AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Er det vanlig å sende en hyggelig melding til kontaktlærer når barnet er ferdig på skolen (etter 7. eller 10.klasse), og takke for den gode jobben som er gjort? Skrive noen hyggelige ord, ønske god sommer og lykke til videre? Eller er dette litt rart / uvanlig? Anonymkode: 16686...a99 1
carbos Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Hva er det som er rart med det? Lærere blir ikke satt pris på for jobben de gjør så det synes jeg du godt kan gjøre. 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Jeg er lærer og hadde synes det var hyggelig. De fleste liker å høre at de gjør en god jobb☺️ Det er ofte en og annen forelder som gjør det, er alltid like hyggelig. Samtidig som jeg ikke tenker noe negativt om de som ikke gjør det. Anonymkode: 44c18...646 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Er du den samme som vil be læreren på cafe? Anonymkode: aec15...c83 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Noen gjør det og jeg setter veldig pris på det. Det er hyggelig å bli sett for den jobben man gjør. Det er hyggelig å høre noe positivt og ikke bare få høre klagene Anonymkode: 4c2b2...bef 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni På en skole jeg jobbet på i Bærum sendte en mor en mail som var så utrolig sterk og fin at den ble lest høyt på lærerværelset. Hun hadde hatt tre barn gjennom mange år og sendte noen utrolig varme takksigelser som bare satte seg i hjertet på alle som hørte det. Sjeldent, men veldig fint. 💕 Anonymkode: b5018...e9b 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Jeg tenker å gjøre det samme. Dog på epost til lærere og andre på skolen som har bidratt til min datters utrolige utvikling. Uten de er jeg sikker på at hun fortsatt hadde strevd med å gjennomføre. Jeg er evig takknemlig og tenker at det er noe som er viktig for meg å si, og for de å høre. Anonymkode: d5459...01b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det vanlig å sende en hyggelig melding til kontaktlærer når barnet er ferdig på skolen (etter 7. eller 10.klasse), og takke for den gode jobben som er gjort? Skrive noen hyggelige ord, ønske god sommer og lykke til videre? Eller er dette litt rart / uvanlig? Anonymkode: 16686...a99 Det er vanlig å tenke på den læreren som står i fare for å få en telefon smekk full av meldinger, akkurat i det hen skal begynne på ferie og koble av fra mas og tyt. Følgelig sender man ikke meldinger. Lærere får lønn for jobben de gjør. Anonymkode: 62be9...c4d
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni Jeg jobber som lærer og får noen hyggelige meldinger eller kort fra foreldre og barn før sommerferien. Jeg sender også med barna mine en sjokolade og et kort fra barna siste skoledag som skal gis til læreren. Det samme gjør jeg til barnas barnehage. Lærene og barnehageansatte får svært lite. Jeg vet at disse tingene settes pris på. Anonymkode: aa2f3...953 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni Kommer helt an på relasjonen og kontaktformen man har hatt gjennom årene. Da skjønner man raskt om det er greit eller ikke😊 Anonymkode: 43459...100
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Skrevet 21. juni Jeg gjorde til det min sønns kontaktlærer. Hun har vært helt enestående både for sønnen vår, og for oss som foreldre. Vi har henne å takke for at avslutningen på 7.trinn har vært så god. Det har vært mange år med utfordringer når det kommer til psykisk uhelse hos sønnen vår, og jeg følte det var viktig at vi fikk takket henne skikkelig for alt hun har gjort. Fikk et langt og godt svar tilbake, hvor hun bl.annet skrev at hun satte veldig stor pris på meldingen. Anonymkode: 1120b...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå