AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:05 #1 Skrevet fredag kl 18:05 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive situasjonen, men har møtt en kar for sex jevnlig de siste to årene. I perioder er han på og holder kontakt gjennom ukene, så møtes vi kanskje hver helg to tre uker på rad. Deretter hører jeg plutselig ingenting, eller han bruker flere dager på å svare på meldinger/snap og det går en måned til neste treff. Mulig jeg ikke er skapt for denne typen relasjon, men det er så gøy og deilig når han er på og ikke av. Vi har avklart at vi ikke skal være kjærester, så den biten er grei. Andre her som har opplevd liknende eller har noen trøstende ord? Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:07 #2 Skrevet fredag kl 18:07 At du gidder Anonymkode: d67bd...8a8 11 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:09 #3 Skrevet fredag kl 18:09 Ja, var slik med en fyr som jeg dumpet etter første måneden. Anonymkode: 42a25...a77 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:23 #4 Skrevet fredag kl 18:23 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, var slik med en fyr som jeg dumpet etter første måneden. Anonymkode: 42a25...a77 Dumpet? Det er snakk om fuck friend, ikke kjæreste. Anonymkode: 0c81e...d2b 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:43 #5 Skrevet fredag kl 18:43 Nå er jeg mann, men kjenner igjen den situasjonen der. Hos meg var det da damen som var kald og varm. Dette var i ganske ung alder. Uansett lærte jeg meg ganske enkelt å sette klare grenser for slike relasjoner. Jeg kan ikke forholde meg til varm/kald om en annen. Så, etter jeg avsluttet det tullet i ungdommen fikk jeg meg - og har fortsatt veldig fine uforpliktende relasjoner som bunner i respekt for hverandre. Vil anbefale deg å sette deg selv i respekt, ikke bli i en relasjon hvor noen kan behandle deg som de vil Anonymkode: 22add...b95 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:50 #6 Skrevet fredag kl 18:50 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive situasjonen, men har møtt en kar for sex jevnlig de siste to årene. I perioder er han på og holder kontakt gjennom ukene, så møtes vi kanskje hver helg to tre uker på rad. Deretter hører jeg plutselig ingenting, eller han bruker flere dager på å svare på meldinger/snap og det går en måned til neste treff. Mulig jeg ikke er skapt for denne typen relasjon, men det er så gøy og deilig når han er på og ikke av. Vi har avklart at vi ikke skal være kjærester, så den biten er grei. Andre her som har opplevd liknende eller har noen trøstende ord? Anonymkode: fd55e...adc Har sikkert mer enn ei å tømme sæd i. Anonymkode: 2d196...cf0 3 1
Blåtrå Skrevet fredag kl 18:56 #7 Skrevet fredag kl 18:56 Når du er usikker er dette usunt ff eller ei. Prøv å kutt han ut! Han nyter å styre dette, du sier ikke nei, og det vet han. Og det kommer han til å fortsette med. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #8 Skrevet fredag kl 21:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dumpet? Det er snakk om fuck friend, ikke kjæreste. Anonymkode: 0c81e...d2b Jeg avsluttet. Og det var pulings involvert og noen evigheter før vi hadde blitt kjærester. Anonymkode: 42a25...a77
GrønnNellik68 Skrevet lørdag kl 12:54 #9 Skrevet lørdag kl 12:54 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive situasjonen, men har møtt en kar for sex jevnlig de siste to årene. I perioder er han på og holder kontakt gjennom ukene, så møtes vi kanskje hver helg to tre uker på rad. Deretter hører jeg plutselig ingenting, eller han bruker flere dager på å svare på meldinger/snap og det går en måned til neste treff. Mulig jeg ikke er skapt for denne typen relasjon, men det er så gøy og deilig når han er på og ikke av. Vi har avklart at vi ikke skal være kjærester, så den biten er grei. Andre her som har opplevd liknende eller har noen trøstende ord? Anonymkode: fd55e...adc Jeg har vært der i 5 år med en . "venner med fordeler" der jeg ble forelsket hekta og hele balletten.. da var det gøy når han var "på" men fryktelig fustrerende når han var "av", garantert ikke noe for deg når du føler det sånn. Kommer aldri til å gå inn i en sånn relasjon igjen hvis jeg merke det minste antydning til slik oppførsel. Greia er at du er grei å ha når han er kåt. Men når han ikke er kåt da er du ikke i tankene hans en gang. Du kan jo prøve deg med om dere skal ta en kaffe en dag eller noe sånt? I begynnelsen møttes vi ofte til sånt men på slutten sa han alltid nei. Du kan å si at nå er du kåt kommer du? Se om han kommer.. hvis det ikke passer inn i hans timeplan så kommer han ikke. Er bare å teste ut så får du tilslutt svarene du trenger for å vite hva du skal gjøre videre er mitt råd. 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:12 #10 Skrevet lørdag kl 15:12 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Jeg har vært der i 5 år med en . "venner med fordeler" der jeg ble forelsket hekta og hele balletten.. da var det gøy når han var "på" men fryktelig fustrerende når han var "av", garantert ikke noe for deg når du føler det sånn. Kommer aldri til å gå inn i en sånn relasjon igjen hvis jeg merke det minste antydning til slik oppførsel. Greia er at du er grei å ha når han er kåt. Men når han ikke er kåt da er du ikke i tankene hans en gang. Du kan jo prøve deg med om dere skal ta en kaffe en dag eller noe sånt? I begynnelsen møttes vi ofte til sånt men på slutten sa han alltid nei. Du kan å si at nå er du kåt kommer du? Se om han kommer.. hvis det ikke passer inn i hans timeplan så kommer han ikke. Er bare å teste ut så får du tilslutt svarene du trenger for å vite hva du skal gjøre videre er mitt råd. Høres veldig kjent ut, han er så oppmerksom og varm i perioder, særlig rundt høytider har jeg merket meg. Jeg tror jeg da blir en slags erstatning for dama han skulle ønske han hadde i slike perioder. Ellers når det er sommerlig og ferietid er han helt fraværende, tilbringer mye tid med kompiser tror jeg… Litt frustrerende ja, men jeg begynner nesten å venne meg til at det er sånn.. de første periodene han var «av» trodde jeg han hadde byttet meg ut med noen andre..ts Anonymkode: fd55e...adc 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:30 #11 Skrevet lørdag kl 17:30 Men han er da fri til å være «av» når han vil. Dere har sex, that’s it. Antagelig har han sex med noen andre i periodene du ikke hører så mye. Anonymkode: 79338...d7f 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:31 #12 Skrevet lørdag kl 17:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres veldig kjent ut, han er så oppmerksom og varm i perioder, særlig rundt høytider har jeg merket meg. Jeg tror jeg da blir en slags erstatning for dama han skulle ønske han hadde i slike perioder. Ellers når det er sommerlig og ferietid er han helt fraværende, tilbringer mye tid med kompiser tror jeg… Litt frustrerende ja, men jeg begynner nesten å venne meg til at det er sånn.. de første periodene han var «av» trodde jeg han hadde byttet meg ut med noen andre..ts Anonymkode: fd55e...adc Byttet deg ut? Dere er fuckfriends, man kan fint ha flere. Anonymkode: 79338...d7f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #13 Skrevet lørdag kl 22:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men han er da fri til å være «av» når han vil. Dere har sex, that’s it. Antagelig har han sex med noen andre i periodene du ikke hører så mye. Anonymkode: 79338...d7f Er dette jeg er redd for…ts Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #14 Skrevet lørdag kl 22:04 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Byttet deg ut? Dere er fuckfriends, man kan fint ha flere. Anonymkode: 79338...d7f Håper ikke det, men har absolutt tenkt tanken…ts Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:14 #15 Skrevet lørdag kl 22:14 Dette er nok ikke bra for deg, man får mye negative tanker om seg selv når man blir behandlet sånn. Jeg har det litt likt, har funnet meg i altfor mye dårlig oppførsel bare fordi det er så fett når det er bra. Det er vanskelig å sette grenser for seg selv når sexen er bra, men jeg håper jeg snart klarer å gjøre det selv, får for mye dårlige følelser. JEg vil ikke egentlig bli sammen med ham heller, men kjenner et veldig begjær og tenker nok mye mer på ham enn han tenker på meg. Det er sårt, selv om man var klar over at det ikke skulle bli et forhold. Anonymkode: e1f8f...b18
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:23 #16 Skrevet lørdag kl 22:23 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er nok ikke bra for deg, man får mye negative tanker om seg selv når man blir behandlet sånn. Jeg har det litt likt, har funnet meg i altfor mye dårlig oppførsel bare fordi det er så fett når det er bra. Det er vanskelig å sette grenser for seg selv når sexen er bra, men jeg håper jeg snart klarer å gjøre det selv, får for mye dårlige følelser. JEg vil ikke egentlig bli sammen med ham heller, men kjenner et veldig begjær og tenker nok mye mer på ham enn han tenker på meg. Det er sårt, selv om man var klar over at det ikke skulle bli et forhold. Anonymkode: e1f8f...b18 Kjenner meg igjen i alt du skriver. Jeg kunne heller aldri vært sammen med han, vi er altfor forskjellige og det er mange år mellom oss. Likevel betyr han mye for meg og sexen er utrolig deilig. Jeg tenkjer nok altfor mye på ham og det tærer på… Håper både du og jeg klarer å sette gode grenser for oss selv snart. Anonymkode: fd55e...adc 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:57 #17 Skrevet lørdag kl 22:57 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kjenner meg igjen i alt du skriver. Jeg kunne heller aldri vært sammen med han, vi er altfor forskjellige og det er mange år mellom oss. Likevel betyr han mye for meg og sexen er utrolig deilig. Jeg tenkjer nok altfor mye på ham og det tærer på… Håper både du og jeg klarer å sette gode grenser for oss selv snart. Anonymkode: fd55e...adc Ja, stor klem! jeg gikk inn i det og tenkte "praktisk!" Men jeg blir utrolig stressa av det uforutsigbare, og at han er den som sier "jeg vil møtes", jeg skulle ønske jeg klarte å være mer casual, men det blir mye negative følelser og stress rundt det for min del. Så jeg skal forsøke å si nei neste gang, kanskje jeg klarer det, kanskje ikke, men slike halv-forhold med enorm uforutsigbarhet er veldig stressende på nervesystemet. Vi fortjener bedre ❤️ Anonymkode: e1f8f...b18
Gratis Skrevet søndag kl 06:15 #18 Skrevet søndag kl 06:15 New York Times har en artikkel for et par dager som heter "Men, where have you gone? Please come back!" Selve artikkelen er bak en betalmur, men jeg fikk den presentert gjennom en "Youtuber". Interessant lesing om den tiden menn måtte jobbe for å imponere kvinner og ikke minst bevise seg for å få tilgang til kvinnens kropp. Merkelig hvordan kvinner og feminismen trodde "hook-up culture", "Friends with benefits" eller FF skulle frigjøre kvinner. Hvorfor skal menn binde seg eller bare være trofaste når dere mer eller mindre har laget et "koltbord" av seksuell tilgang for oss? Bare legg merke til at det ikke finnes noe kritikk av kvinner eller feminismen i sin helhet i media noe sted, alt hylles! VG klarer til og med å presentere Only Fans jenter som "Influensere". 🙃 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:08 #19 Skrevet søndag kl 09:08 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, stor klem! jeg gikk inn i det og tenkte "praktisk!" Men jeg blir utrolig stressa av det uforutsigbare, og at han er den som sier "jeg vil møtes", jeg skulle ønske jeg klarte å være mer casual, men det blir mye negative følelser og stress rundt det for min del. Så jeg skal forsøke å si nei neste gang, kanskje jeg klarer det, kanskje ikke, men slike halv-forhold med enorm uforutsigbarhet er veldig stressende på nervesystemet. Vi fortjener bedre ❤️ Anonymkode: e1f8f...b18 Stor klem tilbake❤️ Akkurat samme opplegg her. Han som plutselig tar initiativ og vil møtes, jeg sier stort sett alltid ja. Innimellom kan han sende hyggelige meldinger, men overgangene fra når han er på til han er av er vanskelig. Jeg trodde jeg skulle håndtere dette litt bedre, men er nok ikke så casual jeg heller…Vi fortjener bedre, ja! Anonymkode: fd55e...adc
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:12 #20 Skrevet søndag kl 09:12 Gratis skrev (2 timer siden): New York Times har en artikkel for et par dager som heter "Men, where have you gone? Please come back!" Selve artikkelen er bak en betalmur, men jeg fikk den presentert gjennom en "Youtuber". Interessant lesing om den tiden menn måtte jobbe for å imponere kvinner og ikke minst bevise seg for å få tilgang til kvinnens kropp. Merkelig hvordan kvinner og feminismen trodde "hook-up culture", "Friends with benefits" eller FF skulle frigjøre kvinner. Hvorfor skal menn binde seg eller bare være trofaste når dere mer eller mindre har laget et "koltbord" av seksuell tilgang for oss? Bare legg merke til at det ikke finnes noe kritikk av kvinner eller feminismen i sin helhet i media noe sted, alt hylles! VG klarer til og med å presentere Only Fans jenter som "Influensere". 🙃 Det er kjempeinteressant tematikk, jeg skal lese😊 Enig i at feminismen nok ikke bare har gått i kvinners favør. Jeg ville egentlig bare ha en kar å møte innimellom for treff der det ligges. Så viste det seg at jeg nok er litt mer tradisjonell og kanskje romantisk enn jeg liker å innrømme… Anonymkode: fd55e...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå