AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:18 #21 Skrevet søndag kl 09:18 Hva vil du selv da? Alt handler vel egentlig om det. Hvis dette fører til masse vanskelige tanker og følelser hos deg ville jeg avslutta og heller funnet noen andre og en relasjon som bygget meg opp. Anonymkode: 43b8c...fff 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:26 #22 Skrevet søndag kl 13:26 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva vil du selv da? Alt handler vel egentlig om det. Hvis dette fører til masse vanskelige tanker og følelser hos deg ville jeg avslutta og heller funnet noen andre og en relasjon som bygget meg opp. Anonymkode: 43b8c...fff Jeg ønsker vel egentlig bare en ff relasjon der vi holder litt oftere kontakt innimellom treff. Ønsker også at han ikke bare tenker på å møtes når han er kåt, men kanskje hører litt om hva jeg har behov for.. Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:53 #23 Skrevet søndag kl 17:53 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker vel egentlig bare en ff relasjon der vi holder litt oftere kontakt innimellom treff. Ønsker også at han ikke bare tenker på å møtes når han er kåt, men kanskje hører litt om hva jeg har behov for.. Anonymkode: fd55e...adc 😂 det får du ikke med han...ikke vær naiv...Han har sikkert flere jenter på gang..... Anonymkode: 9060d...61e
Fighter83 Skrevet søndag kl 17:59 #24 Skrevet søndag kl 17:59 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 20.05): Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive situasjonen, men har møtt en kar for sex jevnlig de siste to årene. I perioder er han på og holder kontakt gjennom ukene, så møtes vi kanskje hver helg to tre uker på rad. Deretter hører jeg plutselig ingenting, eller han bruker flere dager på å svare på meldinger/snap og det går en måned til neste treff. Mulig jeg ikke er skapt for denne typen relasjon, men det er så gøy og deilig når han er på og ikke av. Vi har avklart at vi ikke skal være kjærester, så den biten er grei. Andre her som har opplevd liknende eller har noen trøstende ord? Anonymkode: fd55e...adc Han bruker deg kun når det passer han og han ikke har noen andre. Men jeg lurer jo litt på "hvor lang tid tar det for han å svare når du sender melding om det passer at han kommer til deg eller om du kan komme på besøk til han for nærhet og sex?" Altså når du er veldig konkret ang dette uten at meldingen inneholder noe annet svada. Endret søndag kl 18:10 av Fighter83
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:47 #25 Skrevet søndag kl 18:47 Fighter83 skrev (47 minutter siden): Han bruker deg kun når det passer han og han ikke har noen andre. Men jeg lurer jo litt på "hvor lang tid tar det for han å svare når du sender melding om det passer at han kommer til deg eller om du kan komme på besøk til han for nærhet og sex?" Altså når du er veldig konkret ang dette uten at meldingen inneholder noe annet svada. Han svarer vanligvis på meldingene mine innen en dag eller tre, uavhengig av innhold i meldingen. Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:57 #26 Skrevet søndag kl 18:57 Dere er ff. Da er han vel på når han ikke har kjæreste, og vil ha sex. Når han ikke er på, har han vel kjæreste, eller får sex andre steder. Tenker du dere skal være mye sammen, så blir jo ff feil definisjon på relasjonen. Anonymkode: e3fc8...d64
Fighter83 Skrevet søndag kl 19:11 #27 Skrevet søndag kl 19:11 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han svarer vanligvis på meldingene mine innen en dag eller tre, uavhengig av innhold i meldingen. Anonymkode: fd55e...adc Kjipt at det tar mer enn en dag å svare på meldingene men om det kun tar 1 dag så kan jeg ikke si han er helt off. Men er det 2-3 dager så er han veldig off. Kommer an på hvor mye energi han bruker på jobben mm også kanskje. Hvor energikrevende er jobben hans?
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:34 #28 Skrevet søndag kl 19:34 Fighter83 skrev (22 minutter siden): Kjipt at det tar mer enn en dag å svare på meldingene men om det kun tar 1 dag så kan jeg ikke si han er helt off. Men er det 2-3 dager så er han veldig off. Kommer an på hvor mye energi han bruker på jobben mm også kanskje. Hvor energikrevende er jobben hans? Jobben hans er energikrevende og i tillegg driver han aktivt med flere idretter. Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #29 Skrevet søndag kl 19:36 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dere er ff. Da er han vel på når han ikke har kjæreste, og vil ha sex. Når han ikke er på, har han vel kjæreste, eller får sex andre steder. Tenker du dere skal være mye sammen, så blir jo ff feil definisjon på relasjonen. Anonymkode: e3fc8...d64 Jeg må kanskje bare justere ned forventningene til hyppighet litt. Tror ikke han har kjærester, eller det vet jeg han ikke har. Jeg er mer i tvil om han ligger med andre… Anonymkode: fd55e...adc
Fighter83 Skrevet søndag kl 20:06 #30 Skrevet søndag kl 20:06 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jobben hans er energikrevende og i tillegg driver han aktivt med flere idretter. Anonymkode: fd55e...adc Da tenker jeg at det ikke passer å møte så mye damer altså, ihvertfall ikke for et seriøst forhold. Så han vil nok gå litt i en dårlig sirkel ang å holde deg på god armlengdes avstand. Endret søndag kl 20:06 av Fighter83
Grüner Skrevet søndag kl 20:12 #31 Skrevet søndag kl 20:12 AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 20.05): Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive situasjonen, men har møtt en kar for sex jevnlig de siste to årene. I perioder er han på og holder kontakt gjennom ukene, så møtes vi kanskje hver helg to tre uker på rad. Deretter hører jeg plutselig ingenting, eller han bruker flere dager på å svare på meldinger/snap og det går en måned til neste treff. Mulig jeg ikke er skapt for denne typen relasjon, men det er så gøy og deilig når han er på og ikke av. Vi har avklart at vi ikke skal være kjærester, så den biten er grei. Andre her som har opplevd liknende eller har noen trøstende ord? Anonymkode: fd55e...adc Det høres jo ut som du har ganske sterke følelser for han likevel, når du reagerer sånn.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:12 #32 Skrevet søndag kl 20:12 Er i et situasjonship nå. Han er til tider på når jeg skriver først. Skrev mld i går nå har det gått et døgn og har ikke fått noe respons eller noe god morgen mld. Vet vi kvinner fortjener mer enn det vi får. Nå begynner likegyldigheten å komme frem. Og den er farlig. Anonymkode: bb452...b55
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:14 #33 Skrevet søndag kl 20:14 Tenk å redusere deg selv til noe en kan komme å knulle når det passer... Ingen verdighet. Anonymkode: 985c7...4cf 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:02 #34 Skrevet søndag kl 21:02 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ønsker vel egentlig bare en ff relasjon der vi holder litt oftere kontakt innimellom treff. Ønsker også at han ikke bare tenker på å møtes når han er kåt, men kanskje hører litt om hva jeg har behov for.. Anonymkode: fd55e...adc Da hørres det jo ut som du heller bør finne noen andre som ikke gjør deg usikker, behandler deg bra og ikke bare melder når han er kåt. Ser du skriver at dere har god sex, men han er jo ikke den eneste mannen som kan gi deg det. Jeg vil ha alt av gleder og forpliktelser og kunne aldri vært i noe annet enn kjæresteforhold, men det er jo meg. Anonymkode: 43b8c...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå