AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Noen andre som plages med dette? Hos meg skjer det hver gang jeg kjører bil, eller sitter lenge i ro. Det starter med kribling i føttene, og etter en stund kjenner jeg at føttene og tærne er iskalde. Det er skikkelig vondt, og føles ut som jeg har fått frostbitt, særlig på tærne. Vet at det har noe med dårlig blodsirkulasjon å gjøre, men hva bør jeg selv gjøre for å forebygge dette...? Legger ved et bilde for å vise hvor ille det blir 🙈 Anonymkode: 75522...7a5
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Får likfingre i kulda etter forfrysning som barn. Er visstnok ikke noe å gjøre med det og jeg lever med det. Anonymkode: 9aeae...a20
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får likfingre i kulda etter forfrysning som barn. Er visstnok ikke noe å gjøre med det og jeg lever med det. Anonymkode: 9aeae...a20 Nå er det jo sommer og ingen grunn til at jeg skal fryse så voldsomt på føttene... Hadde heller aldri noen hendelser med forfrysning som barn - så tror kanskje ikke ditt tilfelle er særlig likt mitt 😏 TS Anonymkode: 75522...7a5
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Snuser du TS? Eller røyker? Anonymkode: cf567...cca 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Snuser du TS? Eller røyker? Anonymkode: cf567...cca Jeg snuser ja 😏 TS Anonymkode: 75522...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7 Skrevet 20. juni Slutt å snuse! Hvis ikke vil ikke annet hjelpe heller! Kjenner flere som har fått god hjelp for raynauds/likfingre/-tær ved å legge om kostholdet sitt og ta tilskudd med omega3 og en knivsådd chilipulver morgen og kveld. I tillegg kan du ha nytte av å tøye regelmessig muskulatur i sete, hofte, frem-/bak-/innside lår, frem-/bak-/utside legg, samt rulle under føttene. Generell avspenning og yoga kan også virke positivt i tillegg. Anonymkode: 65f21...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå