AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg skal på en litt finere lunsj (fire retter) på lørdag, og jeg tenkte å ha på kjole. Det er jo sommer, men det er Trøndelag og meldt maks 13 grader og regn. Er det innafor med svart strømpebukse, eller skal man om sommeren alltid gå for nude strømpebukse? Anonymkode: f9a4c...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Kommer litt an på kjolen... er den "sommerlig", så bør du gå for nude strømpebukse. Anonymkode: 8d06c...482 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Jeg er også svært kjoleglad av meg, og vil aller helst ha på kjole hele sommeren, men til 13 grader og regn hadde jeg ikke tatt kjole. Ville heller tatt en pen bluse, dressbukser/jeans og en pen cardigan eller jakke. Det kan være vel så fint. Jeg synes også at svart strømpebukse på sommeren ser «tungt» ut og at det ikke passer. Men det er opp til deg, finnes også tykkere strømpebukser slik som den på 30 denier fra Cubus, den synes jeg er relativt god og varm. Anonymkode: 36fa8...421 1
Daisy-love Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Enig i at det kommer an på kjolen. Jeg bruker enda sort leggings/strømpebukse, alt etter hva jeg har på meg. Noen dager bare legger, andre dager mørke. Gjerne mer noe ekstra på morgen/kveld og av midt på dagen. Jeg hadde et marineblått skjørt her en dag til sort under, og en lysere bluse til. Det fungerte fint tross sommer på kalenderen. Jeg hadde tatt med meg et sjal også om jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er også svært kjoleglad av meg, og vil aller helst ha på kjole hele sommeren, men til 13 grader og regn hadde jeg ikke tatt kjole. Ville heller tatt en pen bluse, dressbukser/jeans og en pen cardigan eller jakke. Det kan være vel så fint. Jeg synes også at svart strømpebukse på sommeren ser «tungt» ut og at det ikke passer. Men det er opp til deg, finnes også tykkere strømpebukser slik som den på 30 denier fra Cubus, den synes jeg er relativt god og varm. Anonymkode: 36fa8...421 Jeans tror jeg ikke er innafor dessverre, og dressbukse har jeg ikke 🙈 Jeg går mye med kjoler på vinteren og, men da er det liksom mer "innafor" med svart strømpebukse. Får tenke litt på det 😊 -TS Anonymkode: f9a4c...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer litt an på kjolen... er den "sommerlig", så bør du gå for nude strømpebukse. Anonymkode: 8d06c...482 Ja, kjører i så fall en kjole jeg også pleier å bruke på høst/våren med svarte strømpebukser 😊 Gul, rosa osv. utgår 😅 -TS Anonymkode: f9a4c...9ec
Vantage Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Svart blir litt for aften/formell på sommeren. Skal du ha sommerkjole, så bør du gå for en fin nude, som matcher hudtonen din godt. Velg gjerne en som er 15den, så blir den litt lun, men ikke for tykk. Lykke til 🤗 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni Da hadde det vært rart og sett kaldt ut uten strømpebukse. Er det sommerlif kjole som er lys eller har mønster, gå for nude eller rød/hvit. Er den ensfarget, kan mørk eller sort strømpebukse passe. Denier etter hvor frysepinne du er. Anonymkode: 836a1...849
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni Du skal aldri gå for nude strømpebukse. Det ser ikke ut. De eneste som kommer unna med det er kongelige som må følge strenge kleskoder. Hvis du må bruke strømpebukse nå om sommeren hadde jeg gått for hvit eller marineblå, litt avhengig av fargen på kjolen. Hvis lunchen er innendørs tror jeg faktisk jeg hadde droppet strømpebukse helt, selv i 13 grader og regn. Anonymkode: 44771...a36
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du skal aldri gå for nude strømpebukse. Det ser ikke ut. De eneste som kommer unna med det er kongelige som må følge strenge kleskoder. Hvis du må bruke strømpebukse nå om sommeren hadde jeg gått for hvit eller marineblå, litt avhengig av fargen på kjolen. Hvis lunchen er innendørs tror jeg faktisk jeg hadde droppet strømpebukse helt, selv i 13 grader og regn. Anonymkode: 44771...a36 Hudfarget brukes mer enn hva du liker å tro😅 Anonymkode: d9aa7...2f8 5 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Skrevet 21. juni Til og med i varme L.A. går damer med kjole og strømpebukse. Finnes da ingen regel for at det er "forbudt" sommerstid? Blås i hva motepolitiet sier! Anonymkode: c0718...f3b 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni jeg ville ikke brukt svart strømpebukse om sommeren, uansett hvordan været eller kjolen er. Har du prøvd nude nettingstrømpebukse? Det er den perfekte sommerstrømpebuksen. Lekkert, litt mer edge enn en vanlig nude, og ikke så varmt som andre strømpebukser. Anonymkode: 2c17e...a7a
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni Det er så mange fine strømpebukser at jeg skjønner ikke hvorfor folk tar på seg svart nå. Hver sin smak, jeg ville ikke brukt det Anonymkode: 6748f...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå