Gå til innhold

Noen damer som ikke har fått giftering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En må jo ingenting, men er det noen som har valgt å ikke ha ring når de gifter seg?

Anonymkode: 4eace...6fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi har aldri fått giftering, vi hadde forlovelsesringer på da vi gifta oss

Anonymkode: dac6f...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt feil å si at jeg ikke har fått det. Jeg har aldri hatt det fordi jeg ikke er en ringperson. Jeg synes ringer er i veien. Det sa jeg rett ut før vi giftet oss.

Anonymkode: 79b66...3ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde billig sølvring da vi giftet oss, fordi vi var unge og lut fattige 😅

har oppgradert siden altså hehe

Anonymkode: 353d9...14d

AnonymBruker
Skrevet

If you want it you have to put a ring on it

Anonymkode: dd3d0...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har forlovelsesringer. Men gift i over 20 år. Veldig ung når vi gifta oss. Så jeg får ikke på meg ringen lenger. Så jeg bruker ikke ring. Jeg har heller ikke tatt den ut. Har spurt om nye ringer. Men han snakker ikke så mye om det. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😂 han bruker sin hele tiden. 

Anonymkode: 51690...408

AnonymBruker
Skrevet

Har forlovelsesring, vi har vurdert å droppe gifteringer pga mannen uansett ikke kan bruke ringer på jobb, og han er jo stort sett på jobb hver dag, jeg ser for meg at han ikke kommer til å ta på seg ringen når han kommer hjem fra jobb hver dag😂

Han har tatovert navnet mitt på hånden sin (dette gjorde han for lenge siden) men vi har snakket om at han heller kan tatovere på datoen etter vi har giftet oss. 

vet også om flere som har tatovering på fingeren i stede for ring :)  Da slipper man hvertfall miste ringen😂 

Anonymkode: 54d6e...e21

AnonymBruker
Skrevet

Fått giftering? Gifteringer kjøper man sammen. 

Anonymkode: 18727...690

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fått giftering? Gifteringer kjøper man sammen. 

Anonymkode: 18727...690

Deilig å sitte på fasiten for alle. 

Anonymkode: 060af...7b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe man kjøper sammen. 

Vi har ett sett enkle ringer i hvitt gull. Jeg bruker aldri min lenger, foretrekker diamanter, og varierer litt hva jeg har på ringfingerne, men har som regel noe på begge. Han tar på sin innimellom. 

Anonymkode: c7c65...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte aldri ringer. Vært gift i 10år. Har en tatovering som symboliserer istedenfor.  Vi fikk når vi hadde vært gift i noen år et sett med ringer av svigermor, det er mannen sin bestefar sin ring og svigermor sin forlovelsesring. Mannen kan ikke bruke ring på jobb og jeg liker ikke gå med det men vi bruker det til pent og når vi  skal noe.

Anonymkode: e0139...509

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2025 den 20.11):

Deilig å sitte på fasiten for alle. 

Anonymkode: 060af...7b0

Ikke fasiten, men tradisjonen og normalen kanskje?

Anonymkode: 5653d...822

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 1.26):

Vi har forlovelsesringer. Men gift i over 20 år. Veldig ung når vi gifta oss. Så jeg får ikke på meg ringen lenger. Så jeg bruker ikke ring. Jeg har heller ikke tatt den ut. Har spurt om nye ringer. Men han snakker ikke så mye om det. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😂 han bruker sin hele tiden. 

Slanke deg inn i ringen? 

Anonymkode: 5653d...822

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 1.26):

Du kan vel kjøpe du? 

Anonymkode: 3438d...423

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi var ikke forlovet heller og giftet oss i tingretten, bare vi. Ingen av oss er ringmennesker, så det var egentlig ikke ett tema engang💗

Anonymkode: 465e5...daf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker er en vanlig sølvring med stein som jeg liker veldig godt, kjøpt av meg selv til en annen anledning, som giftering. Jeg har mistet min forlovelsesring og vi hadde ikke råd til, behov for eller ønske om å kjøpe ny ring. Vi giftet oss 18 år etter vi forlovet oss. Jeg har i tillegg hans gamle forlovelsesring (som er blitt for liten til han, men passer meg), mens han bruker en "beskyttelsesring" som han har fått laget der han kommer fra. 

Har egentlig ønske om gifteringer i tre, men hadde helt glemt det faktisk. Husket på det nå. Får se om det er noe vi velger å prioritere i framtiden. 

Anonymkode: 34ef4...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...