AnonymBruker Skrevet 23. juni #21 Skrevet 23. juni Jeg sa det bare, jeg. Vi har vært sammen et par år men kommer stadig frem nye ting vi liker, heldigvis liker vi det samme gang på gang. Men jeg sa bare "jeg liker når du tar meg hardt". Da har jeg fått noen lange runder med HARDT. Veldig fornøyd! Anonymkode: 75a95...058 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #22 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 21.34): Hvordan si til eller forklare mannen at jeg ønsker at han skal ta meg hardt og bestemt? Føler på at det blir litt for tamt og rolig. har ønske om at han tar full kontroll og kjører bestemt på, at det skal skje der og da. Noen i lik situasjon? hva har eventuelt hjulpet for dere som par? Hjelpemidler… benspreder slik han bestemmer bevegelighet hos meg? vi har vært i lag i mange år, så er trygg på at om jeg sier stopp så stopper han. Anonymkode: 6ffa9...146 Og akkurat der avslørte du deg at du er mann. Anonymkode: 05482...244 1
Master1 Skrevet 23. juni #23 Skrevet 23. juni Om en er i ett forhold som har noe verdi. Så må en da kunne både å snakke åpent om sex vel..... Sex er da ganske så ufarlig tema vel M@ster.
AnonymBruker Skrevet 23. juni #24 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og akkurat der avslørte du deg at du er mann. Anonymkode: 05482...244 Hvorfor det? Jeg er kvinne og var den som tok opp alt slik med min mann (at jeg ville ha og bruke) Anonymkode: 75a95...058
AnonymBruker Skrevet 26. juni #25 Skrevet 26. juni HemmeligSpion skrev (På 21.6.2025 den 10.38): Som mann: si det. Vi er menn, vi er ikke tankelesere. Det er så rart å tenke på kvinner og hvor mye den munnen brukes, og hvor mange tråder som blir opprettet her hvor man kunne brukt munnen og pratet med mannen selv og sluppet å opprette tråd. Vi har da snakket sammen, bare for å nevnt det da. Fiksering er alt tatt i bruk, på mange måter alt sagt vær mer bestemt og røff enn tidligere. De rolige øktene kan heller være når fikserings båndene ikke er i bruk og begge har armer og bein fri. Dersom du hadde fått så og si frie tøyler hos din kjære hadde der da bare vært rolig og mykt? Er vel ikke alle menn som er gira på at kjæresten har ønske og Fantsi om å bli liggende i en sårbar posisjon der han har full oversikt også over alt nedentil. Bruk av div godsaker fra plugg, dildo, Spekulum, vibrator og kunne se hva som skjer med kroppen jo mer lyst jeg får på å kjenne han hard og god helt til bunns. god nok beskrivelse? ts Anonymkode: 6ffa9...146
AnonymBruker Skrevet 26. juni #26 Skrevet 26. juni BeeKind skrev (På 23.6.2025 den 1.29): Vil absolutt ikke bli behandlet som en hore. Heller en uskyldig jomfru 😂 poenget er ikke at vi vil føle oss brukt, men at det er hot å kjenne at en man stoler på har kontrollen Noe sånt ja. kontrollen er der han kan bestemme, hvor lenge og hvor mye, og hva som skal brukes. Anonymkode: 6ffa9...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå