Gå til innhold

Mitt beste råd til alle som ønsker ned i vekt, bok/lydbok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest utrolig mye fagstoff i mange år. Men det er en som oppsummerer det hele veldig godt. Lege Torkil Færø. Boken pulskuren kan man kjøpe som bok eller lydbok (199/249kr). 

Han forteller alt man trenger å vite for god helse, både søvn, stress, aktivitet, hvile, kosthold, alkohol, sykdom, overvekt og tobakk. 

Vil bare anbefale på det varmeste, den motiverer ekstremt mye. Uansett om du bruker pulsklokke (ring eller armbånd, osv) eller ei.

IMG_7673.jpeg

Anonymkode: b50a8...4a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner med det er samme smøra som alle andre "eksperter" jeg har hørt?

Reduser stress, sov bedre, spis sunnere, beveg deg mer osv. osv.

Men ingen forteller hvordan man faktisk gjør det, hvordan kjempe mot avhengighet når hjernen overstyrer deg og man har ingen kontroll. Hjelper ikke å følge en diett i 23 timer og 55 minutter når du "kollapser" i 5 minutter og spiser 1000 kalorier med sjokolade fordi du plutselig mister all kontroll, vipps så er man i kalorioverskudd i stedet for kaloriunderskudd for dagen.

Hører de samme ekspertrådene i tiår etter tiår og ingenting hjelper.

Anonymkode: 823b5...335

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har lest utrolig mye fagstoff i mange år. Men det er en som oppsummerer det hele veldig godt. Lege Torkil Færø. Boken pulskuren kan man kjøpe som bok eller lydbok (199/249kr). 

Han forteller alt man trenger å vite for god helse, både søvn, stress, aktivitet, hvile, kosthold, alkohol, sykdom, overvekt og tobakk. 

Vil bare anbefale på det varmeste, den motiverer ekstremt mye. Uansett om du bruker pulsklokke (ring eller armbånd, osv) eller ei.

IMG_7673.jpeg

Anonymkode: b50a8...4a2

Jeg syns den var snark og ikke noe nytt. Men nå er jeg allerede trent og smal da.

Anonymkode: e620b...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...