Gå til innhold

Til deg som legger ut finn annonser, og skrur av lyden for meldinger på Finn appen

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2025 den 13.36):

Hvorfor legger du ut annonser, helst gis bort, og slutter å sjekke telefonen om du har fått svar på dine annonser eller skrur av varslinger?

Jeg svarer på annonser men får sjeldent svar før det har gått flere dager eller uker, og vedkommende unnskylder seg med at de ikke har vært pålogget !?

Hva er vitsen med å legge ut en annonse der man skriver at man helst vil bli kvitt varen med en gang, men så svarer man ikke?

Anonymkode: 30beb...b77

Hvor står det skrevet at man har en responstid på Finn? 

Du kan umulig være helt frisk som lar deg irritere over noe så bagatellmessig som dette. 

Anonymkode: 529f3...d03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke appen, jeg har ikke på lyd eller varslinger på mobilen og at jeg selger eller gir bort ting betyr ikke at jeg også selger eller gir bort tiden eller oppmerksomheten min.

Budrunder på eiendom er meg bekjent det eneste der det er krav om tidsfrister ved salg og selv der er det opp til begge parter å avgjøre om de er eller ikke er villige til å akseptere innen fristen.

Anonymkode: 2b311...b65

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange av dere må lese hva TS skriver en gang til. Det er ikke snakk om å få svar i det sekundet man sender en henvendelse. Det er snakk om de som venter dager og uker på å svare. Når man legger ut noe til salgs å sier men jo indirekte at "Dette trenger jeg ikke lenger, si ifra hvis du ønsker å overta det for XXX kroner". Passer det ikke i timeplanen å avtale salget bør man heller vente med å legge det til salg til man har tid.

Der liker jeg Vestaire Collective sitt system. Alle salg forgår med at kjøper betaler varen uten engang å kontakte selger. Da settet varen automatisk som solgt og selger har 7 dager på å sende varen. Sendes den ikke går pengene automatisk tilbake til kjøper, varen blokkes fra selger og selger får en merknad på profilen sin at den har unnlatt å sende en vare. Som plaster på såret får kjøper 15% rabatt på neste kjøp.

Anonymkode: 266c8...6bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som har null respekt for andres tid.

Skulle en gang kjøpe noe fra en på finn, og avtalte at jeg skulle komme å hente tingen. Når jeg kom til huset hørte jeg en del skrik og skrål fra noen unger når jeg stod utenfor døra og de skulle tydligvis ha middag akkurat når jeg hadde avtalt å hente tingen. Jeg ringte på ringeklokka flere ganger uten noe svar (og hørte tydelig lyden av ringeklokka fra innenfor døra), og ringte de også på telefonen uten noe svar så etter 20 minutter med å forsøke å komme i kontakt med dem måtte jeg til slutt bare gi opp og reise hjem. Sendte en melding om at det var skuffende at de ikke svarte når jeg kom til avtalen, og de svarte at de ikke hadde fått med seg at jeg ringte på. Ekstremt respektløst av denne selgeren.

Anonymkode: ea61d...242

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...