AnonymBruker Skrevet 20. juni #21 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg hadde flyttet meg før det. Sitter aldri på de setene der faktisk, orker ikke ha folk rett i mot nettopp fordi mange er ekle. Anonymkode: e0033...527 Jeg hadde lyst til å flytte meg etter det tredje nyset for det var så voldsomt, og mannen ble overrasket selv for hvert nys men jeg er så konfliktsky og høflig så jeg tenkte at jeg ikke skulle være hysterisk. Etter den sjette gangen han nøs klarte jeg ikke mer, for jeg følte jeg var fuktig i ansiktet og på hendene. Ts Anonymkode: fee20...34d
AnonymBruker Skrevet 20. juni #22 Skrevet 20. juni Han gjorde til stemmen sin og nesten spyttet ordene mot meg. Ts Anonymkode: fee20...34d
oslomaraton Skrevet 20. juni #23 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg satt på bussen der hvor 2 doble seter står mot hverandre. Mannen tvers overfor meg begynte plutselig å nyse noe voldsomt, og han bøyde han seg fremover når nyset kom, og selv om han holdt seg for nesen, sprutet det litt væske bort på hendene mine en gang. Etter det 6 nyset og like før det 7 nyset kom, flyttet jeg meg over midtgangen slik at jeg ble sittende med ryggen mot mannen, og da han gikk av og passerte meg sa han med sur stemme: "Er du så fisefin du da at du ikke tåler at folk nyser i nærheten av deg?" og så gikk han av. Wtf? Har ikke lyst å bli forkjølet Anonymkode: fee20...34d
oslomaraton Skrevet 20. juni #24 Skrevet 20. juni Jeg hadde vært fristet til å ha sagt: " Ja, det er jeg", ! 1
Million Skrevet 20. juni #25 Skrevet 20. juni Han høres ikke ut som han var helt riktig. Ikke noe å bry seg om, det han sa. Hadde bare kostet det av meg, det han sa, og ikke tenkt noe mer på det. Det var du som handlet helt riktig og fornuftig. Man blir ikke sittende midt i "spray-sonen" når noen setter i gang en nyse-orgie. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #26 Skrevet 20. juni det må være en helt ny måte å være entitled på. lurer på hvordan han er når han har veldig dårlig mage og produserer masse gasser på do. da må vel familie/øvrige late som at det er parfyme ... Anonymkode: e4a73...446
AnonymBruker Skrevet 20. juni #27 Skrevet 20. juni Jeg hadde sagt at ja det er jeg faktisk med et stort smil. Herregud, han kan drite og dra og du kan glemme dette, det er en ikke sak. Anonymkode: 54190...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #28 Skrevet 21. juni Kunne du ikke bare bytte setet da i stedet for å flyttet hele setet. Ikke rart vedkommende ble sur. Anonymkode: aa35d...f84 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #29 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg satt på bussen der hvor 2 doble seter står mot hverandre. Mannen tvers overfor meg begynte plutselig å nyse noe voldsomt, og han bøyde han seg fremover når nyset kom, og selv om han holdt seg for nesen, sprutet det litt væske bort på hendene mine en gang. Etter det 6 nyset og like før det 7 nyset kom, flyttet jeg meg over midtgangen slik at jeg ble sittende med ryggen mot mannen, og da han gikk av og passerte meg sa han med sur stemme: "Er du så fisefin du da at du ikke tåler at folk nyser i nærheten av deg?" og så gikk han av. Wtf? Har ikke lyst å bli forkjølet Anonymkode: fee20...34d Jeg pleier å gi klar beskjed, går med munnbind i lommen og ber de som holder på slik om å putte ett på. Anonymkode: bf2d5...de8
AnonymBruker Skrevet 21. juni #30 Skrevet 21. juni Maskinfører skrev (23 timer siden): Det kan ha vært allergi og den smitter ikke Likevel holder en ikke på slik i det offentlige rom Anonymkode: bf2d5...de8 2
BeeKind Skrevet 21. juni #31 Skrevet 21. juni Jeg tipper at han ble flau fordi du flyttet deg, så han sa det for at du skulle bli flau i stedet for han 😅 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #32 Skrevet 21. juni Merkelig fyr, de fleste blir jo lykkelige av å slippe å ha noen sittende midt mot seg. Anonymkode: a6ab1...9e0
Yvonne Skrevet 21. juni #33 Skrevet 21. juni Jeg skjønner deg godt. Jeg hadde også flytta meg og hadde også reagert på hva han sa. Du har jo lov til å sitte akkurat der du vil. 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #34 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg satt på bussen der hvor 2 doble seter står mot hverandre. Mannen tvers overfor meg begynte plutselig å nyse noe voldsomt, og han bøyde han seg fremover når nyset kom, og selv om han holdt seg for nesen, sprutet det litt væske bort på hendene mine en gang. Etter det 6 nyset og like før det 7 nyset kom, flyttet jeg meg over midtgangen slik at jeg ble sittende med ryggen mot mannen, og da han gikk av og passerte meg sa han med sur stemme: "Er du så fisefin du da at du ikke tåler at folk nyser i nærheten av deg?" og så gikk han av. Wtf? Har ikke lyst å bli forkjølet Anonymkode: fee20...34d Mannen kan være allergisk. Mange grunner til å nyse, uten å være innehaver av forkjølelsesvirus. Neste hang kan bussen være full og ingen steder å flytte seg til. Ta med deg et munnbind i lommen så kan du trygt bli sittende om du ifører deg munnbindet. Anonymkode: e5c85...b87
AnonymBruker Skrevet 21. juni #35 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Likevel holder en ikke på slik i det offentlige rom Anonymkode: bf2d5...de8 Hva skulle mannen gjøre da, mener du? Kan du skru av en nys før den kommer? Anonymkode: e5c85...b87
AnonymBruker Skrevet 21. juni #36 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan får du løst det uten å flytte deg? Anonymkode: c9bfc...986 Ser for meg å slå opp en paraply for å søke ly Anonymkode: 323cc...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #37 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen kan være allergisk. Mange grunner til å nyse, uten å være innehaver av forkjølelsesvirus. Neste hang kan bussen være full og ingen steder å flytte seg til. Ta med deg et munnbind i lommen så kan du trygt bli sittende om du ifører deg munnbindet. Anonymkode: e5c85...b87 Jeg vil ikke ha fremmede menneskers spytt og snørr på meg, selv med munnbind. Det er motbydelig. Anonymkode: 323cc...3a0 1
Maskinfører Skrevet 21. juni #38 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Likevel holder en ikke på slik i det offentlige rom Anonymkode: bf2d5...de8 Tja på samme måte som jeg skulle flytte meg når jeg venter på min tur på sykehus for blodprøve så sitter ei kvinne foran meg å blotter brystene ?
NatNat Skrevet 21. juni #39 Skrevet 21. juni en grunn til å ikke ta bussen. beste sted for å bli smittet.. Ja det kan være allergi men for tida, det går en del "sommer forkjølelse" fikk det for 3 uker siden, nyste non stop i starten. Var syk i mer enn 2 uker !!!!!!
AnonymBruker Skrevet 21. juni #40 Skrevet 21. juni NatNat skrev (13 minutter siden): en grunn til å ikke ta bussen. beste sted for å bli smittet.. Ja det kan være allergi men for tida, det går en del "sommer forkjølelse" fikk det for 3 uker siden, nyste non stop i starten. Var syk i mer enn 2 uker !!!!!! Jeg tar buss så og si daglig, er aldri syk. Anonymkode: e0033...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå