Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid strevd litt med å bruke solkrem, hater både lukten og hvordan det føles på huden, men ønsker å bli bedre på det. Har funnet noen nå som f.eks. går inn i huden litt kjappere og som ikke føles så ekle ut, men ingen så langt som har en noenlunde nøytral lukt. Fant en som iallfall ikke luktet typisk solkrem, men den utvikler nesten en type jern-lukt isteden, som ikke akkurat er så mye bedre. 

Noen som vet om dette finnes, eventuelt har forslag til hvilken? Stort pluss om den ikke føles så «oljete» i tillegg.

Anonymkode: b7bcd...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke solkremer er det du har prøvd, da? Jeg liker godt Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics SPF50 + PA++++. Den kjennes mer ut som en lett fuktighetskrem, trekker godt inn i huden og har veldig svak/mild duft, lukter ikke typisk solkrem🙂

Skrevet

IMG_0859.thumb.jpeg.b272f7ab2cab23db14ed8582b382730a.jpegDenne lukter lite/ingenting. Gir ikke kviser eller tette porer heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Änglamark lukter ikke.

Anonymkode: 99df7...4b3

• Liker 1
Skrevet

Fins jo massevis av parfymefrie solkremar, på apotek f.eks

Skrevet

Suntique sine kan jeg ikke kjenne noe lukt av. Og de er supergode, har brukt kun de i 3 år nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Plodica sin lukter ingenting, selv om den heter "Watermelon moisture sun cream" (SPF 50). Og den er ikke oljete. 

Den får du kjøpt hos Apotek1.

Anonymkode: ed96a...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ungene sin, Badger unscented, lukter ingenting. I tillegg er den ikke skadelig for verken folk eller miljø. 

Anonymkode: 0c155...815

AnonymBruker
Skrevet

Decubal til kropp, la roche posay til ansikt. 

Anonymkode: b4bd7...4bd

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (3 timer siden):

Hvilke solkremer er det du har prøvd, da? Jeg liker godt Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics SPF50 + PA++++. Den kjennes mer ut som en lett fuktighetskrem, trekker godt inn i huden og har veldig svak/mild duft, lukter ikke typisk solkrem🙂

Enig, elsker denne.

Anonymkode: 6feb0...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...