud! Fem døgn...! Da skal du/dere være rimelig hekta på Sabeltann og Dyreparken, for å holde ut der i fem døgn. Anonymkode: adc81...5d7 Har dette noe med ts sitt innlegg å gjøre? Har du ikke noe bedre å komme med så kan du likegodt holde kjeft. Anonymkode: 12db7...8ef 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni Nugatti, peanøttsmør, hapå, banos, Anonymkode: b47d0...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni Banan. Honning. Avocado. Fenalår. Anonymkode: 5a313...af9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Herregud! Fem døgn...! Da skal du/dere være rimelig hekta på Sabeltann og Dyreparken, for å holde ut der i fem døgn. Anonymkode: adc81...5d7 Ja, vi er hekta. Var der like lenge i fjor, og vi hadde det helt topp 🤩🤩 Anonymkode: 07d28...8dd 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 14 dager?! Har hatt tubeost stående på kontoret i hylla i 2 år, fortsatt like god. Anonymkode: ba6c1...b9e Det er jo et tydelig tegn på at den ikke burde spises. Anonymkode: bf1fa...8ea 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, vi er hekta. Var der like lenge i fjor, og vi hadde det helt topp 🤩🤩 Anonymkode: 07d28...8dd Litt off topic kan jeg spørre hvor mye dere betalte for dette? Planlegger samme for min familie, slutten av juli og 5 dager ❤️ Anonymkode: ba6c1...b9e
AnonymBruker Skrevet 20. juni #17 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt off topic kan jeg spørre hvor mye dere betalte for dette? Planlegger samme for min familie, slutten av juli og 5 dager ❤️ Anonymkode: ba6c1...b9e Ca 20.000 Anonymkode: 07d28...8dd
AnonymBruker Skrevet 20. juni #19 Skrevet 20. juni Knekkebrød med spekepølse er populært her hjemme. Ellers pleier jeg alltid pakke med bananer, epler , rosiner, litt nøtter eller sånne oste - staver (finnes forskjellige typer) osv når vi er ute på tur. Mat- termos med yoghurt og havregryn er også enkelt og godt. Anonymkode: ef6aa...984 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #20 Skrevet 20. juni Mange gode tips her. Men du, er det ikke et lite kjøleskap på hotellet? Da holder jo pålegg og mat seg ganske greit? Anonymkode: 7fc01...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå