AnonymBruker Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli jeg trente styrke 3 dager forrige uke. siste gang var en dag i mai, og før det, 1.5 år siden. er veldig fornøyd og merker på kroppen at jeg har brukt den. nå jobber jeg, men skal nok ta en økt et par dager på veien hjem. jeg går jo som sagt mye på jobben, så kan jo kjøre litt på romaskin og overkropp. hvis jeg ikke setter for høye krav, og bare er fornøyd med å komme meg inn på senteret så blir det nok bra. er så glad for å må bedre, psykisk og fysisk. har vært deprimert og fysisk syk i 3 år og gått opp 25kg. nå skal de bort! Anonymkode: 05089...286 2
S@bine Skrevet 6. juli Forfatter #22 Skrevet 6. juli Denne uka gikk ikke så bra. Var ikke helt i form, så det ble bare zumba og en tur. Denne uka håper jeg på zumba og to ganger trening før vi reiser på en liten ferie. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #23 Skrevet 6. juli Jeg vil bli med her. Skal jobbe ganske mye i sommer (jobber i butikk), men vil prøve å få inn litt trening likevel. Mål for kommende uke: Snitt på 10 000 skritt hver dag i løpet av uka To styreøkter En powerwalk/joggetur (alt etter hva jeg har lyst til) Håper å være i merkbart bedre form til slutten av august/begynnelsen av september. Skal bli bedre på kostholdet også, for det har sklidd helt ut. Har sneket seg på noen kilo også, så greit å ta i et tak før det sklir enda lengre ut😅 Men hovedfokus er å føle meg bedre! Anonymkode: 5b706...22c 1
Diamant20 Skrevet 6. juli #24 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil bli med her. Skal jobbe ganske mye i sommer (jobber i butikk), men vil prøve å få inn litt trening likevel. Mål for kommende uke: Snitt på 10 000 skritt hver dag i løpet av uka To styreøkter En powerwalk/joggetur (alt etter hva jeg har lyst til) Håper å være i merkbart bedre form til slutten av august/begynnelsen av september. Skal bli bedre på kostholdet også, for det har sklidd helt ut. Har sneket seg på noen kilo også, så greit å ta i et tak før det sklir enda lengre ut😅 Men hovedfokus er å føle meg bedre! Anonymkode: 5b706...22c Denne skulle ikke være anonym😅 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 0.13): Jeg har ikke fått inn like mye styrke trening som jeg skulle ønsket uken her, det har vært hektisk. Men litt ekstra gåturer ble det, da vi plutselig måtte stille opp for venner med hund. Anonymkode: 037b1...815 Søndag og jeg er fornøyd. Ble styrketrening fredag og i dag, i tillegg til lang gåtur. Uken ble ikke så aller verst likevel. Anonymkode: 037b1...815 1
Emmajunga Skrevet 6. juli #26 Skrevet 6. juli Emmajunga skrev (På 2.7.2025 den 12.06): Da er all trening lagt opp til her gjennomført, og det er også dagene bortreist med ungene hvor det ble minstemål på Apple Watch (type gå en km for å kjøpe en is ), men ikke noe mer enn det. I dag ble det en liten løpetur + rockering. I morgen skal jeg prøve å få til 20 min hoppetau + styrke, og så ny løpetur igjen på fredag og hoppetau lørdag. Søndag blir det forhåpentligvis en lang løpetur, for jeg og ungene reiser bort igjen mandag-torsdag, og jeg vet ikke helt hvor mye trening jeg får lagt inn da. All trening gjennomført som planlagt. Drar på ferie med ungene i morgen, men har pakket med både rockering, hoppetau og joggesko i håp om å få til litt selv om jeg er borte noen dager. Så mål: få Minst 2 gode treningsøkter man - torsdag. 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli #27 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 21.43): jeg trente styrke 3 dager forrige uke. siste gang var en dag i mai, og før det, 1.5 år siden. er veldig fornøyd og merker på kroppen at jeg har brukt den. nå jobber jeg, men skal nok ta en økt et par dager på veien hjem. jeg går jo som sagt mye på jobben, så kan jo kjøre litt på romaskin og overkropp. hvis jeg ikke setter for høye krav, og bare er fornøyd med å komme meg inn på senteret så blir det nok bra. er så glad for å må bedre, psykisk og fysisk. har vært deprimert og fysisk syk i 3 år og gått opp 25kg. nå skal de bort! Anonymkode: 05089...286 Nå har jeg fått kjørt et par pass på treningssenteret. Sykt deilig! Jeg har virkelig fått lysten til å trene å være aktiv, men er redd for at jeg skal kjøre for hardt og slutt på meg, fordi jeg har ikke kroppen til å være så aktiv som jeg ønsker. Bærer på 40 kg for mye. Det er litt på nivå med å ønske å gå opp Everest når jeg ikke orker gå opp på Holmenkollen liksom. 😅😅😅 Må finne en balanse! Spiser sunt da. Dere andre er kjempeflinke! Husk at 5 min med trening er bedre enn 0 min! Anonymkode: 05089...286 1 1
Emmajunga Skrevet 8. juli #28 Skrevet 8. juli Emmajunga skrev (På 7.7.2025 den 0.14): All trening gjennomført som planlagt. Drar på ferie med ungene i morgen, men har pakket med både rockering, hoppetau og joggesko i håp om å få til litt selv om jeg er borte noen dager. Så mål: få Minst 2 gode treningsøkter man - torsdag. Nå er jeg stolt over meg selv altså! Avsluttet gårsdagen med 550 hopp med tungt hoppetau, etterfulgt av to runder rockering med tabata, og i dag dro jeg igang kroppen med en 25 min løpetur mens ungene fortsatt sov, etterfulgt av to nye runder med rockering. Og så har vi trasket rundt i en dyrepark i 5 timer, hvor jeg bar en relativt tung sekk med kjølebag og diverse. Så nå er jeg egentlig ganske sliten. Dette hadde jeg ikke klart for 8 uker siden!! I morgen blir det ny runde hoppetau hvis jeg gidder, og løping torsdag hvis jeg gidder. Hvis ikke kommer jeg igang igjen på fredag når jeg er hjemme. 1 1
Emmajunga Skrevet 11. juli #29 Skrevet 11. juli Jeg klarte enda en runde hoppetau på onsdag, så ble det rett og slett hviledag og null bevegelse i går. Mange timer i bil i varmen sørget for det. I dag har jeg også slitt med å finne motivasjon i varmen, men klarte nå i kveldingen å ta 650 hopp med tungt hoppetau (10 min) + 10 min rockering. Så skal jeg prøve å ta en rolig rolig løpetur i morgen tidlig før varmen slår seg på. På søndag blir det hviledag igjen. 1
S@bine Skrevet 13. juli Forfatter #30 Skrevet 13. juli S@bine skrev (På 6.7.2025 den 20.26): Denne uka gikk ikke så bra. Var ikke helt i form, så det ble bare zumba og en tur. Denne uka håper jeg på zumba og to ganger trening før vi reiser på en liten ferie. Det ble en god uke, med zumba, tre ganger trening og nå på ferie blir det mye gåing. Riktignok nok i by, så ikke så høyt tempo, men det blir da i det minste en del steg. Er på ferie denne uka, så planen er å fortsette med å gå mye. Noe annet er dessverre ikke realistisk.
Diamant20 Skrevet 13. juli #31 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 19.38): Jeg vil bli med her. Skal jobbe ganske mye i sommer (jobber i butikk), men vil prøve å få inn litt trening likevel. Mål for kommende uke: Snitt på 10 000 skritt hver dag i løpet av uka To styreøkter En powerwalk/joggetur (alt etter hva jeg har lyst til) Anonymkode: 5b706...22c Jeg har hatt et vesentlig bedre kosthold denne uka, og det er det jeg synes er vanskeligst i hektiske perioder (er det nå på jobb). Fikk også akkurat snitt på 10 000 skritt på mobilen, så i praksis blir det jo litt mer. Ble dog ingen treningsøkter. Setter de samme målene kommende uke, så satser vi på en bedre treningsuke! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #32 Skrevet 17. juli I går tok jeg min første styrketreningsøkt på kjempelenge. Det ble en lett og kort økt med kroppsvekt, men bedre enn ingenting. Var egentlig litt overrasket over hvor tungt det var. I dag har jeg vært på stranda, og svømt to gode runder i løpet av dagen. Anonymkode: 6d0bb...3b4
Emmajunga Skrevet 17. juli #33 Skrevet 17. juli Synes det er litt vanskeligere med trening, spesielt løping ute med hunden, når det er så varmt som nå. Til og med å gå tur er egentlig for varmt nå for labbene til den firbente, og skogsstiene der det ikke er varm asfalt er fulle av hoggorm… Men ChatGPT ordnet en tabata hiit-økt jeg kunne ta i stua med AC på istedenfor å løpe intervaller ute. Så jeg har klart å trene hver dag denne uken, men det har kostet mer disiplin enn tidligere i sommer. Har en liten drøm om å komme meg opp tidlig i morgen og løpe før det blir varmt, men det er noe med at jeg egentlig kan sove lenge som gjør det vanskelig.
Lillibetha Skrevet 17. juli #34 Skrevet 17. juli S@bine skrev (På 20.6.2025 den 19.35): Inspirert av tråden om å gå ned i vekt, lurer jeg på om noen vil være med på å motivere hverandre til å bli i bedre form? Mitt utgangspunkt: hatet gym som pesten på skolen, var aldri med på idrett i barndommen. Har i voksen alder trent mer noen år, men type lett sirkeltrening, zumba og dans. På grunn av diverse utfordringer de siste årene er formen nå heller dårlig, og jeg prøver å motivere meg selv til å trene meg litt opp igjen. Jeg liker best å trene i grupper og til musikk, men her som jeg bor, er det lite av dette, så jeg må finne en annen måte å motivere meg på. Kanskje kan en slik tråd hjelpe? Tanken min er at vi kan tipse hverandre om f.eks. treningsvideoer eller treningstyper som vi liker, og sette oss et mål for uka som kommer, og rapportere hvordan det gikk. Tenker det er bedre med mål for en uke om gangen, siden det da blir mer tilpasset uka. Er man på ferie en uke, kan målet være et visst antall skritt per dag, eller et visst antall minutter med svømming. Hjemme passer det kanskje bedre med en treningsvideo inne når det er meldt regn. Blir noen med? Jeg er med! Det du skrev her kunne 100% vært meg, nesten litt spooky 😉 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #35 Skrevet 21. juli Sist uke var som forventet, masse gåing hver dag på ferie, men ikke noen annen trening. Planen for uka er å trene minst tre ganger. Første økt ble gjennomført i dag. Anonymkode: ee551...08b 1
S@bine Skrevet 21. juli Forfatter #36 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sist uke var som forventet, masse gåing hver dag på ferie, men ikke noen annen trening. Planen for uka er å trene minst tre ganger. Første økt ble gjennomført i dag. Anonymkode: ee551...08b Ble visst anonym, det var ikke meningen.
Emmajunga Skrevet 21. juli #37 Skrevet 21. juli Fredag: ble det en skikkelig god økt med 800 hopp, 30 min styrke og 6 min tabata med rockering. lørdag: 20 min løpetur. Det var rett og slett for varmt for mer. søndag: skulle egentlig være hviledag men jeg bar betongsekker, steinheller og tømte svære trillebårlass til den store gullmedalje, så det ble hviledag mandag istedenfor. så i dag; hviledag. i morgen skal jeg se om jeg orker en ny økt hoppetau-styrke-rockering. Men jeg skal fortsatt innrømme at trening var letteres før hetebølgen. Jeg trives med varmen jeg altså, men trening frister ikke helt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #38 Skrevet 21. juli Fikk inn 3 korte styrkeøkter uken som var. Men mange gode lange kondisjonsøkter. Det merkes på kroppen. Håper slikt sett at feire kiloene holdes i sjakk. Anonymkode: 037b1...815 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #39 Skrevet 24. juli Har ikke gått ned så mye i vekt så langt i sommer, men med økt trening og aktivitet føler jeg meg i mye bedre form enn når sommeren startet. Øker jevnt og trutt både på løpebånd og lyft på treningssenteret. Gleder meg til fortsettingen og hvor jeg vil være i desember. Anonymkode: 05089...286 3
S@bine Skrevet 26. juli Forfatter #40 Skrevet 26. juli Klarte de tre øktene jeg satset på, så fornøyd med uka.😀 Prøver med på tre økter pluss en gang zumba uka som kommer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå