Stoltskeiv Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni (endret) Jeg føler det media driver med er skremselspropaganda. Det er som om man må lete etter det positive i det negative, men det er vel bevisst for å selge. Men synes selv NRK er veldig god på det, som egentlig skal være nøytrale Edit: hva tenker dere? Endret 20. juni av Stoltskeiv 3 1
Anne Liese Braun Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni (endret) å herregud - du skriver eksakt hva jeg også føler på. nrk.no er begredelig tabloid!! Blir litt bedre hvis man går inn på "nyheter"-siden. Men .. alle mediehusene konkurrerer om klikk og abonnenter, så det er vel grunnen til at man vil fokusere på krise og ragnarokk. Tillegg: Du spurte jo om hvor godt vi tror de dekker: Vel........de dekker all dritt i hvert hjørne av verden. Derfor er det - etter min mening ihvertfalll - så viktig å reise! Da ser man nemlig at det finnes massevis av gode, snille, gjestfrie mennesker der ute!! Endret 20. juni av Anne Liese Braun 1 2
NatNat Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Stoltskeiv skrev (1 time siden): Jeg føler det media driver med er skremselspropaganda. Det er som om man må lete etter det positive i det negative, men det er vel bevisst for å selge. Men synes selv NRK er veldig god på det, som egentlig skal være nøytrale Edit: hva tenker dere? NRK er alt bortsett fra nøytrale. Ingen media er fullstendig nøytrale, det er ekstremt vanskelig, men NRK tar kaka. 3 2
Rhodiola Skrevet 23. juni #4 Skrevet 23. juni Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder. Rhodiola, adm.
CAPS LOCK Skrevet 23. juni #5 Skrevet 23. juni Stoltskeiv skrev (På 20.6.2025 den 17.32): Jeg føler det media driver med er skremselspropaganda. Det er som om man må lete etter det positive i det negative, men det er vel bevisst for å selge. Men synes selv NRK er veldig god på det, som egentlig skal være nøytrale Edit: hva tenker dere? Jeg tenker likt med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå