AnonymBruker Skrevet 21. juni #41 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen kan være allergisk. Mange grunner til å nyse, uten å være innehaver av forkjølelsesvirus. Neste hang kan bussen være full og ingen steder å flytte seg til. Ta med deg et munnbind i lommen så kan du trygt bli sittende om du ifører deg munnbindet. Anonymkode: e5c85...b87 Han hadde nok reagert nøyaktig like barnslig om TS hadde tatt på seg et munnbind Anonymkode: 63bc2...bac
AnonymBruker Skrevet 23. juni #42 Skrevet 23. juni Boetica skrev (På 20.6.2025 den 22.12): Her er det han som bærer skammen. Over å være et ubehøvlet menneske. Han høres egentlig ganske psykopatisk ut, og eier nok ingen skam for noe som helst. Anonymkode: e46c5...cf1
Sander33 Skrevet 23. juni #44 Skrevet 23. juni Glem hele greia. Mannen var syk, eller iallefall spredte ting og tang ut i luften. Normalt å holde seg unna. Det er ikke fisefint. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #45 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 22.04): Jeg satt på bussen der hvor 2 doble seter står mot hverandre. Mannen tvers overfor meg begynte plutselig å nyse noe voldsomt, og han bøyde han seg fremover når nyset kom, og selv om han holdt seg for nesen, sprutet det litt væske bort på hendene mine en gang. Etter det 6 nyset og like før det 7 nyset kom, flyttet jeg meg over midtgangen slik at jeg ble sittende med ryggen mot mannen, og da han gikk av og passerte meg sa han med sur stemme: "Er du så fisefin du da at du ikke tåler at folk nyser i nærheten av deg?" og så gikk han av. Wtf? Har ikke lyst å bli forkjølet Anonymkode: fee20...34d Dette er ikke kjeft Anonymkode: 8203c...15a
AnonymBruker Skrevet 23. juni #46 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette er ikke kjeft Anonymkode: 8203c...15a Var du der? Han laget grimase og sa det veldig surt med hard stemme Ts Anonymkode: fee20...34d
Honey Dew Skrevet 23. juni #47 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 21.22): Likevel holder en ikke på slik i det offentlige rom Anonymkode: bf2d5...de8 En kan ikke noe for at en nyser.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #48 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 21.56): Hva skulle mannen gjøre da, mener du? Kan du skru av en nys før den kommer? Anonymkode: e5c85...b87 Det kan man ja. Noen kan nedjustere nysingen. Anonymkode: 54978...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå