Gå til innhold

Høy sexlyst og yngre menn, perfekt match

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv voksen kvinne, 51, men har skyhøy sexlyst. Det kribler der nede hele tiden og har alltid sexlyst og kåt. Ble sånn etter passert 40. Vært i fast forhold i mange år, men som tok slutt delvis på grunn av totalt sex tørke for 6 måneder siden. Har i vår møtt ny fantastisk elsker på 24. Han er en gudegave i senga, utrolig utholdende og klarer lett flere orgasmer og flere omganger for dagen. Han får aldri nok, det passer meg perfekt. Andre som og opplever en ny vår med yngre elsker/ kjæreste?

Anonymkode: 101c5...0b0

• Liker 1
Skrevet

Nei, men ønsker meg! Har en på 30 nå, men får jeg sjansen med en på 23-25 år så er jeg med!

K41

Anonymkode: 9a382...c2e

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Andre som og opplever en ny vår med yngre elsker/ kjæreste?

Ja, vær du sikker  🤩  Og vi blir stadig vekk flere  👍

Kv 50

Endret av bullehurk
tilleggsoppl.
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er selv voksen kvinne, 51, men har skyhøy sexlyst. Det kribler der nede hele tiden og har alltid sexlyst og kåt. Ble sånn etter passert 40. Vært i fast forhold i mange år, men som tok slutt delvis på grunn av totalt sex tørke for 6 måneder siden. Har i vår møtt ny fantastisk elsker på 24. Han er en gudegave i senga, utrolig utholdende og klarer lett flere orgasmer og flere omganger for dagen. Han får aldri nok, det passer meg perfekt. Andre som og opplever en ny vår med yngre elsker/ kjæreste?

imponerende at du har klart å flørte deg den retningen. hvor møtes dere?

Anonymkode: a1cb6...8ac

Skrevet
bullehurk skrev (12 minutter siden):

Kv 50

imponerende at du har flørte evne av høy skala. hva er ditt alibi? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, men ønsker meg! Har en på 30 nå, men får jeg sjansen med en på 23-25 år så er jeg med!

K41

Anonymkode: 9a382...c2e

Du vil trolig ikke angre, for meg ble det åpningen mot ellevill sex opplevelser

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

imponerende at du har klart å flørte deg den retningen. hvor møtes dere?

Vi møttes litt tilfeldig i samme omgangskrets. Skal sies jeg er opptatt av kropp og helse og alltid fått oppmerksomhet fra yngre menn, men gjorde aldri noe med det, mens jeg var i fast forhold.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gledestårer på dine vegne❣️
Hilsen oksen som en gang var en ung stut😅

Skrevet
bullehurk skrev (11 timer siden):

Kv 50

Det er derfor jeg liker deg så godt😉
Du skulle bare visst hvor magisk deilig du er🪄 Håper virkelig at du får høre det💞

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Det er derfor jeg liker deg så godt😉
Du skulle bare visst hvor magisk deilig du er🪄 Håper virkelig at du får høre det💞

Det er mange tenningsgrunnlager kvinner har, defenitivt. Jeg liker japanske unge kvinner. 

Skrevet

Usj. Flaut å lese om gamle tanter som har seg med unge fuckboys. 

Anonymkode: 4d790...ae5

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Andre som og opplever en ny vår med yngre elsker/ kjæreste?

Absolutt😃

Hun er 13 år yngre en meg og er langt mer opptatt av sex en hva jeg har opplevd med kvinner på min egen alder.

Anonymkode: 30642...964

• Liker 1
Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring. De yngre jeg har vært sammen med, er merkbart mer egoistiske i senga. De ser på sex som en prestasjon, de jager utløsning, de vil bare tømme seg. Og de ser på seg selv som en sexgud.
Eldre menn er opptatt av nytelse. Både egen og ikke minst min. Det er et samspill på et helt annet nivå. Fokuset er 100% på det som skjer, ikke noe stress eller jag. 

Anonymkode: 10f7f...406

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har helt motsatt erfaring. De yngre jeg har vært sammen med, er merkbart mer egoistiske i senga. De ser på sex som en prestasjon, de jager utløsning, de vil bare tømme seg. Og de ser på seg selv som en sexgud.
Eldre menn er opptatt av nytelse. Både egen og ikke minst min. Det er et samspill på et helt annet nivå. Fokuset er 100% på det som skjer, ikke noe stress eller jag. 

Ts Det er ikke min erfaring, han jeg er sammen med er en gudegave, han er superopptatt av meg og min nytelse. Han får sef veldig lett heftige orgasmer, men det er min skyld, jeg vil han skal nyte mange himmelske heftige orgasmer, det fortjener han. Han er ikke ferdig med den ene orgasmen og det vet han, lar det derfor gå raskt for han, da holder han lengre og hans nytelse og de neste orgasmene blir mye sterkere. Han er serieorgasmisk og det går mange ganger når vi har tid til lange sex økter. Han er eksperimentell, tør prøve nye ting og er underdanig, men kan og være dominerende. Som underdanige, tar jeg styringen på hans nytelse, med edging og teasing og jeg styrer når ha. Skal få orgasme. Det gjør at det går helt insane når jeg tillater han å få orgasmer.

Vi har et superfint sex liv som passer oss perfekt🫶

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2025 den 10.26):

Ikke min erfaring. Den yngre ff’n min er veldig opptatt av min nytelse, mer enn  eldre menn jeg ligger med. Han er oppmerksom, spør hva og hvordan jeg liker det. Så har han en gullkuk da, vakker og kjapt oppe og står igjen etter kort tid..

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...