AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Noen som kan fortelle litt kjapt hvor lenge kyllingbitene skal kokes før de kan gis til katta? Anonymkode: 9931c...ac3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni '' For å koke kylling trygt for pus, bør den kokes til den er gjennomstekt. Dette betyr at kyllingen bør ha en indre temperatur på minst 75 grader Celsius. Det er viktig å sørge for at hele kyllingen er gjennomkokt, ikke bare overflaten. En vanlig metode er å koke kyllingen under lokk i ca. 45 minutter, og deretter la den avkjøles i kokevannet. Du kan også sjekke om kyllingen er ferdig ved å stikke en gaffel eller kniv i den tykkeste delen; kjøttet skal være hvitt og saften skal være klar. '' Utrolig hva man kan finne ved å google spørsmålet sitt istedenfor! 🫡 Anonymkode: 05128...222 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Den kan spise rå kylling, det er e rovdyr...... Anonymkode: ff7b1...b89 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Maskinfører skrev (2 minutter siden): Kylling til katt ? Hørt de spiser fisk Ja takk begge deler. Her får katten både rå og kok kylling. Den får noen biter rå kylling når vi har kyllingmiddag. Anonymkode: 1aba5...d5a 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni Maskinfører skrev (11 minutter siden): Kylling til katt ? Hørt de spiser fisk Fisk er faktisk ikke nødvendigvis ideelt for katter Anonymkode: 05128...222 3 1
Maskinfører Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fisk er faktisk ikke nødvendigvis ideelt for katter Anonymkode: 05128...222 Ikke det nei de var glad i kokt sei
Maskinfører Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja takk begge deler. Her får katten både rå og kok kylling. Den får noen biter rå kylling når vi har kyllingmiddag. Anonymkode: 1aba5...d5a Det visste jeg faktisk ikke at katten spiste kylling da lærte jeg noe nytt idag også skal prøve når jeg får katt igjen 😀😻 Endret 20. juni av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Maskinfører skrev (På 20.6.2025 den 21.13): Det visste jeg faktisk ikke at katten spiste kylling da lærte jeg noe nytt idag også skal prøve når jeg får katt igjen 😀😻 Min elsker kylling. Koker eller steker en hel, da har hun mat ei god stund😊 Anonymkode: 25c3c...988 1
Meowmere Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni (endret) Den ene katten min spiser kun kylling hvis den er rå. Endret 22. juni av Meowmere
Maskinfører Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Min elsker kylling. Koker eller steker en hel, da har hun mat ei god stund😊 Anonymkode: 25c3c...988 Ja da skal jeg prøve det når jeg får ny katt 😻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå