AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:51 #1 Skrevet torsdag kl 15:51 Matchet på Tinder med en som er i et åpent forhold. Vi har snakket litt frem ogvtilbake. I går sendte han meg en melding kl 01.25 . Jeg svarte ikke før ca kl 13.00. Er redd for at han ble irritert over at jeg ikke svarte så raskt og ikke helt i samme tone som han ( han hintet veldig tydelig til at han syntes at kroppen min er fin og oralsex). Jeg svarte med at jeg sovnet tidlig i går og at jeg jeg våknet opp til den livlige meldingen hans. Nevnt også at jeg syntes at hans ørering var hot. Men at jeg har tid til å møtes neste uke fordi jeg liker sånn type prat (dirtytalk)mer i det virkelige liv. Tror dere summen av dette har ført til at han ikke ønsker mer og ikke kommer til å svare meg på Tinder? Ps: Han har tidligere sagt i chatten at han noen ganger svarer ikke så raskt og jobber seint. Har jeg ødelagt det hele? og hvor lenge er det innenfor å vente på svar? Anonymkode: 4fd17...36a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:58 #2 Skrevet torsdag kl 15:58 Slike menn er uattraktive på markedet siden de ikke er single, så nei, han forsvinner ikke! Han klamrer seg heller fast, de er veldig desperate. Og at han er i et åpent forhold, kan du ta med en klype salt. Ikke gi denne mannen underholdning! Anonymkode: 2d1a3...9ea 2 10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:06 #3 Skrevet torsdag kl 16:06 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slike menn er uattraktive på markedet siden de ikke er single, så nei, han forsvinner ikke! Han klamrer seg heller fast, de er veldig desperate. Og at han er i et åpent forhold, kan du ta med en klype salt. Ikke gi denne mannen underholdning! Anonymkode: 2d1a3...9ea eller så kan du jo avtale at den første kaffidaten starter med kona tilstede Anonymkode: 23c5b...0bd 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:57 #4 Skrevet torsdag kl 18:57 Ikke tro på at han er i et åpent forhold. Det er bare løgn fra disse gifte drittsekkene som vil være utro. Enig med den over at han er uattraktiv på markedet, og du må styre unna denne fyren! Anonymkode: 84b3c...5b5 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå