Gå til innhold

Hvor godt tror dere media dekker politikk og konflikter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg føler det media driver med er skremselspropaganda. Det er som om man må lete etter det positive i det negative, men det er vel bevisst for å selge. Men synes selv NRK er veldig god på det, som egentlig skal være nøytrale

Edit: hva tenker dere?

Endret av Stoltskeiv
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

å herregud - du skriver eksakt hva jeg også føler på. 

nrk.no er begredelig tabloid!! Blir litt bedre hvis man går inn på "nyheter"-siden. 

Men .. alle mediehusene konkurrerer om klikk og abonnenter, så det er vel grunnen til at man vil fokusere på krise og ragnarokk. 

Tillegg: 

Du spurte jo om hvor godt vi tror de dekker: Vel........de dekker all dritt i hvert hjørne av verden. Derfor er det - etter min mening ihvertfalll - så viktig å reise! Da ser man nemlig at det finnes massevis av gode, snille, gjestfrie mennesker der ute!! 

Endret av Anne Liese Braun
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Stoltskeiv skrev (1 time siden):

Jeg føler det media driver med er skremselspropaganda. Det er som om man må lete etter det positive i det negative, men det er vel bevisst for å selge. Men synes selv NRK er veldig god på det, som egentlig skal være nøytrale

NRK er alt bortsett fra nøytrale. Ingen media er fullstendig nøytrale, det er ekstremt vanskelig, men NRK tar kaka. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder.

Rhodiola, adm.

Skrevet
Stoltskeiv skrev (På 20.6.2025 den 17.32):

Jeg tenker likt med deg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...