AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Skrevet 19. juni Denne mannen lovebomba meg på første dag, som stresset meg. Jeg har kjent denne mannen i mange år, og det har alltid vært en viss tiltrekning mellom oss. En periode trakk jeg meg unna fordi jeg fikk kjæreste, men jeg har likevel hatt følelser for ham hele tiden – noe som har gjort at jeg har holdt litt avstand. Nå føler jeg at jeg faktisk er åpen for at det kan bli noe mellom oss, men kontakten mellom oss har vært lite den siste tiden. Han sier at jeg har ghostet ham i tre måneder, noe jeg ikke selv opplever som riktig. Jeg var stille i omtrent to uker fordi jeg var usikker – jeg tolket det som at han kanskje ikke var interessert. Nå tror jeg vi egentlig har gått og kjent på mye av det samme, men med ulik oppfatning av hva som faktisk har skjedd. Han virker interessert når vi først snakker, men tonen hans er ganske kald, nesten distansert, og det gjør meg usikker. Jeg ønsker egentlig å rydde opp i dette, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Anonymkode: 1462d...12c
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Skrevet 19. juni Når jeg mener tonen hans er kald, så mener jeg på meldinger. Anonymkode: 1462d...12c
Macro Skrevet 19. juni #3 Skrevet 19. juni Dere virker jo vinglete og uforutsigbare begge to? Du har allerede valgt han bort en gang i livet, stå for det. 2
Trolltunge Skrevet 19. juni #4 Skrevet 19. juni Menn har jo følelser og usikkerhet de også, og om du trakk deg unna når han viste stor interesse, for så å date annen, og nå liksom vil ha hans interesse igjen, er det ikke så rart om han er blitt usikker på deg, og kjølig. Ville ikke du vært det samme om omvendt? Du får prøve en helt ærlig samtale med ham om din usikkerhet og dine valg, og at du faktisk er veldig interessert i ham, og håpe på at han kjøper det. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni #5 Skrevet 19. juni Trolltunge skrev (1 time siden): Menn har jo følelser og usikkerhet de også, og om du trakk deg unna når han viste stor interesse, for så å date annen, og nå liksom vil ha hans interesse igjen, er det ikke så rart om han er blitt usikker på deg, og kjølig. Ville ikke du vært det samme om omvendt? Du får prøve en helt ærlig samtale med ham om din usikkerhet og dine valg, og at du faktisk er veldig interessert i ham, og håpe på at han kjøper det. Han hadde en kjæreste på den tiden, ble slutt og slike ting, jeg fikk meg kjæreste og synes ikke det passet seg. Så jeg kuttet kontakten, bør ikke han respektere det? Anonymkode: 1462d...12c
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Han hadde en kjæreste på den tiden, ble slutt og slike ting, jeg fikk meg kjæreste og synes ikke det passet seg. Så jeg kuttet kontakten, bør ikke han respektere det? Anonymkode: 1462d...12c Du må jo respektere han også, hvis han vil ha avstand til deg. Anonymkode: d5851...3cd
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må jo respektere han også, hvis han vil ha avstand til deg. Anonymkode: d5851...3cd Ja, men han viser interesse når vi snakker på melding også men føler jeg er den som tar opp mest kontakt nå Anonymkode: 1462d...12c
Trolltunge Skrevet 19. juni #8 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Han hadde en kjæreste på den tiden, ble slutt og slike ting, jeg fikk meg kjæreste og synes ikke det passet seg. Så jeg kuttet kontakten, bør ikke han respektere det? Anonymkode: 1462d...12c Dere bør selvfølgelig begge ha respekt for den andre, men en del av det å ha respekt for noen er å prate skikkelig med dem om ting. Så kan man ikke kreve å bli forstått, eller møtt, men da har man iallefall selv vært moden nok til å ta ting opp på en skikkelig måte, for å forklare seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå