sku28 Skrevet 18. august #41 Skrevet 18. august Nå er det heftig shoppingrunde på gang , frisør nesten hver uke virker det som . Det er helt sinnsykt å se på . Lurer på om hun konfronteres med dette ? Noen som har sett noe ?
Kleppmelk Skrevet 24. august #42 Skrevet 24. august En ting er den massive sløsingen men hun er jo en versting på barneeksponering. Jeg så de i Hunderfossen i sommer og jeg kom da til å tenke på alt jeg vet om minstemann. (Hun skjermer den største for han vil ikke, HALLO?! Og egentlig mellomste også, litt fotball her og der bare) Jeg vet hvordan rommet hans ser ut, klesskapet, barnehage, at han ikke trives, at han bruker lang tid på å legge seg, favorittfrokost og ja, jeg kunne fortsatt i evigheten. Jeg sa det til venninna mi som var med også. Han der heter det og det og hvis du hadde gitt meg 2 minutter med den ungen kunne jeg ha fått han med meg hvor som helst fordi jeg vet altfor mye om han. 1
J_1990 Skrevet 30. august #43 Skrevet 30. august Gjør hun noe annet enn å shoppe? Hva tjener hun penger på? 2
mariie Skrevet 31. august #44 Skrevet 31. august J_1990 skrev (6 timer siden): Gjør hun noe annet enn å shoppe? Hva tjener hun penger på? Nav
Jegmener Skrevet 31. august Forfatter #45 Skrevet 31. august Trodde ikke man ble rik av nav… Er et forbruk som man må være millionær for å klare. Shopping hver dag, bare merkeklær og luksus på alle mann. Kjempedyre biler og enormt mye spise ute.. både lunch og middager. De har tre barn liksom og utgifter som oss andre… 3
J_1990 Skrevet 31. august #46 Skrevet 31. august mariie skrev (12 timer siden): Nav Skjønner at nav betaler godt 🤣har ei venninne som er ufør og hun lever IKKE det luksuslivet Yvonne lever for å si det sånn 3
Gyllen Skrevet 1. september #47 Skrevet 1. september Det vil jo komme et punkt hvor en ikke kan leve på forbrukslån, kreditt osv. De vanlige utgiftene løper jo som vanlig og å betale forbruksgjeld på toppen av det blir veldig tungt. Har ganske god økonomi selv med to gode inntekter på både meg og mannen, men vi hadde ikke hatt råd til den livsstilen der uansett. Det er på et helt annet nivå. 2 2
J_1990 Skrevet 2. september #49 Skrevet 2. september Har ikke fulgt så lenge, hvorfor er mannen borte hele tiden?
Horselady Skrevet 4. september #51 Skrevet 4. september Linazer skrev (21 timer siden): Hvor finner jeg kontoen hennes? Vakrerom på insta. Muligens det samme på snapchat, nekter å gi henne klikk der!
Arkin Skrevet 4. september #52 Skrevet 4. september Tenker at det korthuset faller sammen innen en viss tid. Ingen med normale inntekter kan leve som de der. 1
sku28 Skrevet 11. oktober #53 Skrevet 11. oktober Luksustur til marbella , lurer på hvor mange lapper som gikk med 🙄 2
Måne Rampelyset Skrevet 12. oktober #54 Skrevet 12. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
globalagogo Skrevet 19. oktober #55 Skrevet 19. oktober Kleppmelk skrev (På 24.8.2025 den 21.43): En ting er den massive sløsingen men hun er jo en versting på barneeksponering. Jeg så de i Hunderfossen i sommer og jeg kom da til å tenke på alt jeg vet om minstemann. (Hun skjermer den største for han vil ikke, HALLO?! Og egentlig mellomste også, litt fotball her og der bare) Jeg vet hvordan rommet hans ser ut, klesskapet, barnehage, at han ikke trives, at han bruker lang tid på å legge seg, favorittfrokost og ja, jeg kunne fortsatt i evigheten. Jeg sa det til venninna mi som var med også. Han der heter det og det og hvis du hadde gitt meg 2 minutter med den ungen kunne jeg ha fått han med meg hvor som helst fordi jeg vet altfor mye om han. Du har så rett. Det er skremmende . 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå