Gå til innhold

Har noen her opplevd hallusinasjon av sobril?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en sobril i går, men 8 eller 9 timer etter opplevde jeg hallusinasjon. Kan det oppstå av sobril? Jeg så et lysglimt. Også noen minutter etter så jeg noen på terrassen ute som plutselig forsvant. Det er umulig at noen sto på terrassen, fordi da måtte personen ha beveget seg noen meter bortover pga. plasseringen, og da ville jeg hørt det. Man hører alltid når noen går utenfor her. Men det var helt stille. 

Anonymkode: 30ff2...30b

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd akkurat det selv, men hallusinasjoner står i pakningsvedlegget under paradoksale reaksjoner og sjeldne bivirkninger. Ville nevnt det for legen og spurt om du skal fortsette med disse eller heller prøve noe annet.

Anonymkode: a2509...9ff

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at det var hallusinasjoner? Jeg pleier å se «syner», uavhengig av om jeg har tatt medisiner eller ikke. Det kan være lysglimt, en skygge eller hva som helst som egentlig ikke er der. Jeg har alltid tenkt på dette som vanlig.

AnonymBruker
Skrevet
NinaLisa skrev (11 timer siden):

Sikker på at det var hallusinasjoner? Jeg pleier å se «syner», uavhengig av om jeg har tatt medisiner eller ikke. Det kan være lysglimt, en skygge eller hva som helst som egentlig ikke er der. Jeg har alltid tenkt på dette som vanlig.

Jeg kom også på etter jeg postet dette, så tok jeg par par alkoholfrie øl på 0.5%. men trodde ikke det skulle ha noe å si, da det er ekstremt lite mengde. Og jeg er avholds, så tenkte ikke på det. Kanskje det likevel ble en reaksjon pga. det. ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei det har jeg aldri fått av sobril,kun på heftig dose LSD.

Anonymkode: 13eda...d93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Men lysglimt er ikke hallisinasjon.

Så du er blaff eller en konkret menneskeskikkelse?

Anonymkode: e32e2...0cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei.

Men lysglimt er ikke hallisinasjon.

Så du er blaff eller en konkret menneskeskikkelse?

Anonymkode: e32e2...0cd

Konkret menneskeskikkelse så jeg det som. Jeg drakk også par øl med 0.5% alkohol, men det er jo alkoholfritt. Men mulig jeg kanskje er sensitiv. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Men når du nå vet at hallusinasjon er en sjelden bivirkning av Sobril så er det jo ikke så mye mer å lure på her.

Anonymkode: a2509...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...