hvaduikkeser Skrevet torsdag kl 11:47 #1 Skrevet torsdag kl 11:47 Noen som har prøvd dette og funker det?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:51 #2 Skrevet torsdag kl 11:51 Hva slags kosttilskudd er det? Høres suspekt ut. Noe som må importeres fra utlandet, antar jeg. Gråsone. Kanskje narko? Anonymkode: d425c...7e9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:38 #3 Skrevet torsdag kl 13:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags kosttilskudd er det? Høres suspekt ut. Noe som må importeres fra utlandet, antar jeg. Gråsone. Kanskje narko? Anonymkode: d425c...7e9 Ikke suspekt, men sannsynligvis humbug: "Shilajit er en svart-brun masse som skilles ut fra steiner i høyfjellet, særlig er det forekomst i Himalaya. Innen folkemedisinen har shilajit vært anvendt i flere tusen år, og er en komponent innenfor ayurvedisk medisin. Det finnes ikke solid vitenskapelig dokumentasjon på at shilajit har noen helsemessig effekt." Anonymkode: 9b8a6...9bf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:54 #4 Skrevet torsdag kl 13:54 Ja, jeg tar det daglig i en kopp te. Har ikke vært syk på halvannet år og føler jeg sover bedre. Sover dypere tror jeg, for jeg merker forskjell på at jeg drømmer med de dagene jeg tar det før kvelden kontra de dager jeg ikke gjør det. Anonymkode: 9e873...fb8
hvaduikkeser Skrevet torsdag kl 15:08 Forfatter #5 Skrevet torsdag kl 15:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg tar det daglig i en kopp te. Har ikke vært syk på halvannet år og føler jeg sover bedre. Sover dypere tror jeg, for jeg merker forskjell på at jeg drømmer med de dagene jeg tar det før kvelden kontra de dager jeg ikke gjør det. Anonymkode: 9e873...fb8 Merker du noe ellers da? Mer energi? Bedre hukommelse?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:41 #6 Skrevet torsdag kl 16:41 "Solaray Shilajit fungerer ved å levere naturlige mineraler og fulvinsyre til kroppen. Disse komponentene kan bidra til økt energi og næringsstoffopptak, samt støtte generell velvære. Effektene kan variere fra person til person." https://www.life.no/kosttilskudd/mineraler/ovrige-mineraler/solaray-shilajit?utm_campaign=bb-shopping-pmax-no-high-performers&gad_source=1&gad_campaignid=20436293505&gbraid=0AAAAADicGSMKYSphcGLnrgta-Tkz2-CNC&gclid=CjwKCAjw6s7CBhACEiwAuHQckqUlYy7-Ru06162kVMxq67hNIWtS_CCJUcssd0e5mPuETxR0K3TF-xoCF3sQAvD_BwE Hva ønsker du å oppnå med tilskuddet, TS, er det energi som er problemet? Det er mange andre ting jeg i såfall heller ville hatt fokus på før jeg prøvde dette. Anonymkode: 3d643...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå