Gå til innhold

Menn, liker dere store eller små nipler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på hva menn liker best når det kommer til størrelse på niplene. Liker dere store eller små? Og hvorfor? 

Anonymkode: 7a68a...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker pupper 👍 spørsmålet ditt blir litt som liker du stor eller liten logo på pizzaesken. Irrelevant. Jeg liker pizza. 

Anonymkode: 950cf...654

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nysgjerrig på hva menn liker best når det kommer til størrelse på niplene. Liker dere store eller små? Og hvorfor? 

Kommer selvsagt an på hva de skal brukes til. Størrelsen må jo passe akkurat. Fettnipler for eksempel må jo plasseres riktig slik at de smører riktig. Nipler må rett og slett brukes til det formålet de skal brukes til. De billigste niplene finne man sannsynligvis på Biltema, men det er nok av noe bedre kvalitet hos Jernia og andre jernvarerhandler. 

Anonymkode: ad7d2...ec8

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hva har det å si hva noen få menn her svarer? Det er jo ikke akkurat sånn at hvis flertall liker små, så er det bare å få seg det over natta eller omvendt. 

Anonymkode: 600d1...09d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men hva har det å si hva noen få menn her svarer? Det er jo ikke akkurat sånn at hvis flertall liker små, så er det bare å få seg det over natta eller omvendt. 

Anonymkode: 600d1...09d

Kommer helt an på formålet niplene skal brukes til. Størrelse har selvfølgelig ingenting å si. 

Merkelig tråd. Har ingenting med seksualitet å gjøre.

Anonymkode: ad7d2...ec8

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ihvertfall veldig sexy med nipler som viser utenpå klærne.

Synes litt store nipler er deilig, men ikke noe som er avgjørende på noen måte, man legger bare mer merke til det.

Anonymkode: 4ee1f...1fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for at du spør, for IRL kan jeg ikke svare helt ærlig😆👏
Men når jeg tenker meg om litt, så har ingen hatt pupper og nippler jeg ikke har likt. Kun de tilfellene at nipplene har vært sår eller tørre, men da fordi det ikke har blitt noe kosing med dem🤫.. Jeg er en "puppekoser" 🥰
Så de kvinnene som virkelig elsker kosing med dem, har den størrelsen jeg liker best. Altså størrelsen har ingen betydning.
Puppene, areolaene og nipplene er jo svært erogene, og det er tennende å se at de vokser fra null til full stivhet. Så jeg liker å være tålmodig med areolaen først, før jeg tar de stive i min varme munn.. God struktur på tunga og på smak😘
Nipple-orgasme er heller ikke umulig, men det er jo et godt stykke samarbeid.

"Kjære kvinne.. ikke spør meg hva jeg liker best! mine godlyder beviser, at jeg virkelig nyter hele deg"❣️🤭

AnonymBruker
Skrevet

Som med det meste annet, heller små enn for store.

Sånn er det med puppene, rumpene, niplene, klitoris, lepper m.m.

Anonymkode: 2ba35...985

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Takk for at du spør, for IRL kan jeg ikke svare helt ærlig😆👏
Men når jeg tenker meg om litt, så har ingen hatt pupper og nippler jeg ikke har likt. Kun de tilfellene at nipplene har vært sår eller tørre, men da fordi det ikke har blitt noe kosing med dem🤫.. Jeg er en "puppekoser" 🥰
Så de kvinnene som virkelig elsker kosing med dem, har den størrelsen jeg liker best. Altså størrelsen har ingen betydning.
Puppene, areolaene og nipplene er jo svært erogene, og det er tennende å se at de vokser fra null til full stivhet. Så jeg liker å være tålmodig med areolaen først, før jeg tar de stive i min varme munn.. God struktur på tunga og på smak😘
Nipple-orgasme er heller ikke umulig, men det er jo et godt stykke samarbeid.

"Kjære kvinne.. ikke spør meg hva jeg liker best! mine godlyder beviser, at jeg virkelig nyter hele deg"❣️🤭

😦

Anonymkode: 927ff...f5c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med alle disse trådene "dere menn: hva liker du av ditt og datt.. osv", er de skrevet av person med stor usikkerhet/komplekser? Har vært en inflasjon av slike tråder siste tiden. Svaret på alle er vel at det er individuelt?? Smak og behag? 

Anonymkode: 8ed38...10a

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Best med medium, men hvis valget er store eller små så er definitivt små å foretrekke.

Anonymkode: 05b9d...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Har absolutt ingen preferanse som helst. Heller aldri hørt en eneste kompis gi uttrykk for at dette er en faktor for ham i det hele tatt.

Anonymkode: ada67...5fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt en mann nevne eller i det hele tatt hinte om at han foretrekker det ene eller det andre når det kommer til størrelsen på BRYSTVORTER (ja, vi skriver på norsk her. Ingenting på menneskekroppen som heter "nippler"!)

Jeg tror menn liker pupper uansett størrelsen på brystvortene. Det er sikkert litt avhengig av kvinnen de sitter på. Har han lyst på kvinnen, synes han nok puppene er fine som de er.

Anonymkode: ac8b0...fc8

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Liker pupper 👍 spørsmålet ditt blir litt som liker du stor eller liten logo på pizzaesken. Irrelevant. Jeg liker pizza. 

Noen som er enklere enn andre 👍

Anonymkode: fa79f...f3f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Middels til store vil jeg si

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er det med alle disse trådene "dere menn: hva liker du av ditt og datt.. osv", er de skrevet av person med stor usikkerhet/komplekser? Har vært en inflasjon av slike tråder siste tiden. Svaret på alle er vel at det er individuelt?? Smak og behag? 

Anonymkode: 8ed38...10a

Ja, skrevet av noen som enten digger eller hater seg selv.

Skikkelig tåpelig. 

• Liker 2
Skrevet

Det ordet er så grenseløst utennende at jeg mister all libido i ukevis

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes kjæresten sine er perfekte. Ikke så store i omkrets, men stikker litt mer ut enn gjennomsnittet❤️ men egentlig ikke så viktig 

Anonymkode: 31b8a...18a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker brystvorter. Store og små. Fine er de, men de heter brystvorter på norsk. 

Anonymkode: 75ab9...f5a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spot on.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...