Gå til innhold

Shilajit- kosttillskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette og funker det?

Skrevet

Hva slags kosttilskudd er det? Høres suspekt ut. Noe som må importeres fra utlandet, antar jeg. Gråsone. Kanskje narko?

Anonymkode: d425c...7e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags kosttilskudd er det? Høres suspekt ut. Noe som må importeres fra utlandet, antar jeg. Gråsone. Kanskje narko?

Anonymkode: d425c...7e9

Ikke suspekt, men sannsynligvis humbug:

"Shilajit er en svart-brun masse som skilles ut fra steiner i høyfjellet, særlig er det forekomst i Himalaya.

Innen folkemedisinen har shilajit vært anvendt i flere tusen år, og er en komponent innenfor ayurvedisk medisin. Det finnes ikke solid vitenskapelig dokumentasjon på at shilajit har noen helsemessig effekt."

Anonymkode: 9b8a6...9bf

Skrevet

Ja, jeg tar det daglig i en kopp te. Har ikke vært syk på halvannet år og føler jeg sover bedre. Sover dypere tror jeg, for jeg merker forskjell på at jeg drømmer med de dagene jeg tar det før kvelden kontra de dager jeg ikke gjør det. 

Anonymkode: 9e873...fb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg tar det daglig i en kopp te. Har ikke vært syk på halvannet år og føler jeg sover bedre. Sover dypere tror jeg, for jeg merker forskjell på at jeg drømmer med de dagene jeg tar det før kvelden kontra de dager jeg ikke gjør det. 

Anonymkode: 9e873...fb8

Merker du noe ellers da? Mer energi? Bedre hukommelse?

Skrevet

"Solaray Shilajit fungerer ved å levere naturlige mineraler og fulvinsyre til kroppen. Disse komponentene kan bidra til økt energi og næringsstoffopptak, samt støtte generell velvære. Effektene kan variere fra person til person."

https://www.life.no/kosttilskudd/mineraler/ovrige-mineraler/solaray-shilajit?utm_campaign=bb-shopping-pmax-no-high-performers&gad_source=1&gad_campaignid=20436293505&gbraid=0AAAAADicGSMKYSphcGLnrgta-Tkz2-CNC&gclid=CjwKCAjw6s7CBhACEiwAuHQckqUlYy7-Ru06162kVMxq67hNIWtS_CCJUcssd0e5mPuETxR0K3TF-xoCF3sQAvD_BwE

Hva ønsker du å oppnå med tilskuddet, TS, er det energi som er problemet? Det er mange andre ting jeg i såfall heller ville hatt fokus på før jeg prøvde dette.

Anonymkode: 3d643...234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...