AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni På grunn av feil fra sjefen min endte jeg opp med minustid på svært mange timer i timebanken. Dette var på grunn av avspasering som ikke ble registrert riktig, slik at jeg trodde jeg hadde flere timer å gå på enn det jeg i realiteten hadde. Jeg har brukt lang tid på å jobbe dette inn igjen for å få kontoen i null før jeg bytter jobb. Hva skjer dersom jeg har et par minustimer igjen når jeg er ferdig i jobben? Har bare fem dager igjen før jeg flytter og begynner i ny jobb. Jeg har barn og forpliktelser som gjør at jeg ikke kan jobbe mye mer enn fast arbeidstid hver dag, så jeg ser at jeg nok kommer til å slite litt med å jobbe alt inn igjen hos nåværende arbeidsgiver. Anonymkode: dca95...e65
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Trekkes inn i sluttoppgjøret hos oss hvertfall. På samme måte som at plusstid utbetales. Har du noe personslhåndbok å sjekke? Anonymkode: ee907...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni det trekkes fra lønn i sluttoppgjøret. Anonymkode: 46fa8...26c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni forresten er din timekonto ditt ansvar, om du ser noe er feil må du melde fra innen rimelig tid, sjefen er ikke ansvarlig for dette. Anonymkode: 46fa8...26c
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Sluttoppgjøret trekker fra minustid og betaler ut plusstid. Anonymkode: 2a988...9ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå