TSP Skrevet 31. juli #21 Skrevet 31. juli Hei, vi gjorde en endring på tirsdag som kanskje kan ha redusert problemet. Har dere som har opplevd dette noen formening om det kan stemme?
Sugar&Spice Skrevet 4. august Forfatter #22 Skrevet 4. august TSP skrev (På 31.7.2025 den 13.07): Hei, vi gjorde en endring på tirsdag som kanskje kan ha redusert problemet. Har dere som har opplevd dette noen formening om det kan stemme? Det er ikke bedre. skjedde flere ganger når jeg prøvde skrive et innlegg i tråden "hvilken kassebil anbefaler dere?" Akkurat nå, så jeg gidder ikke skrive. Den oppdaterer seg hele tiden, er dritirriterende!!! skjedde i går og, men husker ikke hvilken tråd nå i farta.
Sugar&Spice Skrevet 5. august Forfatter #24 Skrevet 5. august Det skjer fremdeles… ender opp med å ikke skrive innlegg. senest skjedde det nå da jeg prøvde skrive i "10-åring med autisme, vil ikke være alene hjemme"
Sugar&Spice Skrevet 5. august Forfatter #25 Skrevet 5. august Nå oppdaterte den mens jeg prøvde skrive i tråden som handler om å dlutte med hudpleie/kosmetikk. Jeg er drittlei! Gidder sjelden skrive ferdig, den oppdaterer gjerne flere ganger når den først er i gang.
Sugar&Spice Skrevet 5. august Forfatter #26 Skrevet 5. august Nå skjedde det mens jeg prøvde skrive et innlegg i "kreft under neglen". Gidder ikke fullføre innlegget.
Forumansvarlig Skrevet 6. august #27 Skrevet 6. august Husker dere om det er en spesifik reklame som dukker opp når det skjer f.eks? Jeg vet det har vært noen som har opplevd tull med det før, men det var veldig lenge siden og vi har nytt oppsett nå.
Sugar&Spice Skrevet 6. august Forfatter #28 Skrevet 6. august Forumansvarlig skrev (4 timer siden): Husker dere om det er en spesifik reklame som dukker opp når det skjer f.eks? Jeg vet det har vært noen som har opplevd tull med det før, men det var veldig lenge siden og vi har nytt oppsett nå. Jeg registrerer ikke reklame. Men kan prøve å se om det er noe gjentakende. For meg oppdaterer den helt vilkårlig. Noen ganger etter få sekunder, andre ganger etter to lange avsnitt skrevet. Den oppdaterer BARE når jeg skriver, aldri når jeg leser.
Cid Skrevet 9. august #29 Skrevet 9. august Forumansvarlig skrev (På 6.8.2025 den 12.20): Husker dere om det er en spesifik reklame som dukker opp når det skjer f.eks? Jeg vet det har vært noen som har opplevd tull med det før, men det var veldig lenge siden og vi har nytt oppsett nå. Bruker adblock så får aldri opp reklame, det skjer av og til. Kan gå flere dager og så skjer det plutselig flere ganger i løpet av samme innlegg.
Sugar&Spice Skrevet 10. august Forfatter #30 Skrevet 10. august Cid skrev (20 timer siden): Bruker adblock så får aldri opp reklame, det skjer av og til. Kan gå flere dager og så skjer det plutselig flere ganger i løpet av samme innlegg. Det høres ganske likt ut som hos meg.
TSP Skrevet 11. august #31 Skrevet 11. august Er det noen av dere som opplever problemet på en PC? Det virker som de alle som har opplevd det i det siste bruker iPhone. Vi sliter fremdeles med å reprodusere problemet, men vi skal jobbe videre med å prøve litt ulike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå