AnonymBruker Skrevet 23. juni #21 Skrevet 23. juni Fole Godt og Den gode smak i Molde. Anonymkode: 94f0b...c31 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni #22 Skrevet 23. juni AlexandraX skrev (23 timer siden): bruk google? Nei,jeg foretrekker personlig anbefaling. Anonymkode: 8b6d0...65b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #23 Skrevet 23. juni La Boulangerie i Drammen. Mjøndalen Bakeri og Konditori i Mjøndalen. Anonymkode: c6e9a...22e
AnonymBruker Skrevet 23. juni #24 Skrevet 23. juni Godt brød (i Oslo - er det flere steder?) har ganske gode brød. Anonymkode: 72907...236
Mefe68 Skrevet 23. juni #25 Skrevet 23. juni Porsvika 125, Algrøy - et idyllisk lite sted rett utenfor Bergen
AnonymBruker Skrevet 23. juni #26 Skrevet 23. juni Heidal Ysteri - har nydelige bakevarer og en veldig hyggelig kaffe. Bakeriet i Lom blir oppskrytt i forhold. Anonymkode: 82b17...13f
AlexandraX Skrevet 23. juni #27 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei,jeg foretrekker personlig anbefaling. Anonymkode: 8b6d0...65b Er du klar over at Google består av personlige anbefalinger? Her kan jeg si at bakeri X har veldig gode bakevarer, mens noen andre kan si at varer derifra smaker dritt. Hva får du ut av det?
AnonymBruker Skrevet 23. juni #28 Skrevet 23. juni AlexandraX skrev (7 minutter siden): Er du klar over at Google består av personlige anbefalinger? Her kan jeg si at bakeri X har veldig gode bakevarer, mens noen andre kan si at varer derifra smaker dritt. Hva får du ut av det? For et muggent svar. Et sted må jo ts finne ut av lokasjonene. Ved å få anbefalinger her inne kan hu lese nærmere reviews om plassene eller sjekke de ut selv. Anonymkode: 33745...cf9 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #29 Skrevet 23. juni Drotningsvik Bakeri har veldig god bakst, men det ligger i et lite kjøpesenter, så så veldig koselig er det ikke, med mindre man liker å se folk handle på Rema eller hente pakkene sine 😃 Anonymkode: 1fc78...dad
AnonymBruker Skrevet 24. juni #32 Skrevet 24. juni Tips fra mjøsområdet: Kringla bakeri på Hamar Bakeriet i Brumunddal i Brumunddal Baker Kristiansen i Moelv Lillehammer bakeri på Lillehammer Av disse vil jeg spesielt framheve napoleonskaka til Baker Kristiansen og fyrstekaka (!) til Kringla. Anonymkode: 36613...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå