Gå til innhold

bør man godta eller avslå at Telia behandler mine personopplysninger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk dette spørsmålet på tv’n nå. Kan jeg bare avvise, og alle tjenester vil fungere som vanlig?

Anonymkode: 68c03...1e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig bare å godta. Hva slags type snusk er det du driver med som det er farlig om Telia får vite om? 

Anonymkode: e0a25...513

AnonymBruker
Skrevet

Avvis, det går fint. Men jeg er en slik som avviser slikt over alt.

Anonymkode: 8dee3...f65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er selvfølgelig bare å godta. Hva slags type snusk er det du driver med som det er farlig om Telia får vite om? 

Anonymkode: e0a25...513

Kan jo hende de gir tlf.nr mitt til samarbeiderspartnere f.eks, også begynner selgere å ringe..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er kunde av Telia, så MÅ du godta det, ellers kan du ikke være kunde hos Telia. Så lenge de spør om godkjell eller ikke. Om det er alternativer/Skala, bør du lese hva du godtar før du velger noe.

Anonymkode: 30c57...bc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

godkjell

godkjell? godkjenning

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du er kunde av Telia, så MÅ du godta det, ellers kan du ikke være kunde hos Telia. Så lenge de spør om godkjell eller ikke. Om det er alternativer/Skala, bør du lese hva du godtar før du velger noe.

Takk, ja det var dette jeg lurte på, om jeg måtte godta for å fortsette som kunde (ja, jeg/ sameiet er kunde i Telia), eller om det var frivilllig.

AnonymBruker
Skrevet

Siden du er junde hos Telia må de ha tilgang til noen av dine personopplysninger. Og de bør kun spørre om de som trengs for at de skal kunn elevere tjenester til deg. På grunn av GDPR må de likevel informere deg og ha din aksept for dette. Samtidig kan de gjøre teksten du godkjenner vanskelig å lese og lure inn noe ekstra, ofte for annonseformål osv. Slike tilleggsvalg skal kunne velges bort.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Avvis, det går fint. Men jeg er en slik som avviser slikt over alt.

Hvordan klarer du da å være på KG?

Anonymkode: f786c...a46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, du må ikke godta det. Det er bare å trykke avvis, det skjer ingenting.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...