AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Hva er grunnen til at menn tenker så ofte på Romerriket? Anonymkode: 93892...24b
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Ikke tro på alt TikTok forteller deg 😅 Anonymkode: df082...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni Flertallet av menn tenker ikke ofte på Romerriket. Det er hovedsakelig historienerder og spesielt interesserte mennesker. Anonymkode: c2ab5...a02 5 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni De lengter tilbake til alle orgiene Anonymkode: 08b7a...29c 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni Jeg er en mann og kan ikke si meg enig i at tanken om Romerriket er noe som går igjen blant oss. Anonymkode: 1c527...4f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Fordi "fun facts" om romerriket dukker opp i reels hele tiden når man scroller. Anonymkode: 73774...067
knooters Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Kanskje jeg skulle lage en tråd med tittelen "Hvorfor tenker menn så ofte på surströmming?" Alltid artig når man inviterer publikum til å begrunne en påstand som ikke engang har særlig sannhetsgehalt i seg. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #11 Skrevet 24. juni Mye å lære fra Romerriket og menn er oftere naturlig nysgjerrig. Anonymkode: daf28...189 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mye å lære fra Romerriket og menn er oftere naturlig nysgjerrig. Anonymkode: daf28...189 Nei. Dere er ikke mer nysgjerrige bare fordi dere leser litt om Romerrike. Anonymkode: b02dc...0af 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Jeg er mann og tenker ofte på Romerriket. Nå er jeg en som liker å dagdrømme. Så det er nok deler av forklaringen. Den andre forklaringen er at det er en interessant epoke. Når folk tenker på Romerriket så tenker de normalt på en svært begrenset periode i Romerrikets historie. Perioden rundt Julius Cæsar og Augustus. I tillegg er det vel en del som tenker over hvorfor Romerriket falt. Kan også legge til at Romerriket har påvirket den vestlige verden enormt. Anonymkode: 6ae01...63f
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Vi har jo nettopp hatt en tråd om dette. Anonymkode: c444a...5ce
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 23.52): Hva er grunnen til at menn tenker så ofte på Romerriket? Anonymkode: 93892...24b De tenker tilbake på da de sloss mot løver og hverandre og alt handlet om råskap og overlevelse, ikke følelser eller behov. Anonymkode: c3caf...c99 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann og tenker ofte på Romerriket. Nå er jeg en som liker å dagdrømme. Så det er nok deler av forklaringen. Den andre forklaringen er at det er en interessant epoke. Når folk tenker på Romerriket så tenker de normalt på en svært begrenset periode i Romerrikets historie. Perioden rundt Julius Cæsar og Augustus. I tillegg er det vel en del som tenker over hvorfor Romerriket falt. Kan også legge til at Romerriket har påvirket den vestlige verden enormt. Anonymkode: 6ae01...63f Edit: Militærhistorie er generelt populært. Hvor mange filmer og bøker har ikke blitt laget om 2. verdenskrig? Anonymkode: 6ae01...63f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Jeg er kvinne, og tenker ganske ofte på Romerriket. Det er jo utrolig interessant! Anonymkode: e84d3...17f 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann og tenker ofte på Romerriket. Nå er jeg en som liker å dagdrømme. Så det er nok deler av forklaringen. Den andre forklaringen er at det er en interessant epoke. Når folk tenker på Romerriket så tenker de normalt på en svært begrenset periode i Romerrikets historie. Perioden rundt Julius Cæsar og Augustus. I tillegg er det vel en del som tenker over hvorfor Romerriket falt. Kan også legge til at Romerriket har påvirket den vestlige verden enormt. Anonymkode: 6ae01...63f Nei? Remus og Romulus, Hannibal med elefantene, alle de bat shit crazy keiserene i århundrene etter Octavian/Augustus, som Nero, Caligula, eller filosofer som Marcus Aurelius? Anonymkode: e84d3...17f 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni Jeg tenker ofte på at Romerriket drepte Jesus. Hvordan ville historien vært om de hadde latt Jesus leve. Anonymkode: 5133c...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå