AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg er så frustrert over denne situasjonen. Jeg ønsket meg ikke noe forhold/ kjæreste. Å synes det var en god ide å få meg en venn med fordeler. Å da jeg traff en jeg fikk god kjemi sammen med, slo jeg til. Det har vært en veldig god å fin opplevelse og vi har hatt det veldig bra. Fantastisk. Aldri opplevd lignende lidenskap og begjær. Helt til jeg begynte å få følelser. Noe som ikke var meningen selvsagt. Å da startet jo også problemene. Jeg var ærlig med min venn at jeg synes kanskje vi burde avslutte dette og lurte på om han kanskje også hadde det slik som meg. Usikkerheten spiser meg opp. Fordi jeg har fått så tvetydige svar. Som " jo han var blitt veldig glad i meg. Kunne ikke tenkt seg noen andre. At han aldri har hatt det bedre å finere/ tryggere med noen osv. Ønsker at vi skal fortsette dette og ikke slippe det fine vi har. " Saken er at han oppfører seg ut som han er veldig in love. Samtidig så er vi på samme plass. Ikke noe avklart. Og fortsatt fwb på en måte. Hva skal man gjøre? Jeg har jo ikke lyst å miste han, men føler vel kanskje at om jeg fortsetter, gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste. Og blir sittende igjen såret. Å han finner seg dame. Vondt å kinkig situasjon. Noen med erfaring på dette? Anonymkode: b33fb...39d
Chantielle Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg