AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg anser meg selv som biseksuell, men rakk aldri å ha sex med ei dame, før jeg gikk inn i et forhold med en mann. Han «unner» meg muligheten til å oppleve dette, selvom vi er et par, og uten en forventning om at det skal være en trekant. Men jeg er jo helt noob på dette, hvor finner jeg ei dame som er villig til å ha sex, uten forpliktelser? Finnes det noen bra utesteder i Oslo, hvor jeg kanskje kan komme i kontakt med noen? Noen bra apper? Jeg forsøkte på Tinder, men føler den er for heteronormativ. Tar gjerne i mot tips! Anonymkode: 0be27...e67 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Elsker. (altså baren i oslo, Facebooksiden dems ) Men dra dit for å bli kjent med folk. Ikke for å plukke opp noen. Da vil du finne ei til slutt. Det er et veldig åpent miljø der (bare du ikke møter opp drita full) Anonymkode: a84cc...95d
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Få et barn med mannen først så kan du oppsøke den lesbiske verden. Anonymkode: 312eb...e6f
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Få et barn med mannen først så kan du oppsøke den lesbiske verden. Anonymkode: 312eb...e6f hvorfor? Anonymkode: 027d9...14d
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): dra på sexklubb sammen? Anonymkode: 027d9...14d Dette er noe han unner meg å oppleve/utforske på egen hånd. Anonymkode: 0be27...e67
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Få et barn med mannen først så kan du oppsøke den lesbiske verden. Anonymkode: 312eb...e6f Vi skal ikke ha barn 🙄 Anonymkode: 0be27...e67
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Elsker. (altså baren i oslo, Facebooksiden dems ) Men dra dit for å bli kjent med folk. Ikke for å plukke opp noen. Da vil du finne ei til slutt. Det er et veldig åpent miljø der (bare du ikke møter opp drita full) Anonymkode: a84cc...95d Tusen takk for tipset! Jeg drikker omtrent ikke alkohol, så det skal ikke bli et problem 😊 Anonymkode: 0be27...e67
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Få et barn med mannen først så kan du oppsøke den lesbiske verden. Anonymkode: 312eb...e6f Nesten ingen lesbiske er keen på en bifil kvinne med barn... Anonymkode: 98414...9ce
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nesten ingen lesbiske er keen på en bifil kvinne med barn... Anonymkode: 98414...9ce Og det er ikke mange lesbiske som ønsker å være "prøvekanin" heller.... Anonymkode: 0434b...11d 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni Som bifil må jeg få sitere brukeren over: å være prøvekanin er ikke gøy! Jeg vil ikke at noen skal ville ha sex med meg for å eksperimentere. Spesielt ikke når motparten er i et forhold allerede, ikke engang åpent [forhold] Anonymkode: c644c...563 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det er ikke mange lesbiske som ønsker å være "prøvekanin" heller.... Anonymkode: 0434b...11d Hun blir like mye «prøvekanin» som en mannlig FF ville vært. Anonymkode: 0be27...e67
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun blir like mye «prøvekanin» som en mannlig FF ville vært. Anonymkode: 0be27...e67 En mannlig FF ville ikke vært en «prøvekanin». Hun oppgir selv at hun er i et forhold med en mann, og det er naturlig å anta at de har hatt sex sammen. Anonymkode: 98414...9ce
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som bifil må jeg få sitere brukeren over: å være prøvekanin er ikke gøy! Jeg vil ikke at noen skal ville ha sex med meg for å eksperimentere. Spesielt ikke når motparten er i et forhold allerede, ikke engang åpent [forhold] Anonymkode: c644c...563 Det er ikke for å eksperimentere. Men nå var jeg ikke ute etter moralprekener fra lesbiske, eller bifile kvinner som rakk å ha sex med andre damer, før de eventuelt havnet i et heterofilt forhold. Jeg var allerede godt voksen da jeg debuterte seksuelt med en mann, og kjæresten min er generøs nok til å la meg leve ut min seksualitet, selvom vi er i et forpliktet forhold. Anonymkode: 0be27...e67 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): heteronormativ Du kommer til å dumpe mannen innen 12 mnd. Anonymkode: 0d21f...832
AnonymBruker Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg anser meg selv som biseksuell, men rakk aldri å ha sex med ei dame, før jeg gikk inn i et forhold med en mann. Han «unner» meg muligheten til å oppleve dette, selvom vi er et par, og uten en forventning om at det skal være en trekant. Men jeg er jo helt noob på dette, hvor finner jeg ei dame som er villig til å ha sex, uten forpliktelser? Finnes det noen bra utesteder i Oslo, hvor jeg kanskje kan komme i kontakt med noen? Noen bra apper? Jeg forsøkte på Tinder, men føler den er for heteronormativ. Tar gjerne i mot tips! Anonymkode: 0be27...e67 Jeg har også lyst til å oppleve dette. Anonymkode: 8e6d5...2ba
AnonymBruker Skrevet 20. juni #17 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er noe han unner meg å oppleve/utforske på egen hånd. Anonymkode: 0be27...e67 Så når du har gjort det, er det hans tur å få "unne" seg noe? Da kommer han med sine ønsker/krav om ting han ønsker å oppleve seksuelt, og at han må få lov å leve det ut og prøve det med noen andre. Før du vet ordet av det, har dere plutselig et såkalt "åpent forhold" der dere går rundt og har sex med andre. Vil du ha den typen forhold? Anonymkode: 45e10...432
Bokormsen Skrevet 20. juni #18 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi skal ikke ha barn 🙄 Anonymkode: 0be27...e67 No shit
AnonymBruker Skrevet 20. juni #19 Skrevet 20. juni Dra på et treningssenter. Fordelen med at du selv er kvinne er at du kan gå i kvinnedusjen og sjekke godsakene før du tar steget. Når du har funnet ei dame du liker, så såper du henne inn på vanlig måte. Men bruk ekstra tid på brystene og underlivet og sjekk reaksjonen hennes. Hvis hun ikke er avvisende så har du finnet din match. Anonymkode: d69dd...8f5
AnonymBruker Skrevet 21. juni #20 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Dra på et treningssenter. Fordelen med at du selv er kvinne er at du kan gå i kvinnedusjen og sjekke godsakene før du tar steget. Når du har funnet ei dame du liker, så såper du henne inn på vanlig måte. Men bruk ekstra tid på brystene og underlivet og sjekk reaksjonen hennes. Hvis hun ikke er avvisende så har du finnet din match. Anonymkode: d69dd...8f5 Dette var litt av en oppskrift på hvordan å bli anmeldt for seksuelt overgrep på treningssenter. Anonymkode: 98414...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå