AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Jeg er i uke 12 og hatt blødning i dag Kjempe redd for at det skal være noe galt, jeg har vært hos legen men er i utlandet og nesten ingen leger som kunne noe serlig engelsk 😮💨 dem sa at fosteret kanskje ikke har utviklet seg som det skal 😢😭 Er det noe håp for at det går bra?🙏 Anonymkode: 3067b...c28 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Det er jo ganske vanskelig å si da. Mange har opplevd blødning uten at det er noe gamt. Men du må ha en ultralyd for å få bekreftet noe. Får du (økende) smerter så er det et dårlig tegn Anonymkode: 8553f...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Skrevet 20. juni Opplevde en kraftig blødning i uke 18, lårene var fulle av blod på kvelden. Måtte vente til dagen etter med sjekk. Kl 10 dagen etter så de at alt gikk bra. Anonymkode: 2228b...fdc
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni Det trenger ikke nødvendigvis å være en SA. Det er relativt vanlig å blø litt, men som noen her over skriver: hvis det øker på og du i tillegg får smerter i magen kan det være tegn på SA. Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 17 forrige svangerskap, men det gikk helt fint. Legen mente at det kunne være et sprengt blodkar. Anonymkode: 18800...d16
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ganske vanskelig å si da. Mange har opplevd blødning uten at det er noe gamt. Men du må ha en ultralyd for å få bekreftet noe. Får du (økende) smerter så er det et dårlig tegn Anonymkode: 8553f...e4a Jeg har tatt ultralyd en uten på magen og to innvendig men ingen kunne si noe om det vat noe galt Jeg har ikke hatt noen smerter Anonymkode: 3067b...c28
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har tatt ultralyd en uten på magen og to innvendig men ingen kunne si noe om det vat noe galt Jeg har ikke hatt noen smerter Anonymkode: 3067b...c28 Da kan det jo være en uskyldig blødning. Har den tatt seg opp? Blitt mindre? Anonymkode: 8553f...e4a
Ny Bruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Det er 50/50. Jeg har aldri blødd uten at dette var er SA (mistet 3 ganger). Samtidig er det lite legene gjør. Så vent til du er tilbake hjemme og ta en time hos gynekolog.
TinaChristina Skrevet 20. juni #8 Skrevet 20. juni Jeg blødde en del i uke 12. Ingenting galt og hun er 12 år idag.
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Da kan det jo være en uskyldig blødning. Har den tatt seg opp? Blitt mindre? Anonymkode: 8553f...e4a Det har stoppet å blø Anonymkode: 3067b...c28
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Skrevet 20. juni Ny Bruker skrev (18 minutter siden): Det er 50/50. Jeg har aldri blødd uten at dette var er SA (mistet 3 ganger). Samtidig er det lite legene gjør. Så vent til du er tilbake hjemme og ta en time hos gynekolog. Jeg har time til ultralyd på mandag Anonymkode: 3067b...c28
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har stoppet å blø Anonymkode: 3067b...c28 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har time til ultralyd på mandag Anonymkode: 3067b...c28 Krysser fingrene for deg. Det er veldig mange som opplever blødninger, å siden blødningen har stoppet og du ikke har vondt så har det ikke nødvendigvis gått galt ❤️ Anonymkode: 8553f...e4a
Rosa Sløyfe Skrevet 20. juni #12 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Krysser fingrene for deg. Det er veldig mange som opplever blødninger, å siden blødningen har stoppet og du ikke har vondt så har det ikke nødvendigvis gått galt ❤️ Anonymkode: 8553f...e4a ❤️ takk håper det går bra
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13 Skrevet 21. juni I går tok jeg en digital test som var positive men det kan også bare være at kroppen tror at jeg fortsatt er gravid☹️ Jeg hadde en litt mindre blødning i dag som jeg tror har stoppet nå. Jeg har også merket mensen smartere når jeg ligger på ryggen, dem er ikke kraftige og ikke så ofte heller Anonymkode: 3067b...c28
AnonymBruker Skrevet 21. juni #14 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): I går tok jeg en digital test som var positive men det kan også bare være at kroppen tror at jeg fortsatt er gravid☹️ Jeg hadde en litt mindre blødning i dag som jeg tror har stoppet nå. Jeg har også merket mensen smartere når jeg ligger på ryggen, dem er ikke kraftige og ikke så ofte heller Anonymkode: 3067b...c28 Man vil ha HCG i kroppen en stund etter en spontanabort, så en graviditetstest er ikke pålitelig for å vurdere dette. Det er umulig å si om du har hatt en ufarlig blødning eller om det er SA. Det er ikke annet enn å vente til mandag og se ♥️ Anonymkode: 07ba0...d93
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni Jeg hadde en kraftig blødning i uke 9. dette var visst bare et hematom (blodkar) som sprakk og har en frisk og fin 4-åring i dag🩷 hadde imidlertid ingen smerter i forbindelse med dette… vanskelig å si om du har hatt en spontanabort, blødninger er jo veldig vanlige i første trimester men det er dessverre spontanaborter også. En positiv graviditetstest vil ikke være pålitelig nå, dra heller til legen i morgen og få sjekket deg der🩷 Anonymkode: a20fe...9db 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Men hva kan det være når man ikke har kraftige blødinger? Anonymkode: 3067b...c28
AnonymBruker Skrevet 22. juni #17 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men hva kan det være når man ikke har kraftige blødinger? Anonymkode: 3067b...c28 Blodkar som brister feks. Anonymkode: 8553f...e4a
Ny Bruker Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 22.6.2025 den 10.58): Men hva kan det være når man ikke har kraftige blødinger? Anonymkode: 3067b...c28 Jeg blødde/spottet alltid 8-14 dager før den storeblødningen ved SA kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå