AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni Hei, Da var man her igjen.. sommer , og kroppen ser ikke ut. Har forsøkt å trene litt, løpt Birken til og med - men kroppen ser fortsatt helt forjævlig ut. Jeg har et lite sted i utlandet hvor jeg tenkte å dra i sommer, men ser jo at det bare ikke går. Er så varmt at man må bade hele tida, men vise seg sånn foran kjæresten er jo helt umulig. Skjønner ikke hvorfor jeg må se sånn ut 😔 Er snart 40 år, så skjønner jo at man ikke kan se tipp topp ut.. men hater at dette ødelegger nok en sommer..😔 Tips til endring av tankegang..? Bare tenker hvor bra jeg kunne hatt det i sommer om jeg hadde sett nogenlunde ut😔 Anonymkode: b04c8...b03 6
Mona123 Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Nå får du ikke gjort så stort med det på så kort tid at det er bare bortkastet energi å bry seg. Kjøp badetøy som flatterer kroppen? 21
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Er du ikke litt for gammel for å tenke sånn? Nyt livet. Du har bare 1! Anonymkode: cd4b5...62c 38 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni For min del ville jeg ikke hatt sjans til å gå birken i sakte ruslefart en gang, men slenger av meg og bader hvor det måtte være og foran hvem det måtte være. Har noen problemer med hvordan jeg ser ut, så får de la være å se på meg. Samboeren min liker meg som jeg er, ellers hadde han jo ikke vært sammen med meg. Anonymkode: a8478...13b 26 4 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni Så kjæresten har ikke sett deg i undertøy før? Min tankegang er kropp er kropp. Er trebarnsmor og singel, tenker på kropp og utseende i blant, men så har man den kroppen man har. Anonymkode: c7f2d...937 22 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni Det finnes mye forskjellig typer badetøy som skjuler og er flatterende. For eksempel finnes det tankinier, badeskjørt og mye annet man kan bade i hvis man ikke er så komfortabel med å vise seg frem. Men har kjæresten din de samme tankene om kroppen din som du selv har? Selv ville jeg dratt og badet og kost meg. Det er så mange ulike kropper på stranda og de aller færreste er perfekte. Anonymkode: 97895...b7e 7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): men vise seg sånn foran kjæresten er jo helt umulig. Har han aldri sett deg i undertøy eller naken? Er ganske sikker på at han vet hvordan du ser ut. Anonymkode: 7bf3f...b86 20 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hei, Da var man her igjen.. sommer , og kroppen ser ikke ut. Har forsøkt å trene litt, løpt Birken til og med - men kroppen ser fortsatt helt forjævlig ut. Jeg har et lite sted i utlandet hvor jeg tenkte å dra i sommer, men ser jo at det bare ikke går. Er så varmt at man må bade hele tida, men vise seg sånn foran kjæresten er jo helt umulig. Skjønner ikke hvorfor jeg må se sånn ut 😔 Er snart 40 år, så skjønner jo at man ikke kan se tipp topp ut.. men hater at dette ødelegger nok en sommer..😔 Tips til endring av tankegang..? Bare tenker hvor bra jeg kunne hatt det i sommer om jeg hadde sett nogenlunde ut😔 Anonymkode: b04c8...b03 Hold deg hjemme er mitt klare råd. Jeg har ingen tro på at noen klarer å endre på tankegangen eller tankesettet ditt. Bakgrunn for å være så tydelig på er at du tross alt er 40-FØRTI år, og det hviler faktisk litt mer refleksjon til de i den aldersgruppen enn de som er i tenårene. Tenker også at du med det tankesettet ødelegger ferien til den eller de du reiser sammen med. Anonymkode: f5303...c1a 14 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni Høres ut som du burde jobbe mer med hodet enn med kroppen. Altså, kjæresten din liker deg! Dette sitter i eget hode Anonymkode: 39737...3ca 17 10
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni Det er en ting som er veldig usexy, og det er selvopptatthet. Samt å påpeke alt mulig som er «feil» med deg selv. Bare slutt. Lev livet innenfra. Anonymkode: a9b44...a36 21 3
Gjest Alaenera Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er så varmt at man må bade hele tida, men vise seg sånn foran kjæresten er jo helt umulig. Hvorfor er det umulig?
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni Dette gir jo egentlig ikke mening når han er sammen med deg. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, alle har usikkerheter om et eller annet. Men et bevis på at dette er bortkastet å bruke energi på er jo at kjæresten har valgt å være med deg. De velger jo å ville tilbringe tiden sin MED DEG akkurat som du er. Anonymkode: dc7d8...d75 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #13 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Da var man her igjen.. sommer , og kroppen ser ikke ut. Har forsøkt å trene litt, løpt Birken til og med - men kroppen ser fortsatt helt forjævlig ut. Jeg har et lite sted i utlandet hvor jeg tenkte å dra i sommer, men ser jo at det bare ikke går. Er så varmt at man må bade hele tida, men vise seg sånn foran kjæresten er jo helt umulig. Skjønner ikke hvorfor jeg må se sånn ut 😔 Er snart 40 år, så skjønner jo at man ikke kan se tipp topp ut.. men hater at dette ødelegger nok en sommer..😔 Tips til endring av tankegang..? Bare tenker hvor bra jeg kunne hatt det i sommer om jeg hadde sett nogenlunde ut😔 Anonymkode: b04c8...b03 Hvorfor er det umulig å vise seg lettkledd foran kjæresten ? Og hvorfor «skjønner du at man ikke kan se tipp topp ut når man er snart 40? Du må bare eie at du har den kroppen du har, vil tro kjæresten har sett den før og elsker deg og den uansett. Og så kan du droppe å skylde på alderen, er mange superflotte veltrente 40-åringer - og en haug 20-åringer som ikke ser ut som fruktfat. Anonymkode: 8bf4b...2af 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Skrevet 20. juni Ts her. Klarer bare ikke å endre tankegang, når jeg ser hvor fæl jeg ser ut. I tillegg skal kjæresten på sydentur med foreldre og hans barn - og da VET jeg jo at han ser på alle andre. Ser på alle single mødre rundt seg som ser perfekte ut i bikini. Skjønner jo godt at han tenker at han gjerne skulle ligget med noen av de! Så da må jeg vel tenke hele den uka at han sikkert er utro med noen. Og det skjønner jeg jo! Kan man være mann (som er sammen med noen som meg) , og ikke har lyst på alle rundt seg på den badeferien? Det er jo bare ikke mulig. Føler at det er til pass for meg også - jeg som ikke har klart å trene, spise sunt nok til å se nogenlunde ut. Anonymkode: b04c8...b03
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts her. Klarer bare ikke å endre tankegang, når jeg ser hvor fæl jeg ser ut. I tillegg skal kjæresten på sydentur med foreldre og hans barn - og da VET jeg jo at han ser på alle andre. Ser på alle single mødre rundt seg som ser perfekte ut i bikini. Skjønner jo godt at han tenker at han gjerne skulle ligget med noen av de! Så da må jeg vel tenke hele den uka at han sikkert er utro med noen. Og det skjønner jeg jo! Kan man være mann (som er sammen med noen som meg) , og ikke har lyst på alle rundt seg på den badeferien? Det er jo bare ikke mulig. Føler at det er til pass for meg også - jeg som ikke har klart å trene, spise sunt nok til å se nogenlunde ut. Anonymkode: b04c8...b03 Oi, her er det mye å gripe tak i, ser jeg! Du burde kanskje bestilt time til psykolog. Å ha et så dårlig selvbilde, er jo bare trist/tragisk. Og du ser garantert mye bedre ut enn du innbiller deg. Anonymkode: 76fba...ccf 26 3
Gjest Alaenera Skrevet 20. juni #16 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ts her. Klarer bare ikke å endre tankegang, når jeg ser hvor fæl jeg ser ut. I tillegg skal kjæresten på sydentur med foreldre og hans barn - og da VET jeg jo at han ser på alle andre. Ser på alle single mødre rundt seg som ser perfekte ut i bikini. Skjønner jo godt at han tenker at han gjerne skulle ligget med noen av de! Så da må jeg vel tenke hele den uka at han sikkert er utro med noen. Og det skjønner jeg jo! Kan man være mann (som er sammen med noen som meg) , og ikke har lyst på alle rundt seg på den badeferien? Det er jo bare ikke mulig. Føler at det er til pass for meg også - jeg som ikke har klart å trene, spise sunt nok til å se nogenlunde ut. Anonymkode: b04c8...b03 ...skaff deg psykolog. Det er det beste rådet jeg kan gi.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #17 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. Klarer bare ikke å endre tankegang, når jeg ser hvor fæl jeg ser ut. I tillegg skal kjæresten på sydentur med foreldre og hans barn - og da VET jeg jo at han ser på alle andre. Ser på alle single mødre rundt seg som ser perfekte ut i bikini. Skjønner jo godt at han tenker at han gjerne skulle ligget med noen av de! Så da må jeg vel tenke hele den uka at han sikkert er utro med noen. Og det skjønner jeg jo! Kan man være mann (som er sammen med noen som meg) , og ikke har lyst på alle rundt seg på den badeferien? Det er jo bare ikke mulig. Føler at det er til pass for meg også - jeg som ikke har klart å trene, spise sunt nok til å se nogenlunde ut. Anonymkode: b04c8...b03 Du har ganske forvridd tankegang. Anbefaler tur til psykolog for at du skal få det bedre. Vet ikke hvor jeg skal starte, for det er så mye feil her, men tar noe: punkt en: Hvordan en mann oppfører seg har mer med hvordan han er som person enn hvilken dame han er sammen med. Hans oppførsel ligger på ham, og ikke på deg. Punkt to: så du mener at alle som ikke klarer å trene, som ikke klarer å spise sunt, som ikke klarer å se bra ut fortjener å bli behandlet dårlig? Bli glad i deg selv og lær å nyte livet! Igjen: psykolog er et godt råd! Anonymkode: b8095...5ba 8 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #18 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Da var man her igjen.. sommer , og kroppen ser ikke ut. Har forsøkt å trene litt, løpt Birken til og med - men kroppen ser fortsatt helt forjævlig ut. Jeg har et lite sted i utlandet hvor jeg tenkte å dra i sommer, men ser jo at det bare ikke går. Er så varmt at man må bade hele tida, men vise seg sånn foran kjæresten er jo helt umulig. Skjønner ikke hvorfor jeg må se sånn ut 😔 Er snart 40 år, så skjønner jo at man ikke kan se tipp topp ut.. men hater at dette ødelegger nok en sommer..😔 Tips til endring av tankegang..? Bare tenker hvor bra jeg kunne hatt det i sommer om jeg hadde sett nogenlunde ut😔 Anonymkode: b04c8...b03 Jeg tenker AKKURAT likt som deg og jeg syns du er AKKURAT like tjukk i hue som meg. Det er så tullete og idiotisk tankegang, men jeg skjønner deg så altfor godt. Samboeren min har sett meg naken 1000 ganger i alle tenkelige og utenkelige positurer. Jeg kan i ene øyeblikket stå naken med rumpa i været og i neste øyeblikk gå baklengs ut av soverommet sånn at han ikke skal se den dvaske ræva mi. Ikke mye logikk i det. Men mitt tips er: Fake it til you make it. Jeg begynte å gå i normal rettning sånn at han ser rumpa mi i all sin prakt og etter noen uker med normal gange kjente jeg at jeg brydde meg mindre og fokuserte mindre på sånne tullete ting. Samme gjelder på varme sommerdager, tenker jeg. Ta deg en tur på stranden å se på alle de forskjellige menneskene, veldig få er supermodeller. Husker jeg delte min bekymring med min søster for noen år siden før en sydentur, at jeg grudde meg til stranden. Da hadde jeg små barn og tenkte at det å ligge rett flatt på en solseng skulle jeg klare, men jeg måtte jo nødvendigvis opp av den solsengen og bevege meg med barna. Og da ville jo alle se hvor grusom jeg så ut ( jeg trente hjemme på hvordan jeg kunne reise meg å få på meg en kjole i mest mulig liggende tilstand) Svaret fra min søster var: " Herlighet, det er vel ingen som bryr seg om hvordan du ser ut på stranden. De registrerer kanskje at du er der også går de tilbake til sitt. Og OM noen skulle tenke lenge og hardt på hvordan kroppen din ser ut i negativ forstand så er vel det egentlig mennesker du ikke er så veldig interessert i å ha noe med å gjøre, er det vel?" Skjønner at det blir litt anderledes med en kjæreste enn tilfeldige badeturister. Men han har sett deg naken før, går jeg ut ifra og liker deg allikevel? Og om han skulle komme med en kommentar eller skjeve blikk, så er vel ikke han egentlig drømmemannen heller? Ikke la dine egne dårlige tanker om deg selv ødelegge for deg, kos deg med sommer sol og bading 🌞 Anonymkode: 30d40...003 8 6 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni #19 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ts her. Klarer bare ikke å endre Spoiler tankegang, når jeg ser hvor fæl jeg ser ut. I tillegg skal kjæresten på sydentur med foreldre og hans barn - og da VET jeg jo at han ser på alle andre. Ser på alle single mødre rundt seg som ser perfekte ut i bikini . Skjønner jo godt at han tenker at han gjerne skulle ligget med noen av de! Så da må jeg vel tenke hele den uka at han sikkert er utro med noen. Og det skjønner jeg jo! Kan man være mann (som er sammen med noen som meg) , og ikke har lyst på alle rundt seg på den badeferien? Det er jo bare ikke mulig. Føler at det er til pass for meg også - jeg som ikke har klart å trene, spise sunt nok til å se nogenlunde ut. Anonymkode: b04c8...b03 Du må bare slutte å tenke sånn! 1. De færreste ser ut som perfekte modeller, enten de er 17 eller 47 2. Hvis mannen din er en sleazy gris som glor på andre damer og fantaserer om å ligge med dem, ville han gjort det samme om du så ut som en fotomodell. Leser faktisk stadig om menn som er utro mot fantastisk vakre kvinner. Jennifer Aniston, Ariana Grande, Gisele Bundchen, Adriana Lima, Miley Cyrus, Kate Moss - tror du det er forsi de ikke har fin nok kropp at mannen var utro? Oppfører han seg sånn, et det et ham-problem, ikke et deg problem, og samme hvor mye du trener og slanker deg vil ikke det endre seg. Hvis han er sånn, anbefaler jeg deg å slanke vekk HAM. AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg tenker AKKURAT likt som deg og jeg syns du er AKKURAT like tjukk i hue som meg. Det er så tullete og idiotisk tankegang, men jeg skjønner deg så altfor godt. Samboeren min har sett meg naken 1000 ganger i alle tenkelige og utenkelige positurer. Jeg kan i ene øyeblikket stå naken med rumpa i været og i neste øyeblikk gå baklengs ut av soverommet sånn at han ikke skal se den dvaske ræva mi. Ikke mye logikk i det. Men mitt tips er: Fake it til you make it. Jeg begynte å gå i normal rettning sånn at han ser rumpa mi i all sin prakt og etter noen uker med normal gange kjente jeg at jeg brydde meg mindre og fokuserte mindre på sånne tullete ting. Samme gjelder på varme sommerdager, tenker jeg. Ta deg en tur på stranden å se på alle de forskjellige menneskene, veldig få er supermodeller. Husker jeg delte min bekymring med min søster for noen år siden før en sydentur, at jeg grudde meg til stranden. Da hadde jeg små barn og tenkte at det å ligge rett flatt på en solseng skulle jeg klare, men jeg måtte jo nødvendigvis opp av den solsengen og bevege meg med barna. Og da ville jo alle se hvor grusom jeg så ut ( jeg trente hjemme på hvordan jeg kunne reise meg å få på meg en kjole i mest mulig liggende tilstand) Svaret fra min søster var: " Herlighet, det er vel ingen som bryr seg om hvordan du ser ut på stranden. De registrerer kanskje at du er der også går de tilbake til sitt. Og OM noen skulle tenke lenge og hardt på hvordan kroppen din ser ut i negativ forstand så er vel det egentlig mennesker du ikke er så veldig interessert i å ha noe med å gjøre, er det vel?" Skjønner at det blir litt anderledes med en kjæreste enn tilfeldige badeturister. Men han har sett deg naken før, går jeg ut ifra og liker deg allikevel? Og om han skulle komme med en kommentar eller skjeve blikk, så er vel ikke han egentlig drømmemannen heller? Ikke la dine egne dårlige tanker om deg selv ødelegge for deg, kos deg med sommer sol og bading 🌞 Anonymkode: 30d40...003 Les dette kloke innlegget to ganger til, ts. Anonymkode: 8bf4b...2af 9
Seff Skrevet 20. juni #20 Skrevet 20. juni Hvor galt kan det egentlig være? Du har kjæreste (som helt sikkert har sett deg uten klær før) og du er i god nok form til å løpe Birken .... Tror ikke det kan være så galt som du fremstiller det, men hvis du først vil skjule deg, finnes det jo mye fint som holder inn og former. Har også sett badedrakter med sånne korte skjørt på. Uansett, trenger du å bade hele tiden selv om det er varmt? Kan jo være deilig å trekke opp i høyden (hvis det er mulig), der er det ofte kjøligere, og rusle en tur. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå