AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Jeg har kreditt på 20.000 , men har ikke lov å bruke 20.000 … får kun lov å bruke 5.000 😅 jeg skjønner ikke får jeg har jo skrevet under en kontrakt med at jeg har 20.000 å den avtalen går vel begge veier ? har hatt kredittkort før å har aldri opplevd at jeg bare fikk bruke noe av avtalen😂😂 noen andre som har opplevd dette ?🙈 Anonymkode: 065ed...719
Blåsippa Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Det kan være en grense på hvor mye du får brukt på en gang, kanskje er det en sperre der for å unngå misbruk hvis kredittinformasjon kommer på avveie... Du må nesten høre med Klarna selv hva årsaken er.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Klarna har forbruksgrense i tillegg til maksgrensen virker det som. Hvorfor kan jeg ikke betale med Klarna lenger? | Klarna Norge Hvor mye kan jeg bruke? | Klarna Norge Anonymkode: 143dd...6ad
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har kreditt på 20.000 , men har ikke lov å bruke 20.000 … får kun lov å bruke 5.000 😅 jeg skjønner ikke får jeg har jo skrevet under en kontrakt med at jeg har 20.000 å den avtalen går vel begge veier ? har hatt kredittkort før å har aldri opplevd at jeg bare fikk bruke noe av avtalen😂😂 noen andre som har opplevd dette ?🙈 Anonymkode: 065ed...719 Tenk hvis det hadde vært mulig å f.eks spørre den du har avtalen med. Utenkelig, jeg vet, men det kan gi svar. Anonymkode: 0fadd...ab7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå