AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:56 #1 Skrevet fredag kl 05:56 Det er 2 måneder siden jeg skulle freshe opp egne lange sterke og i utgangspunktet fine negler med gellakk og vanlig manikyre. Fotterapeuten min driver også med gellakk og sier de må brukt noe annet. Anger så sinnsykt!!! Denne klinikken har visstnok blitt nedlagt en gang før pga hygiene visstnok. Æsj! Neglene ble alt for hardt filt ned og nå SPLITTER flere seg i MIDTEN AV NEGLEN😱 De er super sensitive nå hele to måneder etter og må klippe ned nesten daglig. Jeg har alltid hatt sterke negler. Har problemer med helt enkle ting nå som å åpne en boks. Prøvd å file litt forsiktig, men virker som neglene ikke tåler det. Smører med balsam og fukt. En negl er så ille at den har splittet seg ned til halve neglen. Den står ut!! Aner ikke hvordan jeg skal få orden på dette her.?? Råd?? Andre som har opplevd manikyre som går til helvete? 😵💫 Må bare plastre den verste for å holde neglen nede ellers kan jeg rive den opp langt ned til nerver. Anonymkode: c96d1...16d 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:00 #2 Skrevet fredag kl 06:00 Er det sånn rings of fire type skade? Altså at dei har filt den for tynn? Anonymkode: 0c8c6...df2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:03 #3 Skrevet fredag kl 06:03 Næring i form av negleolje, styke i form av lakk og klipp klipp klipp til de har vokt ut igjen er dessverre eneste mulighet, sammen med vitaminer evt. Anonymkode: 839df...699 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:07 #4 Skrevet fredag kl 06:07 Mine ble skadet av gel, det varte et par-tre måneder. Brukte Trind Nail balsam og repair, og smurte med neglebåndsolje hver kveld. Nå er de sterkere enn noen gang! Skal aldri legge noe på neglene igjen, bortsett fra vanlige lakker. File oppå neglen skal jeg aldri gjøre igjen gjøre, bare buffe. Anonymkode: 25e79...a82 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:11 #5 Skrevet fredag kl 06:11 Jeg gikk over til rubber base fremfor gel og det er mye bedre for neglene. Tenker og som over her at den eneste løsningen er å ha på Trind nail balsam og neglebåndsolje samt klippe de ned til de har vokst ut igjen er det eneste som hjelper når de er såpass skadet. Anonymkode: ddf3a...2b6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:24 #6 Skrevet fredag kl 06:24 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det sånn rings of fire type skade? Altså at dei har filt den for tynn? Anonymkode: 0c8c6...df2 Ja. Det har blitt for tynn. Stemmer. Lå igjen et lag med gelting som ikke var gel tydeligvis. Så ut som en klemt brannskade Klipper de helt ned nå (mine vokser så raskt at det blir ofte hver dag, men det er omtrent en gang i uka jeg får en ny skikkelig irriterende negl som splitter seg langt ned. Akkurat som et tynt flak på noen av de og noen får skrap splitt i midten og da kommer jeg borti alt mulig. Bare å vaske hår osv. Bruker trind balsam og smører hendene ofte. Lett filing ser ut som det gjør det verre Anonymkode: c96d1...16d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:31 #7 Skrevet fredag kl 06:31 Jeg hørte forresten den sjappa her ble nedlagt pga blant annet hygiene en gang før, men de starter opp igjen😱 De er så sure der og kan ikke godt norsk eller engelsk heller. Jeg orker ikke bruke energi på å klage, men en annen jeg hørte om hadde blitt filt hull i neglen. Gammel dame. Hun fikk blodforgiftning etterpå. Anonymkode: c96d1...16d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:41 #8 Skrevet fredag kl 07:41 Skriv en anmeldelse av salongen på Google slik at andre blir advart. Anonymkode: 552c3...6b9 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:21 #9 Skrevet fredag kl 11:21 Når jeg hadde svake negler som bare fliste seg opp, ikke av gel, var alt håpløst. Hjalp ikke å la de vokse ut da de fliste seg nedover og gjorde vondt. Jeg prøvde alt mulig av negleforsterkere og oljer. Ikke noe hjalp uten om et gel produkt. https://www.nailpolishdirect.com/manicure-pedicure-c1066/nail-hand-treatments-c52/vitagel-recovery-vitamin-enriched-nail-strengthener-15ml-01152-p34791 Anonymkode: 0c70f...38c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:31 #10 Skrevet fredag kl 11:31 Kan være neglsopp Anonymkode: 3512b...c6d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Hvordan fjernet du dem, og hvor lenge hadde du dem? Anonymkode: f883a...36e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden Jeg har to regler når det gjelder neglene mine; Går aldri til steder som ikke har mange og gode reviews. Aldri noe annet enn vanlig lakk på hender. Eller sterkere enn gel på tær. Anonymkode: 507f3...1c7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Mine er fortsatt ødelagt, ti år etter. Hadde flotte negler og nå ber bøyer de seg. Helt vanvittig at jeg lot meg overtale 🙈 Anonymkode: 21f7d...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå