AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg spør deg som er 50+ som har forlatt din ektefelle eller samboer gjennom mange år. Angrer du, eller fikk du det bedre? Jeg er 50+ og vurderer skilsmisse. Null sex i forholdet, har ikke vært på mange, mange år. Vi er egentlig som bror og søster, eller venner. Har det hyggelig sammen og krangler ikke. Voksne barn. Mannen vil ikke skilles, tror han er redd for forandring og bekymring rundt økonomi. Jeg ønsker noe mer for de neste 25 -30 årene. Kanskje oppleve forelskelse, sex og kjærlighet igjen.. Ikke bare på et vennskapelig plan liksom. Anonymkode: c9bec...8e9 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Jeg angrer ikke et sekund, var rett nok "bare" 40 da vi avslutta. Er mannen din mye eldre enn deg? Det kan kanskje være en forklaring. Ikke sikkert du finner ektemannspotensiale i ny fyr, men definitivt gøy og sex og romantikk. Tenker damer som har levd tett på menn lenge, kanskje er godt fornøyd med kjæreste/elsker, ikke ektemann? Jeg slo meg dog sammen med ny ektemann, men kunne nok vært like lykkelig med kjæreste/elsker. Anonymkode: 3f73e...24e 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Jeg angrer som bare det. Jeg ødela livet mitt den dagen jeg sa jeg ville ha skilsmisse😭 Jeg var riktignok 40, men fortsatt som snart 50 hater jeg mitt nye liv. Savner han, savner å være en familie, savner hans familie. Alle fremtidsplaner er lagt i grus, og alle minner vi hadde sammen er bare vonde å tenke på. Anonymkode: 8e0ef...2f4 3 9 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Hvis du jager etter gøy og heftig sex så er det sikkert bare å gå. Ikke sikkert man finner noe da, de bra mennene (og kvinnene) blir vel færre jo eldre man blir. Mange søker trygghet, stabilitet og varig kjærlighet uten at det skal være gøy hele tiden. Jeg har ikke vært i nærheten av å oppleve det samme nå etter bruddet som det var med eksen i hvert fall de første 10 årene. Anonymkode: 88ef3...dc0 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Var 40 og angrer ikke et sekund. Fant min livs kjærlighet i voksen alder ♥️ Anonymkode: 7d6c3...738 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni Ja, jeg ante ikke hvor bra jeg hadde det, dessverre. Angrer nå, min eks gjennom mange tiår har ny samboer og jeg en kjæreste som egentlig er en litt dårligere versjon av han jeg hadde. Venninna mi som gjorde det samme fant sin virkelige sjelevenn som 61-åring og har aldri vært lykkeligere. Det er en sjangse å ta. Kanskje er gresset grønnere. Kanskje ikke. Anonymkode: 3c250...a84 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg angrer som bare det. Jeg ødela livet mitt den dagen jeg sa jeg ville ha skilsmisse😭 Jeg var riktignok 40, men fortsatt som snart 50 hater jeg mitt nye liv. Savner han, savner å være en familie, savner hans familie. Alle fremtidsplaner er lagt i grus, og alle minner vi hadde sammen er bare vonde å tenke på. Anonymkode: 8e0ef...2f4 Hvorfor gikk du i utganspunktet? Ts Anonymkode: c9bec...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Mann her som tok samtalen og gikk for brudd. Savner familien og det fine vi hadde (sett i etterkant). Har kjæreste nå, men mangler familiefølelsen. Anonymkode: 658c9...411 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis du jager etter gøy og heftig sex så er det sikkert bare å gå. Ikke sikkert man finner noe da, de bra mennene (og kvinnene) blir vel færre jo eldre man blir. Mange søker trygghet, stabilitet og varig kjærlighet uten at det skal være gøy hele tiden. Jeg har ikke vært i nærheten av å oppleve det samme nå etter bruddet som det var med eksen i hvert fall de første 10 årene. Anonymkode: 88ef3...dc0 Jeg jager ikke etter gøy og heftig sex 😅 Jeg ønsker et forhold som ikke føles som bare vennskap. Jeg kan ikke tenke meg å ha sex med mannen min, det føles bare så feil. Jeg tror han føler det på samme måte. Anonymkode: c9bec...8e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor gikk du i utganspunktet? Ts Anonymkode: c9bec...8e9 Jeg følte vi bare var venner, vi samarbeidet liksom bare. Begge var slitne, vi kommuniserte dårlig, og jeg følte jeg fortjente mer. (Helt dust, I know) Var mentalt utbrent, og fysisk utslitt. Trodde følelsene mine for han var borte. Det var de dessverre ikke, merket ganske fort at jeg hadde gjort mitt livs verste tabbe, men da var allerede skaden skjedd og tilliten borte, så jeg får han aldri tilbake. Anonymkode: 8e0ef...2f4 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spør deg som er 50+ som har forlatt din ektefelle eller samboer gjennom mange år. Angrer du, eller fikk du det bedre? Jeg er 50+ og vurderer skilsmisse. Null sex i forholdet, har ikke vært på mange, mange år. Vi er egentlig som bror og søster, eller venner. Har det hyggelig sammen og krangler ikke. Voksne barn. Mannen vil ikke skilles, tror han er redd for forandring og bekymring rundt økonomi. Jeg ønsker noe mer for de neste 25 -30 årene. Kanskje oppleve forelskelse, sex og kjærlighet igjen.. Ikke bare på et vennskapelig plan liksom. Anonymkode: c9bec...8e9 Parterapi først? Anonymkode: 8080f...6d3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg følte vi bare var venner, vi samarbeidet liksom bare. Begge var slitne, vi kommuniserte dårlig, og jeg følte jeg fortjente mer. (Helt dust, I know) Var mentalt utbrent, og fysisk utslitt. Trodde følelsene mine for han var borte. Det var de dessverre ikke, merket ganske fort at jeg hadde gjort mitt livs verste tabbe, men da var allerede skaden skjedd og tilliten borte, så jeg får han aldri tilbake. Anonymkode: 8e0ef...2f4 Hadde dere noen form for intimitet de siste årene av forholdet? Vi har vært sammen i 30 år og ikke hatt sex de 10 siste årene… Anonymkode: c9bec...8e9 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Parterapi først? Anonymkode: 8080f...6d3 Det har vi forsøkt. Tror ikke jeg orker enda en runde. Ts Anonymkode: c9bec...8e9 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde dere noen form for intimitet de siste årene av forholdet? Vi har vært sammen i 30 år og ikke hatt sex de 10 siste årene… Anonymkode: c9bec...8e9 Ja det hadde vi. Men det var litt pliktsex til tider. Han hadde høyere sexlyst enn meg Anonymkode: 8e0ef...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni Angrer definitivt ikke, jeg fikk det 1000 ganger bedre selv om det pga endel psykisk sykdom hos ex har vært tøffe tak i ettertid også (bipolar sucidal narkoman narcissist) Rota vekk 25 år av livet mitt på den mannen. Men har det veldig bra nå da. Det er 5 år nå i disse dager at jeg kastet han ut. Anonymkode: 1d872...b24 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #17 Skrevet 21. juni Jeg var 43 ved samlivsbrudd, er passert 50 nå. Angrer ikke i det heletatt. Har hatt et gøyalt sexliv etter bruddet. (Korte forhold) Men har lyst på kjæreste, men er vanskelig å finne. Vert 100% singel i fire år nå… Men vi er attraktive på markedet, men menn passert 50 er treige… Anonymkode: 1818b...78e 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #18 Skrevet 21. juni Kjenner kun to som angret slikt. Begge to er menn som ble blendet av oppmerksomhet fra en yngre kvinne, og forkastet langt forhold og familie for å prøve ut det. Begge ble så forlatt av den yngre kvinnen, og forsøkte inderlig å få tilbake opprinnelig partner, som ikke har latt seg lokke til det. Kvinner jeg kjenner som forlot gjorde det på grunnlag av at de over tid hadde prøvd hardt å fikse forholdet, men kommet frem til at det ikke lot seg gjøre, og beslutningen om å gå var veloverveid og nesten ferdig angående sorg over at det ble slik da de gikk. Så der har det bare vært lettelse over å endelig ha klart å avslutte et forhold som uansett ikke fungerte. Anonymkode: af304...f37 4
Salamandra Skrevet 21. juni #19 Skrevet 21. juni Angrer ikke, vært skilt i 12 år nå. Men vi var feil for hverandre i utgangspunktet, skulle aldri gifta oss. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #20 Skrevet 21. juni Av de jeg vet som har gått fra partneren etter mange år, har de kun angret på at de ikke har gått tidligere. Anonymkode: 40c1a...07c 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå