AnonymBruker Skrevet i går, 00:09 #1 Skrevet i går, 00:09 Android irriterer meg på så mange måter. Men en ting som virkelig har fått begeret til å renne over er det er nesten umulig å hjelp når man sitter fast. Og årsaken er at menyene er indivudelle. Det vil si at dersom noen prøver å hjelpe deg med noe, så skriver de "gå til innsitllinger, trykk på x, og deretter y." Men dette stemmer ikke. Jeg har ikke valg x,y som de vil at jeg skal trykke på. Så da er jeg like langt. Et praktisk eksempel. Jeg prøver å få telefonen til å slutte å atuomatisk lagre bilder og videoer i Google Photos. Og i stedet kun lagre de lokalt på telefonen. Men det virker komplett umulig å få til. Alle sier bare "turn off backup and sync in google photos" men det hjelper ikke. Alle bilder havner automatisk i Google photos uansett. Og når jeg søker etter hjelp til å laste ned bilder og videoer til lagrin lokalt på telefonen, så får jeg en smørdbrødliste over hvor jeg skal gå og trykke som overhode ikke stemmer med de valgene jeg har på min telefon. Dette husker var mye letter på iphone siden alle hadde samme meny og samme valg. Så da kaster jeg denne driten i søpla og kjøper en iphone 16. Aldri mer android. Anonymkode: 42689...5d0 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:20 #2 Skrevet i går, 00:20 Elsker min android! (har også iphone) Anonymkode: 1acd5...d80 1
Mardina Skrevet i går, 00:37 #4 Skrevet i går, 00:37 Og jeg skal aldri ha iPhone 😄 Android passer meg best 😊 4
K.B. Skrevet i går, 00:42 #5 Skrevet i går, 00:42 Jeg har den helt motsatte reaksjonen, så det er nok hva man er vant med 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:21 #6 Skrevet i går, 05:21 Hadde vent meg til IPad pga av skolebarn, å hadde android telefon inntil for 1 år siden, tanken min nå er hvorfor gjorde jeg det ikke før ??? Anonymkode: f7d7c...f8b 1
Alaenera Skrevet i går, 05:29 #7 Skrevet i går, 05:29 Hadde samme reaksjon når jeg prøve Google Pixel. Byttet tilbake til iPhone etter to dager.
AnonymBruker Skrevet i går, 05:29 #8 Skrevet i går, 05:29 To ganger med to forskjellige iPhone måtte jeg ringe 113. Begge gangene låste tlf seg og jeg måtte forlate situasjonen for å hente en Android. Tørr ikke mer iPhone! Anonymkode: a58b4...3e5
newman01 Skrevet i går, 07:10 #9 Skrevet i går, 07:10 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Android irriterer meg på så mange måter. Jeg prøver å få telefonen til å slutte å atuomatisk lagre bilder og videoer i Google Photos. Og i stedet kun lagre de lokalt på telefonen. Men det virker komplett umulig å få til. Alle sier bare "turn off backup and sync in google photos" men det hjelper ikke. Alle bilder havner automatisk i Google photos uansett. Så da kaster jeg denne driten i søpla og kjøper en iphone 16. Aldri mer android. Anonymkode: 42689...5d0 Men hvilken telefon du har er da totalt irrelevant for Google Photos. Du åpner appen, trykker på profilen din og slår av "Backup photos". Spiller ingen rolle om du har Samsung, Pixel, Motorola eller Sony. Enkelte ganger er problemet brukeren, ikke telefonen. 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:22 #10 Skrevet i går, 07:22 Min IT "nerdevenn" anbefalte meg android for mange år siden og jeg har aldri sett meg tilbake. Har inntrykk av at alle med kompetanse på området velger android fremfor Iphone. Anonymkode: 8e10f...7df 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:46 #11 Skrevet i går, 14:46 Jeg har iPhone. Ungene har android på diverse nettbrett og telefoner. Helt håpløst. Helt uaktuelt å kjøpe android-telefon ever. Anonymkode: 24b85...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå