Emmajunga Skrevet 27. juli #41 Skrevet 27. juli Ny uke gjennomført! tirsdag klarte jeg en skikkelig runde med hoppetau, styrke og rockering.   ons-tor-fre ble det hverdagsaktivitet med å bygge platting. Mye bæring og løfting så ble nok en del styrke, og ikke minst ferdig platting til en 7.årsdaghagefest. I går og i dag klarte jeg det jeg ikke har fått til så mye som ønsket i hetebølgen; starte dagen med en joggetur. I 17-18 grader var det bare deilig og en god og oppkvikkende start på dagen. 1
S@bine Skrevet 2. august Forfatter #42 Skrevet 2. august Denne uka har jeg hatt god tid, så det har blitt mye aktivitet for meg å være. Zumba, videoer hjemme med cardio og lett styrke (for å komme i gang uten å miste motet, noen turer... det har vært noe hver dag. Har oppdaget denne Youtube-kanalen: https://youtube.com/@cdornerfitness?feature=shared Hun har en drøss med videoer med forskjellige treningsformer og på alle nivåer. Hun er også veldig god til å vise ting på forskjellige nivåer, som "hvis dette er for vanskelig, kan du heller gjøre a eller b, og hvis du behøver mer utfordringer, kan du gjøre c eller d". Jeg prøver meg nå på videoserien for nybegynnere, siden jeg er elendig på styrke. Følger det ikke slavisk, men har kombinert f.eks. en styrkevideo med en annen cardio-video, eller byttet ut noen cardio-videoer med andre (2 og 4 så for lite anstrengende ut, f.eks). Har som mål å teste alle som går på styrke, streching og treningsformer som jeg ikke har prøvd før. I går ble det derfor video 5 (styrke) og 6 (intro til HIIT), mens jeg i dag tok streching (video 7), og satser på en tur litt senere. Mål for neste uke: zumba en gang pluss minst tre dager med videoer.
AnonymBruker Skrevet 2. august #43 Skrevet 2. august Har hatt gode økter denne uken. Noe hver dag. Kroppen er sterkere og mer utholden, og jeg føler meg strammere. Skal måle når jeg er tilbake i hverdagen igjen. Anonymkode: 037b1...815 1 1
Emmajunga Skrevet 2. august #44 Skrevet 2. august Her har det også vært en god uke. 7 km gåtur på mandag 900 hopp på hoppetau + styrke på tirsdag 7 km løpetur på onsdag 10km gåtur + rockering på torsdag og kort tur, tabata med hoppetau og rockering i går + at jeg startet 30 day squat challenge. Den har jeg tatt i dag også + 4km løping og en tabata med rockering. På mandag reiser vi på ferie igjen, med litt dårligere dusjmuligheter… så da tipper jeg det blir mest gange egentlig. Men 30 day squat challenge skal jeg få til innimellom alt. 1
S@bine Skrevet søndag kl 11:51 Forfatter #45 Skrevet søndag kl 11:51 Denne uka gikk greit, en gang zumba, og så ble det tre dager med trening til video og noen turer. Ble bare en dag uten noen trening. Har meldt meg på gruppetrening med fokus på lett styrke denne høsten en gang i uka, og starter denne uka. Så planen er gruppetrening, zumba og minst en gang, mens helst to ganger, trening til video. Håper jeg nå har kommet nok i gang til at jeg klarer å gjennomføre dette videre utover høsten når det blir travle perioder.
Emmajunga Skrevet søndag kl 13:01 #46 Skrevet søndag kl 13:01 Denne uka ble det lite trening, men mye hverdagsaktivitet. Det sørger 4 dager med gange i fornøyelsesparker for. Glemte hele squat challenge også. Også følte jeg rett og slett ikke for å stå å hoppe hoppetau midt på campingplassen til utstilling for resten, selv om jeg hadde pakket det med. Men i går når jeg kom hjem, da tok jeg igjen så da ble det en tabata med rockering og en med hoppetau og 3 runder squat challenge for hver av dagene jeg har vært borte.. og det kjenner jeg i låra i dag 😊 skal også prøve å komme meg på en løpetur i kveld.
S@bine Skrevet søndag kl 13:46 Forfatter #47 Skrevet søndag kl 13:46 Emmajunga skrev (43 minutter siden): Denne uka ble det lite trening, men mye hverdagsaktivitet. Det sørger 4 dager med gange i fornøyelsesparker for. Glemte hele squat challenge også. Også følte jeg rett og slett ikke for å stå å hoppe hoppetau midt på campingplassen til utstilling for resten, selv om jeg hadde pakket det med. Men i går når jeg kom hjem, da tok jeg igjen så da ble det en tabata med rockering og en med hoppetau og 3 runder squat challenge for hver av dagene jeg har vært borte.. og det kjenner jeg i låra i dag 😊 skal også prøve å komme meg på en løpetur i kveld. Er dette opplegg som du kan linke til? Kjekt med inspirasjon og tips. 😊
Emmajunga Skrevet søndag kl 20:16 #48 Skrevet søndag kl 20:16 S@bine skrev (6 timer siden): Er dette opplegg som du kan linke til? Kjekt med inspirasjon og tips. 😊 Jeg har utstyr herifra og varierer mellom å følge programmene som følger med utstyret, og månedsprogram som ligger ute gratis. Men jeg er veldig fornøyd over både treningsutbytte og hvor raskt man får og ser progresjon. https://wejump2fly.no 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå