Gå til innhold

gavetips til bhg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å felles gave til voksne i avdelingen. 

Hva kan jeg gi? Beløp har ikke så mye å si

Anonymkode: 442bd...88d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med førskolebarna. I fjor fikk vi et plommetre av barna og foreldrene på avdelingen på sommerfesten. Det var en skikkelig kjekk gave, og det har allerede kommet plommer. Jeg plantet det treet selv om blir glad hver gang jeg går forbi.

Har ikke fått andre fellesgaver men de jeg har fått og likt har vært: vannflaske med sugerør (camelbak), alkohol, god sjokolade, god limonade/juice/eplemost, lego blomst som jeg måtte bygge selv. Kanskje gavekort på en felles opplevelse/middag for de voksne på avdelingen kunne vært noe?

Det fineste jeg får er kort fra foreldrene og barna med personlig tekst. Bonus hvis de har valgt ut forskjellige ting å skrive til hver av de voksne på avdelingen. Griner hver gang 😅 Verste jeg får er kopp/krus. Har bare jobbet i barnehage siden 2021 og har allerede skapet fullt av kopper jeg ikke bruker.

Anonymkode: 6fb9a...68d

AnonymBruker
Skrevet

Bestill pizza til lunsjen en dag (avtal når)

En kurv med sjokolade/konfekt, frukt, te, kaffe, nøtter til pauserommet 

Anonymkode: 8174a...c36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare husk at om du gir noe spiselig,er det lurt å gi det noen dager før ferien! Her stenger vi tre uker i juli,og da er det dumt å få noe man kanskje ikke rekker å spise opp dagen før! 

Anonymkode: f4bf4...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Noe spiselig. Gavekort på bokhandel. 

Anonymkode: 94a4c...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare husk at om du gir noe spiselig,er det lurt å gi det noen dager før ferien! Her stenger vi tre uker i juli,og da er det dumt å få noe man kanskje ikke rekker å spise opp dagen før! 

Anonymkode: f4bf4...c2b

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe spiselig. Gavekort på bokhandel. 

Anonymkode: 94a4c...c62

Hva kan være spiselig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga en kurv med twist, kaffe og te i sin tid. Det spises/drikkes opp og kan settes frem på pauserommet så alle får. Står seg til over ferien hvis de ikke får spist det opp gjør det også. 

Anonymkode: 285ba...de9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bestill pizza til lunsjen en dag (avtal når)

En kurv med sjokolade/konfekt, frukt, te, kaffe, nøtter til pauserommet 

Anonymkode: 8174a...c36

Pizza var en god ide 🙂🙂 noen andre som har gitt pizza i gave? Eller fått pizza? 

AnonymBruker
Skrevet

Skolestarterne ga barnehagen en ny kaffemaskin, og dette ble godt mottatt. Den gamle var klar for utskiftning.

Det var veldig mange skolestartere å dele på i år, så summen per barn var ikke så høy. 

Anonymkode: 85be7...e94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg jobber med førskolebarna. I fjor fikk vi et plommetre av barna og foreldrene på avdelingen på sommerfesten. Det var en skikkelig kjekk gave, og det har allerede kommet plommer. Jeg plantet det treet selv om blir glad hver gang jeg går forbi.

Har ikke fått andre fellesgaver men de jeg har fått og likt har vært: vannflaske med sugerør (camelbak), alkohol, god sjokolade, god limonade/juice/eplemost, lego blomst som jeg måtte bygge selv. Kanskje gavekort på en felles opplevelse/middag for de voksne på avdelingen kunne vært noe?

Det fineste jeg får er kort fra foreldrene og barna med personlig tekst. Bonus hvis de har valgt ut forskjellige ting å skrive til hver av de voksne på avdelingen. Griner hver gang 😅 Verste jeg får er kopp/krus. Har bare jobbet i barnehage siden 2021 og har allerede skapet fullt av kopper jeg ikke bruker.

Anonymkode: 6fb9a...68d

Hei takk for svaret🙂 siden du  jobber i bhg. Kan spørre deg kanskje...hvordan hadde du reagert hvis du/dere fikk pizza til lunsj?

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...