Enot10 Skrevet torsdag kl 19:47 #1 Skrevet torsdag kl 19:47 Jeg har laget en Kahoot til sommerfesten på jobben. Jeg får opp at hvis det skal være flere enn 3 deltakere må jeg betale. Men for noen priser?? Jeg er ikke interessert i å betale 1200 for et år, når jeg bare skal ha en kahoot. Hjelp!!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 #2 Skrevet torsdag kl 19:56 Quizizz er ca lik app og lar deg ha 25 gratis, om det hjelper. Anonymkode: 8de14...141 1
TBL12 Skrevet torsdag kl 20:42 #3 Skrevet torsdag kl 20:42 (endret) Enot10 skrev (57 minutter siden): Jeg har laget en Kahoot til sommerfesten på jobben. Jeg får opp at hvis det skal være flere enn 3 deltakere må jeg betale. Men for noen priser?? Jeg er ikke interessert i å betale 1200 for et år, når jeg bare skal ha en kahoot. Hjelp!! Det er mulig å velge månedsabonnement i stedet for årlig. Da koster opp til 50 stk 188 kr pr mnd. Sist gang jeg laget en Kahoot var det mulig å stoppe innen 14 dager uten å betale, mulig det er endret nå... 😇 Endret torsdag kl 20:45 av TBL12 1
TBL12 Skrevet torsdag kl 20:50 #4 Skrevet torsdag kl 20:50 (endret) TBL12 skrev (7 minutter siden): Det er mulig å velge månedsabonnement i stedet for årlig. Da koster opp til 50 stk 188 kr pr mnd. Sist gang jeg laget en Kahoot var det mulig å stoppe innen 14 dager uten å betale, mulig det er endret nå... 😇 Svarer meg selv: Noen av abonnentene kan testes 7 dager. "Etter at prøveperioden er over, vil vi automatisk belaste deg den avtalte prisen for det antall lisenser du har valgt." https://support.kahoot.com/hc/nb/articles/360058330674-Tilbyr-dere-en-gratis-prøveperiode Endret torsdag kl 20:50 av TBL12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå