Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Eg skal gifte meg til sommaren, og var så uheldig å klippe meg ganske så kort rett før vi bestemte oss for at det skulle bli bryllaup neste sommar.

No er håret mitt snart ned på skuldrene, og eg skal gifte meg i august. Kunne gjerne tenke meg å få litt meir lengde på håret, og gjerne litt tjukkere.

Er det nokon med erfaring med hair extension? Eg har sett nokre med dette, og eg synes det var virkeleg fint. Kunne ikkje sjå det var extension uten at det vart letta på håret. Når bør eg gjere dette, kor lenge før bryllaupet? Det vert jo styggare etter kvart. Er det nokon som har bilete av hair extension set eg også pris på dette

Mvh Bryllaupsguri :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha hairextensions når du skal ha håroppsats er ingen god ide, da er det mye bedre å evnt legge inn løshår i oppsatsen.. :)

Skrevet

Sjekk denne siden: www.batistone.no

Har selv ingen erfaring med hair extention, men søsteren min har prøvd. Først hadde hun de extention som du limer inn "bit for bit". Dette ble ikke noe særlig bra, og skilte seg ut fra resten av håret. Etter hvert så vi også der håret var limt fast, ettersom festet kommer lenger ut fra hodebunnen etter hvert som håret vokser.

Nå har hun bestilt fra nevnte hjemmeside, og fikk en frisør til å lime det fast. Denne gangen ble hun kjempefin, og det er helt umulig å se at hun har "falskt" hår. Dette limes fast i hodebunnen i en lengre remse, og håret er ekte etter det jeg forstår. Hun har ingen problemer med å ha håret oppsatt.

Skrevet

Hmm, Batistone så kult ut...

Men jeg ville tatt en tur til en brudefrisør, og sjekket hva de kan gjøre med hår som legges inn i oppsatsen. Det burde være rimeligere, og du slipper alt maset med å få satt på hår.

Catzy

Gjest den dama
Skrevet

Gjorde det samme 1/2 år før jeg gifta meg - LEEEEEEEEEEEENGE SIDEN, 80 tallet - og fikk likevel en lekker oppsats med blanding av eget hår + litt ekstra. De kan nok mye mer nå. Vil også anbefale at du tar deg en tur til frisøren og legger fram "problemet ditt"

Lykke til!

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Sjekk denne siden: www.batistone.no

Har selv ingen erfaring med hair extention, men søsteren min har prøvd. Først hadde hun de extention som du limer inn "bit for bit". Dette ble ikke noe særlig bra, og skilte seg ut fra resten av håret. Etter hvert så vi også der håret var limt fast, ettersom festet kommer lenger ut fra hodebunnen etter hvert som håret vokser.

Nå har hun bestilt fra nevnte hjemmeside, og fikk en frisør til å lime det fast. Denne gangen ble hun kjempefin, og det er helt umulig å se at hun har "falskt" hår. Dette limes fast i hodebunnen i en lengre remse, og håret er ekte etter det jeg forstår. Hun har ingen problemer med å ha håret oppsatt.

gikk inn på den siden og så på monterings videoene..jeg syns det ser litt spes ut, dobbelsidig teip bare liksom.. kan jo umulig sitte godt???? hvor lenge varer dette???

Skrevet

Søstra mi har ikke opplevd at de løsner. Hun må ta dem av og flytte dem lengre opp med jevne mellomrom. Hvor ofte kommer ann på hvor fort håret ditt vokser. Hun er ihvertfall fornøyd! :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet

hehehe... prøvde disse jeg også... men slutta etter at de ramlet ut på en fest.. Noe såååååååå flaut!!!

Nei, takke meg til skikkelig hairextension som sitter, og der håret er flott. Settes disse riktig på, kan du uten problem sette opp håret.

prøv www.pilus.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...