Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Er det utroskap å skrive per sms til en annen at man er glad i vedkommende og savner vedkommende?
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2006 #2 Skrevet 18. mars 2006 Bare det at du spør, får meg til å lure. Hva synes DU?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #3 Skrevet 18. mars 2006 Ja,det er utroskap. Gjør nå da det slutt med den du er sammen med før du begynner med en annen. Blir så sint av sånt. Uff.
Gjest Leya Skrevet 18. mars 2006 #4 Skrevet 18. mars 2006 Så dersom jeg skriver til min venn at jeg er glad i han/ henne og at jeg savner han/henne så er jeg utro?
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #5 Skrevet 18. mars 2006 Hvis typen din syns det er greit, kan du gjøre det. Men spør han først. Og vis han meldingene du har sendt han andre. I`m a cheap cheap kind of girl, l fool them every day.
Gjest Gjest_Bare innom_* Skrevet 18. mars 2006 #6 Skrevet 18. mars 2006 Det spørs, er det en melding det er greit at partneren din ser? i så fall er det ikke utroskap... Om det er lurt er derimot et annet spørsmål Min definisjon på utroskap er at: alt du gjør, og som du ikke kan gjøre åpent foran din partner, er utroskap! Jeg skriver også "glad i deg, ta vare på deg selv" til en venn som sliter i perioder, og får ofte "kyss og klem" tilbake, men dette vet mannen min om. Mannen min vet at det ikke er noe mellom meg og denne vennen (faktisk hans kamerat), og selv om han ikke liker at jeg sender melinger til ham, så godtar han det FORDI det skjer åpent. Jeg forteller alltid når jeg får meldinger fra kameraten, og at jeg har skrevet tilbake. Det er ikke alltid jeg forteller HVA jeg har skrevet, men det kan han sjekke på mobilen hvis han vil. Så igjen, er dette meldinger som det ikke gjør noe at din partner ser, så er det ikke utroskap i mine øyne, men er det noe du føler du MÅ holde skjult, da bør du nok tenke deg om en gang til før du sender en slik melding.
Brunhilde Skrevet 18. mars 2006 #7 Skrevet 18. mars 2006 Ærlig talt! Jeg har venner jeg er glad i og som jeg savner når det er en stund siden sist jeg så dem. Noen av disse vennene er menn. Jeg har ikke seksuelle følelser for noen av dem, men det hender alså at jeg savner dem. Og så skulle jeg være utro om jeg sa det til dem?!? Jeg beklager, men jeg følger bare ikke den tankegangen!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #8 Skrevet 18. mars 2006 Ehh... kommer vel an på hvem man skriver til. Jeg har en kamerat jeg kan skrive noe liknende til en gang i blant... kanskje ikke akkurat at jeg savner han, men at man skulle ønske man traff hverandre oftere o.l. Vi har aldri hatt, og kommer aldri til å ha, noe annet enn et godt vennskap, og vi har samboere på hver vår kant. Men det er jo ikke "hemmelig" heller dette vennskapet, da. Om jeg hadde følt at jeg ikke burde skrive sånt, at jeg la noe mer i det, eller at han kunne oppfatte det annerledes (eller samboerne våre for den saks skyld), så ville vi vel ikke formulert oss sånn.
Abr@xas Skrevet 18. mars 2006 #9 Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg kan ikke skjønne at de ordene skulle ha noe med utroskap å gjøre, da dette er ord man kan si til hvem som helst, uten at det skulle ha noe med seksuelle ting å gjøre. Endret 18. mars 2006 av Abr@xas
Gjest Gjest_Bare innom_* Skrevet 18. mars 2006 #10 Skrevet 18. mars 2006 Ærlig talt! Jeg har venner jeg er glad i og som jeg savner når det er en stund siden sist jeg så dem. Noen av disse vennene er menn. Jeg har ikke seksuelle følelser for noen av dem, men det hender alså at jeg savner dem. Og så skulle jeg være utro om jeg sa det til dem?!? Jeg beklager, men jeg følger bare ikke den tankegangen! ← Ehh... kommer vel an på hvem man skriver til. Jeg har en kamerat jeg kan skrive noe liknende til en gang i blant... kanskje ikke akkurat at jeg savner han, men at man skulle ønske man traff hverandre oftere o.l. Vi har aldri hatt, og kommer aldri til å ha, noe annet enn et godt vennskap, og vi har samboere på hver vår kant. Men det er jo ikke "hemmelig" heller dette vennskapet, da. Om jeg hadde følt at jeg ikke burde skrive sånt, at jeg la noe mer i det, eller at han kunne oppfatte det annerledes (eller samboerne våre for den saks skyld), så ville vi vel ikke formulert oss sånn. ← My point exactly....!!! I slike tilfeller er det ikke en melding man føler man må "gjemme" for partneren, det er ikke noen baktanker med disse meldingene, og da er det selvfølgelig IKKE utroskap. Partneren VET at det ikke er annet enn vennskap som ligger bak, og blir ikke ført bak lyset. MEN, i det øyeblikket en føler at en må skjule at en skriver "savner deg" til en annen, DA mener jeg det er temmelig på grensen, om ikke over grensen!
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #11 Skrevet 18. mars 2006 Var jo teit spørsmål da. Selvfølgelig er det ikke utroskap om man sender en sånn mld.til en venn/venninne. Tenkte mer på hvis den ble sendt til en som du var interessert i snn seksuelt jeg da. Jævla teit å lure på det da.
Gjest Leya Skrevet 18. mars 2006 #12 Skrevet 18. mars 2006 Dersom du er interessert i noen seksuelt, men er i et forhold så burde du vel holde tastefingrene unna ja...
valentino Skrevet 19. mars 2006 #13 Skrevet 19. mars 2006 Er det utroskap å skrive per sms til en annen at man er glad i vedkommende og savner vedkommende? ← Ja! Ingen skriver noe sånt uten å være seksuellt tiltrukket.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #14 Skrevet 19. mars 2006 Ja! Ingen skriver noe sånt uten å være seksuellt tiltrukket. ← Nei man kan ikke være glad i venniner/venner og savne dem uten å ville ha sex med dem. Da er jeg jammen meg kåt på alle vennene mine, og de er kåte på meg
Frøken Pus Skrevet 19. mars 2006 #15 Skrevet 19. mars 2006 Det kan jo tenkes at hun har funnet en sms som er sendt fra kjærestens mobil der disse ordene er skrevet. Hvis dette f.eks. er sendt til en X så begynner det å grense til emosjonelt utroskap...
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 21. mars 2006 #16 Skrevet 21. mars 2006 Ja! Ingen skriver noe sånt uten å være seksuellt tiltrukket. ← Bare tull....
Gjest gjest1 Skrevet 21. mars 2006 #17 Skrevet 21. mars 2006 Nei. Jeg skriver ofte det til mine venner som jeg kjenner og behovet for å lese mine meldinger antar jeg er liten (han har hørt om dem og snakket med dem i telefonen) og jeg har virkelig ikke noe å skjule. Hvis han virkelig har lest mobilen min, så ser han at jeg er ganske glad i mange og kanskje han vil bli sjalu, men vi har kun vært sammen en kort tid, så jeg har en viss distanse... så til han skriver jeg ikke "smileys" og "klem"... (må ikke gjøre en evt. framtidig mann til en sjalu en...) Men han vet hvem jeg møter, ringes med, og jeg tror ikke hans behov for å overvåke min mobil er stor. Det kan hende han har gjort det, men jeg tviler hundre prosent.
hecuba Skrevet 21. mars 2006 #18 Skrevet 21. mars 2006 Ja! Ingen skriver noe sånt uten å være seksuellt tiltrukket. ← Jeg har faktisk gjort dette til både guttevenner og jentevenner uten at det ligger noe mer i det. Når det ikke ligger følelser bak, tenker jeg ikke over det engang, så hvorfor skal jeg si det til typen. Han kjenner jo til alle sammen. Hadde jeg hatt følelser for vedkommende, ville jeg nok fått dårlig samvittighet etterpå, men det betyr ikke at jeg ville gjort noe mer enn å sende nettopp den meldingen.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #19 Skrevet 22. mars 2006 Jeg tror at i og med du føler for å spørre så er det nok ikke det lureste å gjøre Når det er sagt så trenger ikke det som er utroskap for meg være utroskap for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå