Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget en Kahoot til sommerfesten på jobben. Jeg får opp at hvis det skal være flere enn 3 deltakere må jeg betale. Men for noen priser?? Jeg er ikke interessert i å betale 1200 for et år, når jeg bare skal ha en kahoot. Hjelp!!

Skrevet

Quizizz er ca lik app og lar deg ha 25 gratis, om det hjelper. 

Anonymkode: 8de14...141

• Liker 1
Skrevet (endret)
Enot10 skrev (57 minutter siden):

Jeg har laget en Kahoot til sommerfesten på jobben. Jeg får opp at hvis det skal være flere enn 3 deltakere må jeg betale. Men for noen priser?? Jeg er ikke interessert i å betale 1200 for et år, når jeg bare skal ha en kahoot. Hjelp!!

Det er mulig å velge månedsabonnement i stedet for årlig. Da koster opp til 50 stk 188 kr pr mnd. 

Sist gang jeg laget en Kahoot var det mulig å stoppe innen 14 dager uten å betale, mulig det er endret nå... 😇

Endret av TBL12
  • Liker 1
Skrevet (endret)
TBL12 skrev (7 minutter siden):

Det er mulig å velge månedsabonnement i stedet for årlig. Da koster opp til 50 stk 188 kr pr mnd. 

Sist gang jeg laget en Kahoot var det mulig å stoppe innen 14 dager uten å betale, mulig det er endret nå... 😇

Svarer meg selv:

Noen av abonnentene kan testes 7 dager. 
"Etter at prøveperioden er over, vil vi automatisk belaste deg den avtalte prisen for det antall lisenser du har valgt."

https://support.kahoot.com/hc/nb/articles/360058330674-Tilbyr-dere-en-gratis-prøveperiode

Endret av TBL12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...