AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Tenker å gi en felles gave til avdelingen på bhg. Tenker 2 pizzaer holder for 4 personer. Hva syns dere? Innafor? Anonymkode: 03052...2e7
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Gavekort på pizza? For litt upraktisk med en fast dag eller fast meny. Det kan være allergier etc. som du ikke vet om, eller andre omstendigheter som gjør at ikke alle får glede av det. Men som gavekort er det en super gave! Anonymkode: 15f9e...74d 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Gi de gavekort på pizza. Da velger de pizzaen selv og du risikerer ikke å kjøpe noe de ikke liker. Anonymkode: 4a7bf...51e
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan være allergier etc. som du ikke vet om, å herregud, jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk bare svarte "ja" her øverst i tråden! Jeg har nemlig cøliaki selv! Men det var kanskje fordi jeg er så vant til at "alle andre i hele verden" kan spise normalt" at jeg bare svarte ja. 😄 Anonymkode: 6e7dd...1c6
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gavekort på pizza? For litt upraktisk med en fast dag eller fast meny. Det kan være allergier etc. som du ikke vet om, eller andre omstendigheter som gjør at ikke alle får glede av det. Men som gavekort er det en super gave! Anonymkode: 15f9e...74d AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gi de gavekort på pizza. Da velger de pizzaen selv og du risikerer ikke å kjøpe noe de ikke liker. Anonymkode: 4a7bf...51e AnonymBruker skrev (15 minutter siden): å herregud, jeg kan nesten ikke tro at jeg faktisk bare svarte "ja" her øverst i tråden! Jeg har nemlig cøliaki selv! Men det var kanskje fordi jeg er så vant til at "alle andre i hele verden" kan spise normalt" at jeg bare svarte ja. 😄 Anonymkode: 6e7dd...1c6 Jeg tviler på om den pizzasjappe vi har her tilbyr gavekort😢 Anonymkode: 03052...2e7
Daria Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Jeg skjønner ikke helt hva du egentlig tenker her. Skal du sende pizzaer til barnehagen på dagtid? På en planleggingsdag? Invitere dem ut?
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni Pizza i gave? Som lunch, liksom? jeg synes det høres rart ut, men jeg hadde sikkert blitt glad. Ville dog planlagt det med de ansatte. men helt ærlig, så hadde jeg satt mer pris på en liten blomsterbukett eller en sjokoladeplate Anonymkode: a8e06...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tviler på om den pizzasjappe vi har her tilbyr gavekort😢 Anonymkode: 03052...2e7 https://www.pizzabakeren.no/gavekort Disse finnes vel omtrent overalt, tror ikke det er så uvanlig med gavekort andre steder heller. Anonymkode: 15f9e...74d 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni Pizza som gave? Når da? Høres ut som en rar gave Anonymkode: 4217f...003 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni Ja, en veldig snål gave. Dropp det. Anonymkode: 02c96...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni Hæ🫣 Nei. Kjøp heller en gavepose med noe snacks, eller en fin kopp til de hver, eller en god håndkrem og et takke-kort… termoflasker fikk vi også et år, det var helt supert å bruke på jobb når det er varmt ute og man trenger kaldt vann. Anonymkode: 9180d...020 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni Alle pizzasjapper har gavekort. Gavekort - bra gave, uanmeldt pizza på døren - dårlig gave. Anonymkode: cc3e9...973 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni Jeg jobber i barnehage. For min egen del hadde det vært hyggelig med pizza til lunsj en dag,men da ville jeg helst ha visst om det på forhånd. Slik at jeg ikke hadde tatt med meg matpakke og at vi var sikre på at alle var på jobb den dagen. Og hadde nok syns det var litt rart om det var pizza til en avdeling,og ikke til de andre. Og husk at alle på avdelingen har pause til forskjellige tider,så da ville man ha sittet en og en og spist. Men,et gavekort hadde vi satt veldig pris på! Så kunne vi tatt en skravlekveld sammen! Der høres ut som en kjempehyggelig gave,som ihvertfall jeg hadde blitt glad for! Anonymkode: e82b2...cfb 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå