Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det heftig shoppingrunde på gang , frisør nesten hver uke virker det som . 

Det er helt sinnsykt å se på . Lurer på om hun konfronteres med dette ?  Noen som har sett noe ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er den massive sløsingen men hun er jo en versting på barneeksponering. 

Jeg så de i Hunderfossen i sommer og jeg kom da til å tenke på alt jeg vet om minstemann. (Hun skjermer den største for han vil ikke, HALLO?! Og egentlig mellomste også, litt fotball her og der bare)

Jeg vet hvordan rommet hans ser ut, klesskapet, barnehage, at han ikke trives, at han bruker lang tid på å legge seg, favorittfrokost og ja, jeg kunne fortsatt i evigheten. 

Jeg sa det til venninna mi som var med også. Han der heter det og det og hvis du hadde gitt meg 2 minutter med den ungen kunne jeg ha fått han med meg hvor som helst fordi jeg vet altfor mye om han. 

• Liker 1
Skrevet

Gjør hun noe annet enn å shoppe? Hva tjener hun penger på?

• Liker 2
Skrevet
J_1990 skrev (6 timer siden):

Gjør hun noe annet enn å shoppe? Hva tjener hun penger på?

Nav

Skrevet

Trodde ikke man ble rik av nav… Er et forbruk som man må være millionær for å klare. Shopping hver dag, bare merkeklær og luksus på alle mann. Kjempedyre biler og enormt mye spise ute.. både lunch og middager. De har tre barn liksom og utgifter som oss andre… 

• Nyttig 3
Skrevet
mariie skrev (12 timer siden):

Nav

Skjønner at nav betaler godt 🤣har ei venninne som er ufør og hun lever IKKE det luksuslivet Yvonne lever for å si det sånn

• Nyttig 3
Skrevet

Det vil jo komme et punkt hvor en ikke kan leve på forbrukslån, kreditt osv. De vanlige utgiftene løper jo som vanlig og å betale forbruksgjeld på toppen av det blir veldig tungt. Har ganske god økonomi selv med to gode inntekter på både meg og mannen, men vi hadde ikke hatt råd til den livsstilen der uansett. Det er på et helt annet nivå.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Får håpe mannen tjener godt..

Skrevet

Har ikke fulgt så lenge, hvorfor er mannen borte hele tiden?

Skrevet

Hvor finner jeg kontoen hennes?

Skrevet
Linazer skrev (21 timer siden):

Hvor finner jeg kontoen hennes?

Vakrerom på insta. Muligens det samme på snapchat, nekter å gi henne klikk der!

Skrevet

Tenker at det korthuset faller sammen innen en viss tid. Ingen med normale inntekter kan leve som de der. 

• Nyttig 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Luksustur til marbella , lurer på hvor mange lapper som gikk med 🙄

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet
Kleppmelk skrev (På 24.8.2025 den 21.43):

En ting er den massive sløsingen men hun er jo en versting på barneeksponering. 

Jeg så de i Hunderfossen i sommer og jeg kom da til å tenke på alt jeg vet om minstemann. (Hun skjermer den største for han vil ikke, HALLO?! Og egentlig mellomste også, litt fotball her og der bare)

Jeg vet hvordan rommet hans ser ut, klesskapet, barnehage, at han ikke trives, at han bruker lang tid på å legge seg, favorittfrokost og ja, jeg kunne fortsatt i evigheten. 

Jeg sa det til venninna mi som var med også. Han der heter det og det og hvis du hadde gitt meg 2 minutter med den ungen kunne jeg ha fått han med meg hvor som helst fordi jeg vet altfor mye om han. 

Du har så rett. Det er skremmende .

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...