Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beltehempene på buksene mine ryker så fort, synes ikke det er slik på vintage bukser? Har nylig klaget på ei bukse hvor hempene røk nesten med engang, butikken spurte om jeg hadde dratt i hempen for å få på buksa og det sa jeg at jeg hadde og da var det visst ikke noe reklamasjonssak lenger fordi det skal man visst ikke gjøre? Men nå jo bruke hempene for å få på buksa ellers gådet jo ikke?

Anonymkode: e3dd5...9ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beltehempene på buksene mine ryker så fort, synes ikke det er slik på vintage bukser? Har nylig klaget på ei bukse hvor hempene røk nesten med engang, butikken spurte om jeg hadde dratt i hempen for å få på buksa og det sa jeg at jeg hadde og da var det visst ikke noe reklamasjonssak lenger fordi det skal man visst ikke gjøre? Men nå jo bruke hempene for å få på buksa ellers gådet jo ikke?

Hemper er for å holde beltet på plass, ikke for å dra i. Butikken har helt rett. 

du får heller gripe tak i buksen om du kjøper så trange bukser at du trenger makt for å få de på deg…

Anonymkode: 1ac87...ec1

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hemper er for å holde beltet på plass, ikke for å dra i. Butikken har helt rett. 

du får heller gripe tak i buksen om du kjøper så trange bukser at du trenger makt for å få de på deg…

Får jo ikke tak i buksa må jo bruke hempene, buksene er ikke for trange

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Får jo ikke tak i buksa må jo bruke hempene, buksene er ikke for trange

Dette er motsigende. 

Det er klart buksen er for liten om du ikke får tak i buksen når du kler den på deg……… 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å kjøpe for trange skinny jeans. Problem løst. 

Anonymkode: f90bd...720

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hemper er til belter, ikke for å dra på deg buksen. Trenger du bruke hempene til det er jo buksen for liten til deg. Det er helt vanlig å klare få tak i kanten på buksen for å ta den på deg. 

Anonymkode: 70e47...20c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har dratt i hempene og går faktisk helt seriøst tilbake til butikken og klager? Og til og med sier at du har dratt i de? 😂😂 som at jeg skulle rygget inn i en lyktestolpe og forsikringsselskapet spør om jeg har drukket.. og jeg svarer jada det har jeg, men jeg forventer å få dekket reparasjonen allikevel 😂😂😂

Anonymkode: 162bc...a8b

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Slutt å kjøpe for trange skinny jeans. Problem løst. 

Anonymkode: f90bd...720

Bruker ikke skinny jeans. Var et par Lois flare som hempene røyk på nå sist

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du har dratt i hempene og går faktisk helt seriøst tilbake til butikken og klager? Og til og med sier at du har dratt i de? 😂😂 som at jeg skulle rygget inn i en lyktestolpe og forsikringsselskapet spør om jeg har drukket.. og jeg svarer jada det har jeg, men jeg forventer å få dekket reparasjonen allikevel 😂😂😂

Jeg pleier ikke å lyve

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd med samtlige av mine dr.denim bukser, men ikke med Levis eller karve. Generelt bukser med masse stretch har dårlige hemper. 

Forresten til dere som klager på ts, det skal godt gjøres å finne et bredt utvalg bukser som passer både lår, lengde og midje. Jeg har slitt med dette og det å føle meg som en mellom størrelse. Før måtte jeg alltid dra opp bukser i smal, men om jeg kjøpte xs satt de akkurat litt trangt. Nå har jeg samme vippen mellom smal og medium.. 

Anonymkode: 2d539...ff8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Beklager å måtte si det til deg, men enkelte bukser ER dårligere nå enn før. Billigere materiale for å lage det, men dyrere når man kjøper det. 

Og for dere andre som ikke har peiling, bukser til 1800 - 2000,- burde tåle at man drar litt i hempene. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager å måtte si det til deg, men enkelte bukser ER dårligere nå enn før. Billigere materiale for å lage det, men dyrere når man kjøper det. 

Og for dere andre som ikke har peiling, bukser til 1800 - 2000,- burde tåle at man drar litt i hempene. 

TS her, du har så rett. Har noen vintage Levis 501 og de er mye bedre kvalitet 

AnonymBruker
Skrevet

Bare legg merke til disse true religion jeansene som lukter vondt/plastikk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rart. Jeg drar ofte i hemper for å få på meg bukser, men har ennå ikke opplevd at de har røket.

Anonymkode: 81813...142

AnonymBruker
Skrevet

Hempene er ikke til å dra i, der er da ikke et håndtak, og det er ikke reklamasjon. ved å dra i hempene utsetter du et enormt lite område for stor kraft, selvfølgelig vil ikke enkelte bukser tåle dette. Når skal dra på de buksa skal du ta tak i kanten på buksa, det er virkelig ikke spesielt vanskeligere.

Anonymkode: ca684...653

• Liker 5
Skrevet

Snodig. Du klarer ikke få på deg bukser ved å ta tak i kanten, men MÅ dra i hempene? Rart at jeg klarer det da? Jeg har aldri tenkt på å dra i hempene. Jeg tar tak i bukselinningen/kanten på buksen og drar de på. Null problem.

Det høres rart ut når du sier at "det går jo ikke" å få på seg bukser uten å dra i hempene.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hemper er ikke for å dra i.

Jeans i gamle dager ble brukt av gruvearbeidere.  Men var harde som stein. Jeg går ikke tilbake til tjukk dongeri uten stretch

Anonymkode: d857c...987

Skrevet

Mulig bukser er dårligere enn før, men jeg har til dags dato aldri ødelagt en hempe. 

Som alle andre sier: dette er en brukerfeil og ikke en reklamasjonssak. Hvis du ikke har andre måter å ta på deg en bukse på enn å trekke i hempene, må du rett og slett avlære denne måten å gjøre det på ved å øve deg på å ta på deg buksene uten å dra i  hempene. Dette får du til! Jeg mener: du får sikker på deg både truser og strømpebukser, og de har fryktelig sjelden hemper. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hempene er ikke til å dra i, der er da ikke et håndtak, og det er ikke reklamasjon. ved å dra i hempene utsetter du et enormt lite område for stor kraft, selvfølgelig vil ikke enkelte bukser tåle dette. Når skal dra på de buksa skal du ta tak i kanten på buksa, det er virkelig ikke spesielt vanskeligere.

Anonymkode: ca684...653

Men det er ikke normalt at det skal ryker så fort. Spesielt når det ikke skjer på enkelte merker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Snodig. Du klarer ikke få på deg bukser ved å ta tak i kanten, men MÅ dra i hempene? Rart at jeg klarer det da? Jeg har aldri tenkt på å dra i hempene. Jeg tar tak i bukselinningen/kanten på buksen og drar de på. Null problem.

Det høres rart ut når du sier at "det går jo ikke" å få på seg bukser uten å dra i hempene.

Mange nå har ikke klipestyrke til å holde en penn engang. 

Anonymkode: 3a70f...746

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...