Gjest King James Skrevet 18. mars 2006 #1 Skrevet 18. mars 2006 Nå vet jeg ikke om noen har lest flere bøker av Jane Austen. Men jeg spør uansett om hvilken Jane Austen bok dere liker best. Jeg har akkurat fulført den ene jeg hadde igjen så nå har jeg lest de 6 bøkene hun fulførte. Og da har jeg ikke tatt med de korte historiene Jeg vil uansett mene at Mansfield Park er Jane Austen beste bok
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Er nok ikke enig med deg. Har lest de fleste, på engelsk selvfølgelig, og mange flere ganger. Pride and Prejudice er fortsatt favoritten blandt dem! Alikevel er det kjempefine bøker. Den eneste jeg ikke har likt noe særlig var "Lady Susan" eller hva den nå heter. Det ble for mye detaljer og for lite historie... Endret 19. mars 2006 av Sensommerbruden
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Min favoritt er Pride & Prejudice, sammen med Emma, Persuasion og Mansfield Park. Liker også godt Northanger Abbey. Mvh Yvonne Endret 19. mars 2006 av yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå