AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Jeg er for tiden hjemme i permisjon med mitt tredje(og siste) barn. Hverdagen går så fint opp når jeg er hjemme og jeg får mye tid med alle barna mine, som i tillegg får kortere dager i barnehagen 😊 Livet er veldig stressfritt nå. Jeg har to utdannelser (en pedagogisk og en samfunnsvitenskapelig), jeg jobber innen sistenevnte. Har lekt med tanken om å bytte yrke og heller jobbe med noe rettet mot den pedagogiske utdanningen. Har i den sammenhengen tenkt på å ta master og tenker kanskje at nå er et bra tidspunkt med tanke på fleksible dager. Måtte eventuelt ha funnet meg en liten deltidsstilling i tillegg, men samtidig føles det skummelt å skal slutte i den faste jobben jeg har. Noen med erfaring? Anonymkode: 480eb...647
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er for tiden hjemme i permisjon med mitt tredje(og siste) barn. Hverdagen går så fint opp når jeg er hjemme og jeg får mye tid med alle barna mine, som i tillegg får kortere dager i barnehagen 😊 Livet er veldig stressfritt nå. Jeg har to utdannelser (en pedagogisk og en samfunnsvitenskapelig), jeg jobber innen sistenevnte. Har lekt med tanken om å bytte yrke og heller jobbe med noe rettet mot den pedagogiske utdanningen. Har i den sammenhengen tenkt på å ta master og tenker kanskje at nå er et bra tidspunkt med tanke på fleksible dager. Måtte eventuelt ha funnet meg en liten deltidsstilling i tillegg, men samtidig føles det skummelt å skal slutte i den faste jobben jeg har. Noen med erfaring? Anonymkode: 480eb...647 Men er det nødvendig med master for å få den jobben du vil ha eller kan du klare deg med den ped. bacheloren du har og skifte yrke? Med familie med tre barn og nok av utgifter er det jo dumt å miste en inntekt for å ta en master du ikke trenger? Anonymkode: ae948...ea3
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er det nødvendig med master for å få den jobben du vil ha eller kan du klare deg med den ped. bacheloren du har og skifte yrke? Med familie med tre barn og nok av utgifter er det jo dumt å miste en inntekt for å ta en master du ikke trenger? Lurt å finne ut det først. Anonymkode: ae948...ea3 Anonymkode: ae948...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå