AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Det er litt over to uker siden det ble slutt med samboeren. Han bor fortsatt i min leilighet, men flytter ut neste uke. Bruddet var fredelig, men trist. Innerst inne visste jeg at han ikke var den rette for meg. Jeg har jobbet aktivt med å stå i de vonde følelsene og tillatt meg å føle det jeg føler. Jeg tror jeg har vært gjennom flere av "sorgstadiene" Allerede og er på aksept nå (selv om jeg vet at det ikke er en lineær prosess og at vonde følelser kan komme i bølger). Allerede, etter bare snaue to uker, føler jeg med vesentlig bedre. Jeg tenker på å begynne å date igjen. Ikke noe seriøst enda, men bare for å utforske og kjenne på litt spenning. Er det noe galt med meg for at det har gått relativt fort før jeg føler meg bedre? Og er det greit å date litt uformelt etter så kort tid? Anonymkode: e2eb5...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Du gjør akkurat det du vil når du føler deg klar. Jeg datet kjapt etter seperasjon etter 16 år. 8 mnd var jeg i et forhold med han jeg nå er forlovet med 🤗 Anonymkode: 17f16...efe 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Ingen fasit eller regel på det, gjør som du ønsker. Selv var jeg på date en uke etter brudd i fjor Anonymkode: 57a24...956
VetAlt Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du gjør akkurat det du vil når du føler deg klar. Jeg datet kjapt etter seperasjon etter 16 år. 8 mnd var jeg i et forhold med han jeg nå er forlovet med 🤗 Anonymkode: 17f16...efe Det nye forholdet kan også ende med brudd 😂.
Mardina Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er litt over to uker siden det ble slutt med samboeren. Han bor fortsatt i min leilighet, men flytter ut neste uke. Bruddet var fredelig, men trist. Innerst inne visste jeg at han ikke var den rette for meg. Jeg har jobbet aktivt med å stå i de vonde følelsene og tillatt meg å føle det jeg føler. Jeg tror jeg har vært gjennom flere av "sorgstadiene" Allerede og er på aksept nå (selv om jeg vet at det ikke er en lineær prosess og at vonde følelser kan komme i bølger). Allerede, etter bare snaue to uker, føler jeg med vesentlig bedre. Jeg tenker på å begynne å date igjen. Ikke noe seriøst enda, men bare for å utforske og kjenne på litt spenning. Er det noe galt med meg for at det har gått relativt fort før jeg føler meg bedre? Og er det greit å date litt uformelt etter så kort tid? Anonymkode: e2eb5...e0b Du kan vel date når DU føler deg klar for det. Det er jo ingen skrevne regler for hva som er riktig og galt 😊 Selv begynte jeg å date igjen (eller se etter ny kjæreste) et par uker etter at eksen flytta ut. Hovedsakelig fordi jeg ikke trives som singel. Har datet en super trivelig fyr i et par måneder nå og tror og håper at det er noe å bygge videre på 🥰
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni VetAlt skrev (1 time siden): Det nye forholdet kan også ende med brudd 😂. Hva har det med saken å gjøre? Alt KAN skje. Men per i dag er vi lykkelig sammen i hus vi har kjøpt sammen. Anonymkode: 17f16...efe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå