Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan be de jeg bor under og leier fra pent om at hver gang de drar på møblene sine hører jeg det så godt at jeg omtrent skvetter til hver gang.

Er nesten værre enn da læreren dro tørt kritt på tavla

Anonymkode: 83c4e...1f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan be de jeg bor under og leier fra pent om at hver gang de drar på møblene sine hører jeg det så godt at jeg omtrent skvetter til hver gang.

Ops, glemte å nevne at jeg skulle gjerne bedt de putte knotter under møblene. Har vurdert å legge det i postkassa og skrive værsågod julegave 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor ofte er det egentlig man drar møblene sine noe så fryktelig da?

AnonymBruker
Skrevet

Såpass må du tåle så lenge de ikke står å skraper stolen 14 ganger hver natt kl 0113.

Skal for øvrig være forsiktig med å klage på utleier for bagateller for det kan slå tilbake på deg selv. Det er jo ikke deres feil at du ikke tåler vanlige lyder i hus og hjem.

Anonymkode: 73bf3...321

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mezzosoprena skrev (8 minutter siden):

Hvor ofte er det egentlig man drar møblene sine noe så fryktelig da?

Ganske ofte, da de har barn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Spør pent om de kan sette på filtsokker på stolbeina? Eventuelt kjøpe på Clas Ohlson og spørre om de kan sette på? De har som du klipper til og koster ikke mye. 
Det der er et mareritt å bo med. Du blir aldri forberedt, før stolen skyves og du nesten får hjertestans av sjokket og bråket. 

Anonymkode: a919d...8af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica, mod. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...